Wat je even kwijt wil #48

Ik had Fredje gelijk op m’n Feesboek!

18 likes

“En eerlijk is eerlijk, mijn vrouw verk…” - hoe gaat dit verder? :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Ik had ook al een gesponsorde post! Fred wil dat ik een tweepersoons bed ga maken

9 likes

Mijn vader zat laatst te zeuren over kalk in de badkamer en toen heb hem die wc-eend tip gegeven van het forum en hij wil jullie allemaal bedanken!!!

38 likes

lol door corona draag ik veel vaker mijn bril, ik heb gewoon 5 maanden lenzen opgespaard kom ik nu achter

Wij zijn met een paar vrienden al twee uur gaan schaatsen en ijshockeyen en het was zoooo leuk. Hier was het (nog) heerlijk rustig en echt even gezellig met wat meer mensen :smiling_face_with_three_hearts:. Donderdag waren we ook al schaatsen maar toen was ik nog Bambi op het ijs, ging vandaag al een stuk beter :joy:

13 likes

Geweldige overeenkomst. Dan vind ik Lilianne Ploumen wel Mevrouw Tuit.

1 like

Pff ben een beetje down vandaag. Moet echt aan me scriptie gaan zitten vandaag maar ik kan er dan niet tegen dat het huis weer een zooitje is en tegen de tijd dat ik dat helemaal netjes heb is het weer 2 uur verder en wil vanaf 4/5 uur gewoon gaan chillen. Maak soms echt onrealistische planningen

Ik kreeg deze ook al hahah

Ohhh net ging de bel, stonden er twee vrienden voor de deur met broodjes, eieren en een fles Schrobbelèr met shotglaasjes. :pleading_face: Traditie op carnavalszaterdag… :broken_heart: Gaan alle vrienden af, zo lief.

83 likes

Zat me dit laatst ook al te bedenken, ik ben iets te gewend geraakt aan het hartjes knopje hier. Wil te vaak even een hartje geven bij een grappig Whatsapp bericht als ik verder niet de noodzaak zie om te reageren. Kan alleen dan nooit de knop vinden

25 likes

Haha ik heb dit met Teams en Whatsapp! Ik wil heel vaak een berichtje in Whatsapp een duimpje of andere emoticon geven zoals je dat in Teams kan. Elke keer weer teleurgesteld dat dat niet kan.

3 likes

Net heerlijk in mijn eentje Just Dance gedaan en voel me nu echt even blij. Net wat ik nodig had, good vibesss. Solo dansfeestje

8 likes

Het is 10 graden op mn slaapkamer en ik heb geen verwarming dus het is te koud om in bed lekker een serie te kijken. Echt kut want dat doe ik echt het hele weekend als ik bij mn ouders ben

Ik heb dit juist in topics als wjekw foto, dan klik ik 2x op de foto om te liken, net als op insta

2 likes

Jaaa hier ook! Ik ga echt huilen als mijn gratis Just Dance Unlimited verloopt :cry:

1 like

Haha o leuk dat je dat ook vanochtend hebt gedaan.

Ja de keuze bij unlimited :heart_eyes: Die van mij is al paar weken klaar maar ik denk dat ik het wel weer tijdelijk ga aanschaffen! Toch wel leuker voor de variatie als je binnen wil sporten

1 like

Omg haha dit is 1 van de beste vergelijken ooit. Je moet er eigenlijk wel bij zeggen “sorry als je dit niet vindt lijken.”

1 like

Like dit bericht als je vandaag ook verdrietig bent dat je niet in je gekke pakkie met pleures veel schmink op je gezicht en veel te grote onhandige nepwimpers de hort op kan, dat je niet tussen allemaal mega dronken mensen in gore zweet-gemixt-met-bier-lucht helemaal los kan gaan op slechte muziek, geen mixdrankjes met 13 suikerklonten per glas achterover kan gooien inclusief 37 verschillende soorten shotjes, de dag niet af kan sluiten met pizza kebab met knoflooksaus op je nog half geschminkte wang en je morgen niet kapot slecht te voelen om toch om 11 uur weer een nieuwe bontjas aan te trekken voor een nieuwe dag vol gezelligheid en goorheid

Alaaf :sob:

35 likes

Ik woon boven de rivieren in een gemeente waar ook volop carnaval wordt gevierd, maar ik vind het altijd zo grappig om te lezen hoe ‘anders’ carnaval bij ons is

Edit: Bij ons waren vorige week anders ook de eerste optochten en de feesten daarna al geweest