Wat je even kwijt wil #48

Ik ben maar in bed gaan liggen omdat ik me alleen voel, niet dat het wat helpt maar het is wel lekker warm

4 likes

Hartje. :heart:
Misschien warme kruik maken? Dan kan je met iets warms knuffelen?

1 like

Oh dat is wel een goed idee :kissing_heart:
En misschien mezelf even naar buiten slepen om te wandelen en daarna dan de kruik

1 like

Bugles met roomkaas
Chocolade met cappuccinosmaak
Ribbelchips paprika
Toastjes met gerookte zalm
Blokjes kruidenkaas

Hier heb ik nu allemaal zin in. Zie het maar als inspiratie

14 likes

Wat een fijne dag! En zometeen nog tafelen incl wijnarrangement. Was net dus in het restaurant waar ik eten heb opgehaald even binnen en dan moet ik echt de neiging onderdrukken om me als een klein kind te laten vallen en te zeggen “ik wil niet weeheeg” en te blijven liggen tot ze me wegtakelen. Niet omdat ik een coronareller/gekkie ben maar ik mis het gewoon.

22 likes

Deed hij droog/sarcastisch/gemeen dan? Soms laten zij hun interesse op een hele vreemde manier zien (of weten zich er niet echt een houding in te geven). En, heb je hem ook geliket?

1 like

Jaaaa mijn zusje belt net dat ze zo langs komt met babies en hond!! En dat we gaan eten gaan bestellen! :smiley:
Edit:

Ze zagen een kat!

103 likes

Wat een heerlijke dag, twee wandelingen gemaakt, allemaal schaatsers gezien, ben helemaal gelukkig :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Bleeeh ik voel me een beetje sip door al dat binnenzitten. Mag niet klagen want ik heb gewoon boodschappen besteld en ben nauwelijks ziek dus ik kan gewoon goed voor mezelf zorgen maar had denk toch net iets meer support uit mijn omgeving verwacht a la soep aan de deur etc. Als ik vraag dan komen ze wel (is ook iets gebracht wat ik nodig had), maar had denk meer spontaniteit verwacht :upside_down_face:. Nu weet ik ook wel dat de weersomstandigheden buiten niet top zijn en zat een deel van mijn omgeving zelf ook in isolatie omdat ze hun testen af moesten wachten. Ik kan op zich prima alleen zijn maar dit is denk toch iets teveel van het goede :sweat_smile:. Denk dat ik na het eten maar onder de wol kruip met mijn boek en kat en dan hopelijk lekker vroeg slapen.

4 likes

Denk dat ik straks almaar vast naar bed ga, wat een bleh dag was het vandaag zeg beh

Wij verkopen de oatly cacao in de koffiebar maar ik hoor van iedereen dat het wat wateriger is dan die met koemelk en dat ze er wel aan moeten wennen.
Agh ze drinken 't allemaal alsnog maar mensen zijn enthousiaster over onze melk (ook oatly) dan over deze :p.

Ommetje van 16 minuten reken ik goed, want vanmorgen al 2 x op de fiets boodschappen gedaan.
Oh en ik ben (al een paar jaar) ‘fan’ van erik scherder (zijn naam spellen kan ik alleen niet. Schrale fan), dus nu ik die app heb voelt het als fangirlen :smirk::raising_hand_woman:t3: haaaai erik, jammer dat je een beetje te oud bent, heb je geen jonge knappe zoon in de aanbieding voor me, ik wil je als schoonvader

8 likes

Ik vind hem altijd verschrikkelijk vals kijken en arrogant doen! Maargoed wellicht was het verbeelding :joy: En nee, denk dat het sowieso niet mijn type is.

Wow onze SEH ligt vol met 40 (!) patiënten met botbreuken! Echt niet te doen dit. En dan nog zeiken dat ze niet snel geholpen worden. :woozy_face:

14 likes

Lol ik ging dit artikel opzoeken en die andere jongen ken ik, wist niet dat hij nog bestond haha (al 10 jaar niks meer van gehoord)

1 like

Heb voor Valentijnsdag een reep Tony’s opgestuurd gekregen van m’n werk :partying_face:

19 likes

Oke noem maar op

6 likes

Kan niet wachten tot het gaat dooien. Echt stomme fucking kut sneeuw en ijs en kou. Wil gewoon weer normaal de deur uit kunnen. Voel me door die sneeuw + lockdown + avondklok echt zooooo giga opgesloten.

Vervloek ook telkens alle foto’s van sneeuw/ijs/schaatsen. Echt pleur op.

:sweat_smile::speak_no_evil:

13 likes

Vanaf morgen / maandag gaat het dooien :partying_face:

7 likes

Hechtingen zijn maar rare dingen, gisteren zei ik tegen iedereen (oke heb alleen mijn man en ouders gezien dat scheelt weer he) ‘ze hebben in mijn buik geborduurd’ :upside_down_face:

6 likes