Wat je even kwijt wil #48

N.a.v. al die berichten hier heb ik ook mijn hele vriezerinhoud maar op het balkon gezet maar ik heb nu al spijt want het ontdooit voor geen meter en ik heb echt geen energie om er iets aan te doen

1 like

Mijn hond ligt naast me, tegen mijn benen aan , te slapen. Ik smelt :heartpulse:

10 likes

Kunnen jij en je hond niet even in mijn vriezer komen liggen

4 likes

Ja, genoeg liefde om je vriezer te ontdooien, slim! :cold_face:

1 like

Ja, ik ook. Had sunblock op mijn lippen moeten smeren.

1 like

Pan met kokend water in zetten

Gebruik de föhn!!!

Oke dit is in het nieuws geweest en maakt me verdrietig:

WAAROM DOET IEMAND ZOIETS?! :broken_heart:

Dat doen mensen niet zomaar. Wss uit wanhoop.

9 likes

Ik ben officieel klaar met de lockdown. Ik ben zo lang niet in de kroeg of op een feestje geweest dat ik was vergeten hoe goor Heineken is. Had nog wat blikjes in de koelkast die ik alleen aan andere mensen aanbied maar net dacht ik ineens ‘ach, waarom niet?’ Nou, omdat het niet te zuipen is dus.

10 likes

Dat heb ik ook altijd met de hoofdeconoom van het CBS, wiens broer acteur is

39 likes

Ja is ook zo. Maar bij de brandweer? Doe dan bij een ziekenhuis of huisartsenpost? Vind het gewoon zo zielig.

Ik zit al ruim 5 jaar op het hbo en ik heb altijd gezegd dat ik nooit een master wil gaan doen. En nu ben ik bijna klaar met studeren en kom ik ineens een master tegen die me fantastisch lijkt. Maar het is in Antwerpen en ik zie mezelf echt niet ruim twee jaar (moet ook nog het schakelprogramma daar doen) daar in mn eentje wonen. Waarom heeft de Erasmus alleen maar stomme masters, dat zou zoveel beter uitkomen.

Haha wat leuk! Ik ken die rechter van de filmpjes van Nina & Co, zij heeft co-ouderschap met hem en zijn partner

3 likes

Ik was vandaag zo druk met werk dat ik gewoon niet heb gegeten??? Ben het serieus vergeten. Echt omg dit is me nog nooit overkomen. Ik leeef normaal voor eten.

Antwerpen is geweldig, kom naar hier! Welke master is het?

6 likes

Meestal ontdooit alles sneller in koud water.

Hee, net als met de Van Stekelenburgs!

Haha ja het lijkt me wel echt een superleuke stad, maar klinkt zo heftig omdat het in België is.

Is de master Politieke Communicatie!

2 likes

Er zijn veel Nederlandse studenten hier! (Toen ik nog studeerde, vorige eeuw ofzo, zaten er verschillende in mijn klas, zal nu wel nog zo zijn.)

1 like