Ik woon in een dorp en liep net naar de glasbak, is er gewoon een heuse carnavalsbijeenkomst op het plein? De kroeg had serveerde zelfs bier (vanuit een soort van Pippo-wagen).
Eindelijk mijn auto gestart (met hulp) en weggekregen van de ingesneeuwschoven parkeerplek. Moest er minstens een half uurtje mee gaan rijden voor de accu dus ik ben naar ons nieuwe huis gereden om het als wintertafereeltje te aanschouwen. Kan niet wachten tot we er wonen en het ooit weer eens gaat sneeuwen.
Ik heb zo mijn dag niet bah, medicatie wissel, slechte zin door geen-carnaval, gevoel alsof ik niet vooruit kom, ruzie op de afdeling de hele tijd.
Nou, laatste dag bij bijbaan zit er na bijna 3 jaar op Contract moest nu vast worden en dat geven ze niet aan studenten, dus ik werd eruit geknikkerd. Hoop echt dat ik iets anders kan vinden, maar dan moet die lockdown eerst eens ophouden…
Geeeeds, weer code rood morgenochtend.
Wat tof! Vriend heeft iets gevonden voor naast zijn baan en ik heb ook meerdere toffe cursussen gevonden. Heb dit doorgestuurd naar een aantal mensen in mijn omgeving en echt super blij mee. Dankjewel!
Ik ben zo hard gevallen buiten vanmiddag op m’n stuitje De pijn wordt alleen maar erger, weet echt niet hoe ik morgen de hele dag op een stoel moet zitten (kan niet thuiswerken)… en zijn het ook nog eens mijn laatste 4 werkdagen bij deze werkgever
Ik heb echt 2 uur buiten in de zon zitten lezen. Dik best aan, kop koffie erbij, uit de wind zitten. Was echt genieten <3
Al pijnstiller genomen?
Sterkte.
Ja net genomen, heb ibu genomen. Geen idee of dat werkt, maar hopelijk doet het een beetje zijn werk. Dankje!
Code rood morgen Ik hoop zo dat het ov normaal rijdt want ik heb een belangrijke afspraak
Ohw ohw wat koop je iemand voor zijn verjaardag die mij al als vriendin heeft én ook al een baby van me krijgt??
Heel leuk, heb de cursus complimenteren meteen naar mn baas gestuurd
Een huis in een totaal andere omgeving om af en toe even bij te komen.
Ja die lijst is oneindig lang
Nee niet wat hij voor mij moet kopen
Nu doe je zo sassy maar ondertussen noem je me mam
Ik heb zulke droge en pijnlijke voeten dat ik ze heb gemarineerd in een halve pot verzachtende crème en mijn sloffen heb aangedaan. Geen idee of dit nou zo’n goed idee is, eigenlijk.
Omg Debbie wordt oma! Gefeliciteerd👶