Wat je even kwijt wil #48

Nou ik vond het maar een schijtdag

15 likes

Ik deed een heel raar vak waar je een bonuspunt kon verdienen door bij een toets te cheaten, en de enige vraag was om 100 decimalen van pi op te schrijven. Ik had het daar toen over met vrienden en zei dat ik t ook gewoon uit m’n hoofd kon leren ipv een of ander spiekbriefje te maken en te hopen dat ik dat mee kon smokkelen, maar dat geloofden ze toen niet. Nou ja, challenge accepted, was goed te doen hahahw

16 likes

same

1 like

Is misschien het nieuwe " Jij moet dokter worden want dan verdien je veel en kan ik over je opscheppen"

4 likes

Ik wacht al 1,5 uur op mijn pasta. Ik heb zo’n hoofdpijn door de trek en kan wel janken :joy:

1 like

Je mag helemaal niet na buiten na 9 uur. Maar mocht je voor welke reden buiten moeten zijn dan alleen.

4 likes

Als er dringende psychische nood is mag je zonder verklaring naar buiten maar anders is ptss eigenlijk geen reden

1 like

Als ik internet mag geloven:

Als u vanwege psychische nood tijdens de avondklok dringend naar buiten moet vanwege uw eigen veiligheid of de veiligheid van uw huisgenoten dan valt dit onder een noodsituatie en heeft u geen Eigen Verklaring nodig. Het helpt wel als u iets meeneemt dat uw verklaring onderschrijft. Denk daarbij aan een crisiskaart, een afsprakenkaart van een behandelaar of een briefje met de naam en telefoonnummer van de behandelaar.

2 likes

Ik mocht de elektrische onderdeken van m’n vader lenen en dat is echt het beste idee ooit. Lig nu in een goddelijk warm bedje te genieten in plaats van te bibberen van de kou.

1 like

Jezus ik heb net zo geweldig vet en zout gegeten.

Hamburger, maar het broodje was echt zo’n vette met boter en de bacon heel zout, de friet was super zout en zat van die heerlijke vette frietsaus bij en de ceasar salade was ook echt super sauzig

Dit klinkt nu onappetijtelijk, maar het was echt glorieus.

47 likes

Ik heb college van hem gehad (vak Neuropsychologie). Hij gaf precies les zoals hij op tv is. :grin: En het vak trouwens niet gehaald en het jaar daarop opnieuw gevolgd van een andere docent, een Engelsman die saai college gaf, en toen haalde ik het vak weer niet…

1 like

Oh nee dit klinkt echt heerlijk als zo’n druipende burger

3 likes

Oehhhh :smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk:

Toch nog een fijne avond gehad, lang leve FaceTime :heart:

2 likes

Zou vandaag vanavond en vannacht het huis voor mij alleen hebben. Uiteindelijk ging dat feest niet door en nu moet ik janken op bed. Hoe lang ga ik het nog uitzingen zonder meer privacy, een woning voor mijzelf en ‘s avonds ook niet naar buiten mogen.

2 likes

Ik zat heel hard te gapen.
De kat wordt wakker en zat echt zo: :no_mouth: :unamused: :rage: :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik heb wat kleine valentijn kadootjes gehaald maar geen zin om in te pakken.

NAAR LINKS

NAAR RECHTS

giphy (1)

15 likes

Hoezo heb ik dit gemist?? Dit is ook mijn natuurlijke tempo, gelijk van de week even testen.

Ik krijg het echt niet gevonden ;o ik heb een app op smart tv. Kan het enkel op een ander device oid?