Ik ben eens bij een open dag op de HvA geweest (wel andere opleiding) en daar had je echt in het eerste jaar verplicht eens per 2 weken ofzo ‘gym’. Dus echt zoals op de middelbare wel. En een verplicht ardennen kamp. Dus het kan wel echt dat dat bij de hogeschool waar @Reflect naar kijkt gym verplicht js
Gestoord
Ik weet niet waarom, maar ik word echt boos als mensen plekken als een persoon ‘aanspreken’.
“Natuurijs, wat ben je mooi”. Euh… Wat?
Haha ja was ook meteen duidelijk dat ik daar niet heen ging.
Oh dat lijkt me echt vreselijk. Ik vind gym op de middelbare school echt al zwaar overbodig!
Ik had altijd het idee dat een bepaalde jongen van een winkel een hekel aan mij heeft. Dat denk ik echt al 8 jaar maar gister zag ik dat hij me een like heeft gegeven op tinder (ik heb gold, omg op mezelf) en nu voelt mijn hele leven als een leugen. Nu vraag ik me af of mijn zelfbeeld nou zo slecht is (ja) of dat hij me een like heeft gegeven onder het mom van “hahahaah misschien liket ze me wel terug hahaha” Zulke dingen vertrouw ik nooit Maar als ik rationeel nadenk zijn we beide volwassen en heb ik gewoon al jaren een heel verkeerd beeld van die guy.
Ik heb ook gewoon het idee dat ze dit tegenwoordig een goed idee vinden bij elke studie.
Bij mijn studie journalistiek had ik een keer een college waarbij we naar vormpjes moesten kijken en uitleggen hoe we ons daarbij voelden?? En zelfs bij de medische studie die ik daarna deed, moesten we iets van origami vouwen en om gevoelens te uiten of iets (maar dit college heb ik geskipt, dus ik weet niet helemaal meer waarom) + buiten voorwerpen gaan ruilen met vreemden. Echt één van de redenen dat ik nu mijn medische opleiding duaal in een ziekenhuis doe. Niet meer van dit soort vakken.
Leuke keuze!!
Holy shit heb me laten testen om half 2 en nu de uitslag al (negatief heujj)
Nee… nog steeds op zoek
Nadat mijn accu leeg was begin week was ik beetje gestressed om weer te gaan rijden, alles werkt en heb zelfs in de sneeuw file geparkeerd
Op naar de valentijn donuts morgen!
Yessss goed busy!!
Hier werd in de haven en op het markermeer flink geschaatst, dus ik en een vriendin gingen daar ook net rondlopen, maar nu zie ik dus op insta dat 2 losse vriendinnen daar net ook waren. Haha echt zo leuk dat iedereen zo van het ijs geniet.
Dat vind ik nog idioter dan ouderavonden op een bepaalde hogeschool. “Paps, volgende week woensdagavond kan je horen wat ik allemaal uitvreet en hoe mijn opleiding in elkaar zit.”
Ik liep net in de stad en er kwam een anti-mondkapjes-clown op me af met een ballon-bloem, die kreeg ik in m’n hand gedrukt met de boodschap ‘als je blij en vrij bent word je minder snel ziek van corona!’, toen ik zei dat dat wel goed zal komen omdat ik al gevaccineerd ben keek hij heel beteuterd
Echt heerlijk, even wat positiviteit met al die mensen op het ijs en alle blije foto’s online.
ik moet me zo weer laten testen en zie er zo tegenop want het doet zo teringveel pijn. god sta me bij
Heerlijk in de polder en over het ijs gelopen en naar alle schaatsers gekeken. Heb vriend ook gewoon mee gesleept, na wat gezeur “hoe ver wil je nog” “tering koud” en “NOG HELEMAAL DAAR LANGS?!” hield ie eindelijk z’n mond
Echt een hekel aan spontane plannen. Vanochtend in de app met vriendinnen gegooid of iemand wilde wandelen of schaatsen of wat dan ook, geen reactie. En nu ik heb geaccepteerd dat ik de rest van de middag doorbreng onder een dekentje op de bank, word ik gebeld of ik geen zin heb om naar buiten te komen. Joe, ik zit nu lekker
Ik ben al de hele dag buiten aan het wandelen. Zo heerlijk die zon.