Wow, had je dan ook geen trek tussendoor? Hoop dat je het inmiddels weer ruimschoots hebt ingehaald!
Ik vanmiddag op de fiets naar het werk. Trappen voelde superzwaar en ik was al snel buiten adem. Ik raakte al een beetje in paniek dat ik straks misschien ziek zou worden en corona zou krijgen ofzo. Kwam er net op de terugweg achter dat mān remmen zijn blijven hangen. Denk door de kou ofzo.
Ja, dat trapt wel zwaar inderdaad
Mijn vriend heeft het in zijn hoofd gehaald dat hij nu het huis wil schoonmaken. Is goed. Ik blijf lekker vegeteren op de bank schat.
Ohhhh wow mijn fiets trapte ook zeven keer zo zwaar als normaal hahaha zal ook wel iets met de kou zijn
Nou toen ik klaar was voelde ik me wel behoorlijk slap en wat trillerig. Besefte toen pas dat ik vandaag alleen een boterham had gegeten als ontbijt. Verder zo druk geweest dat ik de honger waarschijnlijk heb genegeerd ofzo. Inmiddels wel ruimschoots ingehaald ja
Volgens mij heeft mn dak voor t eerst in 4 dagen niet gelekt. Jeej.
Oh jee die fietsverhalen maken me bang. Morgen voor t eerst sinds zaterdag weer dat ding gebruiken.
Ik had het laatst ook, fietsenmaker zei dat mijn ketting geen goede spanning meer had. Stond met 5 min weer buiten en ik kwam ineens weer vooruit
Hahah dit had ik altijd met mijn ex. Vond dat ook wel weer grappig. Tegen mij praatte hij altijd perfect ABN en met zijn broer een soort van straattaal/Surinaams (zijn afkomst) en ik begreep er vaak niks van.
Iemand sprak met een limburgs accent bij flikken maastricht. Maakte het heel spannend. Heel realistisch enzo.
kon je het verstaan of zat er ondertiteling bij?
Ik heb het kunnen ontcijferen.
Dit bleek de oplossing. Geloof dat hij bijna ontdooit is maar dan moet ik dat kreng natuurlijk ook nog schoonmaken.
Eerst nog even koekjes eten op de bank, wat een slecht idee dit
De uva heeft daar ook een goede master voor! Ik deed een andere communicatie track, heb echt het beste studiejaar van mān leven gehad (inhoudelijk dan, niet het zuipen). Misschien is dat wat beter te doen dan Antwerpen?
Ja dit!!! Had afgelopen maandag 2 zakken gekocht in de bonus maar ze smaken anders? Eindelijk erkenning. Weet niet wat er precies anders aan is, iets zuriger of zo? Er zit een smaak aan die ik vaag herken. Stom
Kei en kei kapot na een week werk met na 2 maanden weer openen vd scholen, maar deze week wel heel leuk afgesloten met carnaval in de klas. Echt een topafsluiting, kinderen hebben echt genoten en meteen weer een dag gezellig samen geweest waar ze zoān behoefte aan hadden echt schatjes zijn het, ze hebben het zo goed gedaan al die weken thuis, die ene week op school en dan waren ze zo leuk vandaag.
En ik heb mijn carnavalsfeest weer gehad hoor, dusse ik kan er een jaar tegen nu (sorry voor alle mensen zonder carnaval, maare gratis tip: trek je kleren aan en zet de muziek op, friet en snacks erbij enne je komt meteen in de sfeer)
En nu een week vakantie
oh please, mijn droom komt uit. Geen carnaval <3 geen optocht <3
Geniet van je week vakantie!!!
Pff heb nu een bril voor als ik moe ben e.d. moet er echt aan wennen. Oke minimale afwijking, maar ineens een bril op mijn kop.
Wie zijn de scholen nu net open en nu weer vakantie ? Hadden ze dat niet gewoon even door kunnen trekken dan haha!
Heb zin in bitterballen maar heb alleen kroketten in de vriezer. Ga ik nu een kroket in de oven doen, in stukjes snijden en doen alsof het bitterballen zijn? Ik neig naar ja
De mijne ook. Ik zie op de website van ander supermarkten (Jumbo o.a.) een iets andere receptuur dan op mijn zak (jaja, onderzoek gedaan). Blijkbaar nog de oude batch. Stom dat Lays zoiets niet even communiceert! Overweeg bijna ze te mailen maar waarschijnlijk gaan ze dan zeggen dat de nieuwe receptuur āgezonderā is of zo.