Wat je even kwijt wil #48

Ah jammer ik eer geen kaas, misschien kan ik het ergens mee vervangen.

Ja ik kon geen parpadelle vinden, dus had mie genomen, maar vond het echt heel veel pasta en ik had rozen harissa uit de AH maar die was ook totaal niet pittig… misschien lag het daar aan? Nouja precies wat je zegt, flauw van smaak en er had van alles wel meer in gemogen.

Ik had ook de pasta met aubergine, pruim tomaatjes uit blik en kaas gemaakt en die was wel echt simpel en super lekker!! Echt een aanrader

Ik had gisteren gezegd dat ik weer contact had gezocht met mijn broertje omdat hij zorgwekkende dingen op fb had geplaatst, nouja hij had net dus geantwoord en het gaat dus heel slecht en hij ziet het al een tijd niet meer zitten en heeft ook last van een verslaving en pff.

Ik weet dat ik niet de persoon ben die hier iets aan kan veranderen maar ik kan het ook zo moeilijk loslaten. Moest er net ook van huilen :frowning:

2 likes

Lief dat je het vraagt♡. Zijn tanden hebben een schoonmaakbeurt gehad en er is een tandje getrokken. Hij heeft alleen nogal veel pech gehad in z’n leven dus de dierenarts is zoveel stress. Hij moest zelfs in een dwangbuis voordat ze hem in slaap konden brengen 🥲 terwijl het thuis zo’n lieve knuffel is. Maar zodra we thuis waren was alles weer okay.

2 likes

Dat Bleek verkeerd :joy: moet zo vaak hardop grinniken om jouw posts he

1 like

Ik moest net een filmpje voor mijn werk kijken en dan stond een verslaggever op verschillende plaatsen in de binnenstad van Utrecht. Ik denk dat het een filmpje was uit 2019 en het was zo raar om mensen gewoon in groepjes gezellig dicht bij elkaar te zien lopen over de gracht of zitten op terrasjes. En een shoppende mensenmassa op Vreeburg. Ik werd er verdrietig van.

Ik wil m’n stadsie in zwoele toestand weer terug. :joy:

2 likes

Ik had vandaag een slechte dag vol met stress en dacht ik bestel eten en doe er heel wild 2 biertjes bij(want daar had ik ook echt heel veel zin in(. Via de bezorgservice voegde ik al fooi toe maar dacht oh shit zou de bezorger dat wel krijgen dus schraapte wat euro’s bij elkaar en deed dat in een envelop. Bezorger komt en wilt gelijk weg moet de fooi nog net niet naar z’n hoofd gooien en wat bleek, GEEN bier. Gemeld bij bezorgservice want het staat wel op de bon ‘ja soms pakken bezorgers iets uit een bestelling’. Ik hoop dat het niet zo is gegaan en het restaurant een fout heeft gemaakt. Maar toch wel MEH ik wou gewoon bier.

Had je niet toevallig na 20u besteld?

Nope! Kreeg zelfs nog een melding dat ik mijn ID gereed moest houden.

Ik heb opeens zo’n trek in snacks maar niks in huis helaas.

Ohgod, 1 ding is zeker dan ben ik vast niet meer opgenomen :joy: (ja m’n avond medicatie werkt haha)

2 likes

Wat knap dat je dan toch de stappen zet, sterkte :kissing_heart:

Hoe is dit nou weer een trainingspak?

1 like

Daar hoort dit (vind ik) leuke liedje bij!

https://vm.tiktok.com/ZMeRwgegA/

2 likes

Oh dit bericht helpt echt heel veel!!! Ja ik wist ook niet hoe ik moest reageren, maar heb nu veel vragen gesteld, wat denk ik weer wat intimiderende over kan komen :frowning: hoop dat hij reageert, want heel vaak als ik contact zoek dan reageert hij niet of stopt het gesprek snel.

Hier heb ik echt veel aan! Ik denk inderdaad niet dat hij behoefte heeft aan advies, maar meer een luistert oor of gewoon begrip. Hij woont nog thuis, maar heb idd aangeboden om een keer te wandelen of iets te doen als hij daar behoefte aan heeft. Hij zegt ook dat hij eigenlijk geen vrienden of sociaalcontact heeft en daarnaast heeft geen baan, nooit een studie gedaan echt, dus ik snap ook wel dat het heel uitzichtloos voelt. Daarnaast heeft hij geen vertrouwen in de overheid en denkt hij dat als je naar de dokter gaat je pillen moet slikken, maar hij wil niet de ene verslaving met de andere oplossen…

Bedankt echt super lief dat je zo uitgebreid reageerde

Ja echt mie, hahaha

Ik was bij de lidl en dat was de enige platte pasta die ze hadden!

En @Zemraluani thanks! Dan ga ik die eens opzoeken, want ik zag al meer recepten met rozen harissa! Ik ga die pistache pasta ook eens proberen

2 likes

Je zou ze op marktplaats kunnen zetten? Genoeg mensen die dit weekend nog willen schaatsen

Maar heeft je vriend het expres gedaan? als jij zei 10 cm onder schouders en hij komt uit in je nek… :thinking:

2 likes

Love Story - Taylor’s version is best lekker! Niet helemaal het origineel, maar heb toch zin in het volledige album

7 likes

Ik loop al de hele week naar school omdat er dichtbij school niet gestrooid of geveegd is. En vandaag zou ik wel weer kunnen fietsen denk ik maar ik vind het wel chill. 30 min lopen, heb ik toch weer 6000 stappen alvast binnen.

9 likes

Ik heb echt een vet hotel geboekt voor volgende week en zondag ga ik het aan mijn man vertellen bij wijze van Valentijns cadeau, zin in :star_struck:

80 likes