Wat je even kwijt wil #48

Nohhh ik heb net een roaccutane kuur achter de rug, ik ben sinds twee weken klaar en ik heb nu twee puistjes. Ik hoop echt dat het hierbij blijft en dat die onzin niet weer terugkomt.

1 like

Ik deel deze crush :biggrin: Ik was laatst bij een bijeenkomst van Meer muziek in de klas en daar was hij ook en ik was zo aan het fangirlen. Wil je niet weten. Als dit in de herhaling komt nodig ik je ff uit oke

1 like

Ik heb echt genoten van dit weer, lekker gewandeld, in de zon gezeten, gesleed met mijn neefje en ik werd ook blij van alle kinderen buiten en mensen op het ijs (maar kan zelf echt niet schaatsen :sweat_smile:). En nu na een week gaat het weer dooien en is het weer ‘normaal’ buiten. Perfect.

8 likes

haha welke hebben ze gedaan? Stem stitch, backstitch, french knotjes? Vind het wel leuk bedacht zo! Hoe voel je je vandaag :heart: ?

1 like

Ja graag! :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

Het zijn kruisjes.
Ja, soms pijn en soms wat minder pijn, daarmee wel wat beter. Mentaal prut en kudt. Ach ja.

Hoop dat het herstel snel beter gaat en je dan ook weer lekker kunt wandelen/je sports kunt doen.

12 likes

:heart::heart::heart:

1 like

Hahah ik riep dat ik was dicht genaaid.

Ben toch wel benieuwd wat voor operatie je hebt gehad. Omdat je hechtingen hebt bij je navel.

1 like

Ik ben gesteriliseerd.

1 like

Aha oke! Wist niet dat die ook via je navel ging.
Vind het wel knap wat men kan.

Inderdaad ook gas in de buikholte e.d.

Litteken bij mijn navel is wel mooi geworden, vergeleken met andere bij mijn buik (galblaas operatie)

1 like

Navel is alleen voor de gas/camera, zitten nog twee sneetjes (omdat eileiders verwijderd zijn, als je klemmetjes neemt heb je maar 1 extra sneetje ipv de 2 die ik heb) bij schaambot en schaamstreek!

Hechtingen bij navel zijn wel het vervelendst, staat meeste spanning op denk ik.

1 like

Ja en nog n beetje extra. Hoop ook echt dat het hierbij blijft, het is zo fijn zonder acne.

1 like

Aah inderdaad anders.

Mijn galblaas is er door mijn navel uit gehaald.

1 like

Wel knappe techniek vind ik het hoor, op deze manier opereren!

1 like

@Lentex ik vind het ook een hele sympathieke man. Hij is ook bij mijn scriptie betrokken geweest en heb daar aan moeten presenteren.

1 like

Ik begon de dag echt mega chagrijnig maar wat een topdag uiteindelijk. :heart:

1 like

ugh morgen voor de eerste keer testen voor Corona, nu al zenuwachtig voor die hersenstaaf

Valt echt mee. Dit tegenop kijken is 100 x erger

5 likes

Ik kende er ook ooit 100 hahaha maar kom nu nog tot 25 denk ik

1 like