Wat je even kwijt wil #48

hahah dit dacht ik dus ook!
Vorige week al lekker avondeten bij een restaurant besteld. Maar nu zag ik dus gisteren dat je vanaf vandaag donuts kon laten bezorgen dus 3x raden wat er over een uurtje ook komt… Denk dat we verder niks hoeven te eten vandaag hahaha.

7 likes

Hahaha goed voor elkaar, geniet ervan!

1 like

Kan dit in een spoiler. Dit roept angst en haat in mij op.

8 likes

Ik heb gister ook weer ruzie met iemand lopen maken, haha ik word zo simpel van mensen.

Hoe laat mag ik komen?
Zaterdag voor 12.00 uur.
Ok 11.30 uur ben ik er.

Die dag om 11.00 uur:

Kan het iets later?
Wat is iets later?
Rond 14.00 uur.
Nee ik zei voor 12.00 uur.
Ja sorry er komt zo iemand wat bij mij ophalen en die liet net pas weten hoe laat.
Maar wij hadden toch al een afspraak?
Ja sorry maar ik wil het wel hebben.

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Ja flikker dan maar op hoor, dan gaat het zeker naar een ander.

Edit: sorry voor deze vage lay-out haha dit forum kan dingen die ik niet wist dat het kon.

34 likes

Ik verkocht eens een heel brede, mega zware kast.
Dus tegen de mensen die reageerden zei ik: let op, ik kan niet helpen tillen, neem mensen mee en aanhangwagen of busje.
Komt er een meid van een jaar of 18-20 op hakjes die kast halen. Of ik even mee tot de lift kon. -.-

1 like

Overigens duurde het daarna weer een paar weken tot ik van die kast af was. Dan denk je indd waar ben ik aan begonnen

Heeft iemand hier ervaring met waterdrop (de flessen + smaakjes)?
Ik heb een nieuwe fles nodig en twijfel tussen die en m’n vertrouwde chilly.

Zou de nieuwe chily fles nemen
Waterdrop lijkt me onnodig en duur ook

1 like

Gefeliciteerd @jigglypuff en @anon42392789! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

3 likes

Dankjewel @Lentex @Merrow :smiling_face_with_three_hearts:

@jigglypuff :smiley:

8 likes

Mijn chilly houdt water langer koud dan die van water drop. Maar wel gewoon prima. De opening van water drop is iets kleiner, wat ik minder vind als ik er ijs in wil doen. De smaakjes zijn ook niet echt lekker. Ik zou voor chilly gaan. De enige reden dat je ervoor zou kunnen gaan is dat zij een 1 liter fles hebben en chilly niet.

Edit; hierdoor heb ik net een nieuwe koffiebeker daar besteld. Mocht je een fles bestellen en gratis willen laten graveren kan je me een berichtje sturen, dmv van een referal code (moet je dan bij kortingscode invullen) die ik net heb gekregen bij de aankoop.

Ik ben verbaasd hoe veel mensen blijkbaar gewoon schaatsen hebben liggen en kunnen schaatsen. Is dat echt zo vanzelfsprekend? Ik heb al moeite met normaal over de stoep lopen zonder steeds uit te glijden.

57 likes

Ik vind het sws achterlijk om voor eens in het jaar schaatsen te kopen om vervolgens alsnog half te moeten schuifelen, omdat het ijs kut is

6 likes

Zo vaak is er geen gelegenheid om te schaatsen toch? Ik ben misschien 2 keer naar zo’n kunstbaan geweest, en mijn vriend probeerde het mij te leren. Maar na zo’n middagje kon ik kleine stukjes vooruit maar niet echt vloeiend, en als je het daarna weer een paar jaar niet doet is het weg :stuck_out_tongue:

4 likes

Ben ik de enige die niet is gaan schaatsen? Geef er echt niks om.

38 likes

Blij met deze herkenning <3 Dat remmen was bij mij ook een ding. Ik ging gewoon recht op de hekken van die kunstbaan af als ik wilde stoppen. Maar die zijn er ook niet om je te redden op natuurijs.

2 likes

Ik ook niet. Ik haat kou en alles wat er mee te maken heeft.

16 likes

Ik heb de motoriek van een baksteen maar schaatsen kan ik wel. Vraag je mij om over een evenwichtsbalk te lopen dan donder ik er zo van af. :joy:

3 likes

Heeft iemand tips waar ik typische toko spulletjes kan bestellen? Zeewierchips, pittige noodles, rijstvellen enz.

orientalwebshop.nl de webshop van Amazing oriental

3 likes