Mocht het je enigszins geruststellen, ik ben 35 en weet nog steeds niet wat ik nu eigenlijk wil worden (en ben al 10 jaar aan het werk). Je leert ook vaak gaandeweg wat wel en wat niet bij je past, zelfs nog als je al afgestudeerd en aan het werk bent.
Ik heb altijd dubbele gevoelens bij dit soort artikelen. Het is natuurlijk niet slim, maar ik herken de overmoedigheid wel. Ik ben zo blij dat er geen social media was tijdens mij domme acties, want ik zou echt op Dumpert eindigen.
Nee, hier ook de hele week niet⦠en het wordt ook niet ingehaald bij ons met extra momenten.
Dus worden pas weer het volgende leeg moment geleegd.
Hier word op het moment niet opgehaald, gemeente heeft wel inhaal momenten aangeboden. Weet niet of je gemeente mee doet met zān afval app (AfvalWijzer) maar hier stond het bij ons in.
Hier zag ik ze vanmorgen vuil ophalen en later de ondergrondse container legen.
Hier alleen maandag niet maar inmiddels wel weer.
Meh mn switch is al sinds vorige week donderdag bij nintendo en t staat nog steeds op we hebben het ontvangen en in behandeling genomen. Zo nietszeggend. En ik wil m terug.
Had net nieuwe handschoenen gehaald, en deed ze aan. Ik dacht Jezus zit er nu al een gat in. Maar blijkbaar zitten er bij de duim en wijsvinger sneetjes, dus kun je daar je vinger doorheen doen en je je smartphone nog gebruiken. Alleen ik heb ze dus in maat 152 gekocht en ik wist niet dat ze kindermaten ook al afstemmen op het gebruik van een smartphone.
Tuurlijk, ik snap het ook wel hoor! Maar er is wel een grens (vind ik) zoals met je baby op echt een groot water gaan lopen op het ijs.
Wel een goed verhaal als jij op een ladder van de brandweer van de hofvijver wordt gered, haha.
Pff⦠Ik moet voor mijn werk een uren/taken overzicht maken waarin ik dus aangeef wat ik iedere dag heb gedaan (taken + hoe lang het heeft geduurd). Dit houd ik elke dag bij in een Excel bestand. Ik wilde het bestand van januari verzenden en op de een of andere manier heb ik het nu permanent gedeletet?! Nu moet ik het dus opnieuw maken, maar ik heb geen idee meer wat ik iedere dag gedaan heb? Ben nu mijn mail aan het herlezen, maar daarin staat natuurlijk ook niet allesā¦
Misshien kan de IT afdeling van je werk nog zoeken, in een back-up ofzo?
Tip: pak geen sketchy baardtrimmer uit een oude la en denk dat je daarmee een undercut kan bijwerken in je eentje zonder 2 spiegels. Ik loop nu meer voor lul dan hiervoor.
We zijn maar met een klein team, helaas hebben we geen IT afdeling⦠ik ga er maar het beste van maken en dan hopen dat mijn leidinggevende het begrijpt.
Ik word echt gek van Kam in the challenge. Meid houd nou eens je klep dicht, het is niet de kam show
Heyyy wat leuk om jouw naam weer te zien Aiden!
Ik keek een filmpje van twee japanners die eten proeven. Dus er komt gefrituurde kip in beeld en ik hoor die man zeggen: made with breast milk en ik dacht alleen maar zijn ze echt helemaal gek geworden daar kip paneren met een of andere mix van moedermelk wat
Hij zei breast meat godzijdank
Ben zo blij dat je merkt dat het weer langer licht is de zon schijnt nog lekker dus voor mijn gevoel was het nog maar een uur of vier, maar het is al bijna half 6
Ahhh megalief dit! Leuk om er weer te zijn
Ging net schaatsen met een vriend. Was heel leuk tot hij door het ijs zakte. Gelukkig wonen we dichtbij
Verdomme ik zag een vogel in tuin en ik heb natuurlijk niet zān dik schaaltje als iedereen. Nu voel ik me schuldig.