Ja I know sorry
Hahah ja
Hebben ze speciaal voor carnaval gedaan, nee geen idee snapte het ook niet echt maar goed
Jaa sowieso doen! Goed begin van het weekend toch. Enjoy!
Ik kijk U-571 en dit is echt childhood memories hahaha
Blijft trouwens wel een goede film!
Vandaag hele dag (lees: 3 uur) in de buitenlucht geweest. Sneeuwpop gemaakt, op natuurijs gelopen (was bijna niemand), sneeuwballengevecht gehouden en het was zo lekker. Voelde me weer even een klein kind zonder zorgen. Echt ik wil meer van dit soort dagen. Evt met warmere temperaturen
@Blush en @Lentex. In het zuiden begint aanstaande maandag de voorjaarsvakantie, in het noorden de maandag daarop. Als je daarop had willen wachten dan zouden de scholen dus 3 weken langer dicht zijn gebleven. Ik denk dat daar waarschijnlijk nog meer commentaar op geweest zou zijn.
Ik vind alles aan dit verhaal echt heel zielig
Mijn kat was nogal boos bij de dierenarts en toen zei hij (de dierenarts niet de kat) ‘het is ook zo’n imposante kat, hij is groot en heel sterk’. En toen voelde ik een soort van trots. Is dit hoe mensen met kinderen zich voelen?
Ja is ook zo, en voor kinderen is 2 weken lang. Ik vond t wel lekker. Even 5 dagen rustig aan wennen, dan een welverdiende echte vakantie (want nu is thuis weer thuis en school weer school) en daarna gewoon weer knallen
Je had mijn vriend moeten zien stralen bij de dierenarts toen deze onze vogel complimenteerde met zijn gespierde borstkas.
Snap ik heel goed! Het erge was mijn kat zat alleen maar te blazen en te grommen terwijl ik dacht ‘Wie is hier de grootste en sterkste kat?! JIJ!’
Hahahah fitbird!!
Hee! Ahh dat artikel. Ja de vorm overschaduwde echt enorm zijn boodschap, sneu. Wat goed dat Buzzfeed erover schrijft
Ik heb hem maar nog niet gebruikt, maar je moet nieuw gietijzer voor gebruik eerst inbranden! Heb je dat al gedaan? Anders even googlen hoe je dat doet!
Kreeg een foto terugblik suggestie van m’n telefoon met lekker eten. Nu heb ik honger
Wow Netflix op 1.25 is een gamechanger, nu praat iedereen net zo snel als ik.
Blijkbaar onder een steen geleefd, sinds wanneer is dit beschikbaar? Zo kom ik misschien eindelijk door mijn favoriete hatewatch series.
Ik had ook een keer zo’n terugblik met allemaal lekker eten. Mooi muziekje erbij, lekker genieten. Maar toen kwam er ook ineens een foto van een spuitluier van mijn kind tussendoor. Heel random haha
Ik deed dit laatst met Suits maar dat was iets teveel van het goede
Ik wil een pak hagelslag bestellen en had zin in hagelslag met Funnies. Maar die verkopen ze blijkbaar niet meer?? Huh??? Wie heeft besloten dat dit weg moest