Ik zie nu echt de Baron voor me met flitsende skeelers achter Bassie en Adriaan aan en dat er opeens een helling naar beneden komt en dat de Baron met hoge snelheid naar beneden racet en tot stilstand komt tegen een hek met prikkeldraad en zegt “Drommels, drommels, drommels en nog eens drommels”.
Ooh ik ga binnenkort echt weer naar de A.O is gwn mn happy place in deze ellendige lockdown haha.
Nee joh is leuk. Feestje!
Nah dat is geen feestje. Dat is pure horror.
same ik heb laatst een buffel knuffeltje gekregen bij mijn boodschappen vanwege chinees nieuwjaar
Misschien doet ie wel een keer een bachata versie
Ik ben voor!
Toch gefeliciteerd met je verjaardag!
@jigglypuff en @anon42392789 gefeliciteerd! Hoop dat jullie er ondanks de gekke omstandigheden toch een fijne dag van kunnen maken
Wow vandaag is mijn duizendste dag dat ik het forum heb bezocht haha
Mijn dochter en ik maakten een ontbijtje op bed voor mijn vriend en het was echt het liefste ooit. Ze wilde om zeven uur al beginnen
Ik heb net mijn auto uitgegraven omdat ik morgen naar kantoor moet.
Uitgegraven alsin rondom sneeuw weg geschept
Zal ik valentijnsdonuts voor mezelf halen?
Is sneeuw wit? Natuuuuuurlijk moet je dat doen
M’n haar is zo tering statisch ik kan het niet meer aan
Wellicht je frustratie juist gebruiken om een nieuw canvas te pakken en daarop uiten!? Misschien komt er nog wel wat tofs uit?
De sneeuw op het dak is aan het dooien en lekt nu op twee plekken. Yay voor de dooi, jammer van de lekkage
Ik moest al accepteren dan er visite kwam, terwijl ik dat niet wilde hebben, en nu mocht ik zelf niet eens een stukje taart of gebak uitkiezen. En nu is het hier oorlog want o wee als je zegt ‘Kan je ook een keer rekening met mij houden?’