Bij de Lidl hebben ze wel hagelslag met funnies en ik denk veel huismerken ook wel. Al kan niks aan de Venz funnies tippen (vooral de Toy Story versie)
Ik ga even op onderzoek uit
Door allemaal gedoe met werk zat ik de hele avond in een bleugh mood. Maar net bij mijn spa fruit een scheut passoa gedaan, chocola gepakt en life is all good again
@Foefjeisthuis Het zijn de kleine dingen he! Maar lekker
@tijgerlelie Kan me voorstellen dat het heftig is om er mee aan de slag te gaan. Fijn je er nu in ieder geval van bewust bent en er samen aan werkt.
Pff we hebben hier thuis een stroomstoring of iets. Alle ganglichten doen het, het wc licht, de tv en de magnetron. Maar verder helemaal niets?! Ook geen internet. Hebben van alles geprobeerd bij de stoppenkast, maar omdat de dingen die het wel doen allemaal bij een andere groep horen snappen we er niets van! En net nu het weekend is wachten tot maandagā¦
Heb een stopcontact gevonden die het dus nog wel doet en heb nu allemaal verlengsnoeren aan elkaar gemaakt zodat ik licht heb op mijn slaapkamer. Wat een ramp. Godzijdank heb ik een internetbundel zodat ik niet helemaal terugga naar het jaar 0
Absoluut! En ik geniet er extra van. Tijd voor ronde 2
Hahaha Ik voelde me maandag ook heel trots, toen de dierenarts aan de assistente verstelde hoe lief en braaf mijn kat is
Edit; ook al is dat wel meer gedrag om trots op te zijn, dan het gegrom van jouw kat
Huh wat bizar! En bij de buren is er wel licht? (Als je dat kan zien)
Ik werd om 03.30 huilend wakker? Voelde me superrot maar geen idee wat ik gedroomd had.
Nu heb ik honger en lukt het niet meer om te slapen.
Stoppen met roken is leuk, totdat je elke nacht vanaf 1u elk uur wakker wordt
Edit: kom er net achter dat ik mān medicatie vergeten was
Yugh. Werken in het weekend.
Ik wil uitslapen
Nog 1,5 uur tot de overdracht en voordat ik weer naar huis. Wat een saaie dienst zeg
Succes vandaag!
Ik wilde uitslapen maar mijn kat vond van niet.
Ja die van de Lidl is bomb! Veel meer funnies ook dan die skere venz
Als het nog even doorgaat met corona (of misschien ook zonder) dan kan je een deel online doen. Twee jaar is best te overzien denk ik! En vanaf Rotterdam niet zo ver (omdat je het over Erasmus hebt).
Dit is niet waar, hoor!
Je kunt op de havo voor het profiel Cultuur en Maatschappij kiezen en dan hoef je niet verplicht wiskunde te doenš
Mentor van een VH3 hier, dus ik ben alle kindjes aan het preppen voor de profielkeuzeš
Edit: oh, @inezweski had je al ingelicht EN een kick-ass carriĆØrevoorstel gedaan, dus mijn bericht is overbodig.
Ik ben al sinds 06:15 wakker en mān vriend ligt nog steeds naast me te snurken word wakkeeeeer
Hebben we geprobeert maar helpt niet⦠hij staat er ook niet tussen en is echt ons huis. Heel raar allemaal @Foefjeisthuis de buren hebben wel gewoon licht enzo.
Straks nog maar van alles proberen en hopelijk kan er maandag gekijk iemand komen
Ik hoorde vanmorgen dit stuk op de radio maar ik sliep nog half.
Mogelijk zijn de ongeveer twee ton wegende stenen voor het transport naar Stonehenge op palen gelegd en zo voort gerold.
En zo dacht ik bij dit stuk eigenlijk dat het om een recent verhuisbedrijf ging dat die stenen mee had genomen bij een verhuizing.
Echt dit is zoo dom, ik dacht nog goh dat zijn best flinke stenen.
Nee niet echt een modern verhuisbedrijf, tenzij je 2900 voor Christus ook onder de moderne tijd vindt vallen . Het was wel een superinteressante documentaire though!
Welke kleine dingen doen jullie om het dagelijkse leven leuk (er) te maken? Niet alleen nu in corona tijd, maar ook daarvoor. Ik verlang naar een wat luchtiger leven. Ik zou soms zo graag weer kind willen zijnā¦