Dit wordt een kutverjaardag.
Ik ben mij aan het vervelen op werk. Ik wil graag een acuut slechte patiënt opvangen.
Ik hou eigenlijk helemaal niet van carnaval en dat voelt soms echt alsof ik mijn Limburgse afkomst verloochen. Ik heb het wel geprobeerd en ik vind verkleden echt super leuk, dus als kind vond ik het heel erg leuk, maar verder vind ik er niet zoveel aan.
Behalve deze carnavalskraker dan, die ik soms afspeel. Zelfs mijn niet-Limburgse man zegt nu af en toe: sjiek is mich dat dit nummer dekt ook gewoon de lading als je dag helemaal ruk is.
(PS ik kwam er pas een paar maanden geleden achter dat de muziek een cover is van een blijkbaar bekend Italiaans nummer)
Ik heb gedroomd over Disneyland en dat daar ineens overal gifgroene slangen waren.
Hoezo deze combinatie?
Is dat ook die gast van ‘roetenwisser’?
Dat nummer ken ik niet eens
Maar ik heb het opgezocht op YouTube en dat is ook van Fabrizio blijkbaar!
Wekker gezet op de zondagochtend zodat we even lekker kunnen schaatsen voor alle drukte
Who’s this girl
Hier nog 1! Op m’n enige vrije ochtend van de komende week :o
Oh wauw ik weet nog toen dit nummer uitkwam, 24/7 was ik dit aan het zingen Vind het nog steeds leuk.
Gefeliciteerd! Kun je het voor jezelf nog leuker maken?
Op dit soort dagen baal ik er echt van dat ik single ben. Vooral nu ik voor mijn ouders een Valentijn high tea moet ophalen.
Ik keek gewoon al dagen uit naar vandaag omdat het eindelijk gaat dooien.
Ik heb de vriezer leeggeraust en nu liggen er twee kaneelcroissaints en een kaneelbroodje in de oven.
Ik ben gewoon weer om 7.00 vrijwillig uit mijn bed gerold om te gaan wandelen. Morgenochtend verklaar ik mijn ik van vandaag knettergek.
Ja chill! Morgen ijzel en dan vanaf dinsdag echte dooi
Ik heb voor Valentijnsdag een ontbijtbox van Teds en nu ben ik uit mezelf om 9:00 als een enthousiast kind wakker geworden met zin in het ontbijt. Maar m’n vriend slaapt nog. Saai!!!
Gisteren onverwacht veel gedronken en nu heb ik een ziek gore kater die ironisch genoeg wel bij deze tijd van het jaar past.
Ik ben niet echt van de Valentijnsdag maar ieder excuus voor eten is een goed excuus, dus ik heb net echt teringlekkere wentelteefjes gebakken al zeg ik het zelf
Nu is die wakker maar heeft ‘ie nog geen honger