Jaa klopt! Ben echt benieuwd
Ik ben al bijna 10 jaar van school af en heb vannacht de klassieke droom gehad dat ik nog eindexamen Frans moest doen omdat ik die nooit had gehaald en al mijn diploma’s zouden anders ongeldig zijn.
Ik vind de Insta stories van Marcel Veenendaal altijd zo fantastisch.
Het zijn hele speelfilms soms, en hij is zo leuk met zijn kinderen.
Mijn sportschool is weer aangepast open en ben zo excited ondanks dat het buiten is (ik haat buiten sporten ).
Jeetje wat koud vanochtend! Maar wel heeeel mooi zo die zonsopkomst over dat witte landschap
Ik ging de meerkoeten eten geven omdat ze gisteren allemaal opgehoopt zaten en naar me toe kwamen (ik denk voor eten). Maar nu zat er eentje tussen met allemaal ijspegels in z’n veren, ik vond het er zo sneu uitzien. Maar die kunnen daar zeker wel tegen?
Vandaag voel ik me gelukkig minder neerslachtig dan afgelopen dagen, hoop dat het komt doordat narcose steeds meer uit lichaam gaat.
zo zielig ik zie het helemaal voor me
Ik hoop dat die veren dat ijs gewoon afstoten net als water en hoop dat ie er geen extra kou van krijgt
Landgoed waterland!!
Oooh daar gingen wij vroeger heeeeel vaak wandelen. Zo’n mooi na het eten wandeling. Echt jeugcentiment
Maar nu is het park niet meer openbaar. Zo jammer.
Ik las vroeger in de Ellegirl altijd dat volwassenen vaak zulke dromen hebben, pijnlijke realisatie dat ik nu bij die groep hoor haha 🥲
Gelukkig! Hoe is het met je pijn?
Maar waarom doet hij dat? Had ik echt niet gepikt haah
De combi paracetamol met ibuprofen en veel rust nemen (moeilijkste ooit voor mij) helpt! Lief dat je het vraagt.
Ik snap dat je denkt het is maar haar enzo. Maar je vraagt hem iets en hij doet het expres anders. En met haar is het zo dat als hij t raar knipt dat jij dan misschien voor lul staat.
Wat zijn reden erachter is dat weet ik niet dat moet je hem vragen.
Ik denk niet dat wij zo kunnen beoordelen of het mishandeling is. Ik vind het alleen wel vreemd dat hij dit zomaar doet. Kan dat je denkt joh het is maar haar, groeit wel weer aan, maar wat hierboven ook gezegd wordt hij doet niet wat jij hem vraagt.
Ik zou compleet flippen denk ik. Als het ipv 10 cm onder de schouder 5 wordt naja ok, maar in je nek is toch wel een wezenlijk verschil.
Geef je wel je grenzen aan? Of vind je dat lastig? Vind ik namelijk ook hoor dus kan dat ergens wel begrijpen. Maar het lijkt alsof hij daar compleet overheen gaat.
Awh, beetje jammer. Ik wilde click & collect bij de action doen, maar zonder onzin kopen kom ik niet aan de minimale waarde van 15 euro.
Wat de rest ook al zegt; wij kennen jou en je vriend niet. Maar ik las in een van je eerdere berichten dat je moeder het geestelijke mishandeling vindt. Is dat iets wat ze vaker heeft gezegd of is dit de eerste keer?
En over het haar; het ligt een beetje aan zijn reden of ik boos zou worden of niet. Als hij meer er af heeft geknipt omdat hij een paar keer scheef heeft geknipt en dat moest fixen, zou ik er mee kunnen leven. Maar dan kan ik me niet voorstellen dat er zo extreem veel meer af is dan ik zou willen. Als hij het mooier zou vinden, zou ik heel kwaad zijn, maar het uiteindelijk wel nog vergeven. Als het om een andere reden is (voor lul laten lopen, voor de grap etc.) dan zou ik echt woest zijn.
Edit: zie net net je laatste post. Lijkt me een hele lastige situatie, maar pas wel op jezelf hè!
Ik denk dat de enige oplossing profesionele hulp is. Of om jullie samen te helpen met alles of om jouw te helpen hiermee.
Lieve lieve lieve @Loveisafourletterword. Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik het echt vervelend om dit te horen. Ik vind het vooral jammer dat je denkt dat je niet meer verdient. Als ik dit zo hoor verdien je zeker meer! En ik snap dat het lastig is als je in de situatie zit en voor buitenstaanders is het altijd makkelijk, geloof me ik ken het, maar dit klinkt niet gezond of als een goede basis voor een relatie of in het leven.
Je bent niet zijn begeleider, zorginstelling of therapeut. Jij bent jezelf en verdient iemand die je ziet, accepteert en liefheeft zoals je bent.
Zeggen je moet bij hem weggaan is heel makkelijk, en het is niet zo makkelijk gedaan als gezegd. Maar ik zou wel denk ik eerlijk voor jezelf kijken of dit het is voor je. Niet of dit is wat je verdient, maar of dit is wat je wil. Geloof me je verdient het beste! En dat zal heus op je pad komen. Of het nou met of zonder hem is. Je bent het echt waard geloof me!
En ik snap dat je hem niet zomaar laat vallen, maar bij iemand blijven die je niet gelukkig maakt omdat je je verantwoordelijk voelt voor hem is eigenlijk ook niet de bedoeling. Hij leert heus wel voor zichzelf te zorgen.
Denk ook aan je eigen geluk!
En sorry nu klink ik heel negatief want ik lees hier alleen bepaalde dingen natuurlijk, kan ook zijn dat hij heel lief is verder etc. Maar kijk of dat het positieve opweegt tegen het negatieve.
Idd hulpverlening zoals @Soy.peor zegt zou je kunnen helpen. Of samen of alleen.
Waar koop je dit??? Vriendin stuurde me een foto van een lekker Ottolenghi recept waar dit in zat, maar toen ik ‘rozenharissa’ zag staan dacht ik ‘ja daaaag, simpel my ass’.
Ik zie het wel online, maar ligt het ook fysiek in een winkel?