Wat je even kwijt wil #48

Gadver. Zag op insta overal paprika saus pasta. Had nog paprika’s over dus waarom ook niet. Geroosterd in de oven, gepureerd. Toch even proeven. Smaakt het naar kots. Naar de keer dat ik met kater snoeptomaten vrat en toen al die tomaten terugkwamen.

10 likes

Ik zit te bedenken waar ik, als de lockdown voorbij is, in mijn huis meer grote planten neer kan zetten.

4 likes

Nog een hond.

2 likes

Dankjewel, ja pff het is gewoon even kut allemaal… Morgen heb ik gesprek om te kijken of ik evt naar huis kan of nog langer hier blijf. En ik weet het gewoon niet, ergens wil ik naar huis, maar ergens ook helemaal niet. Ik ben bang, bang om weer op de “oude” voet door te gaan. Masker op, muur omhoog en door, en ik weet ik heb mezelf er alleen maar mee. Maar het is zó verdomde moeilijk om patronen wat je je zo eigen hebt gemaakt om die te doorbreken.

1 like

Hè wat??? Karl meen je dit???

5 likes

Ik vraag me ineens iets af…:confused: ik werk ambulant (kom bij mensen thuis), en één van die mensen rookt veel in huis. Ik heb astma dus hij rookt niet als ik erbij ben, maar die rook zit toch in de meubels etc en gaat alsnog in mijn kleding zitten. Ik accepteer het maar gewoon en ga na mijn werk gewoon gelijk douchen.

Maar nu zou ik over ongeveer een jaar zwanger willen worden, kan dit schadelijk zijn voor mij of de baby? Of is dat pas slecht als je daadwerkelijk meerookt met iemand die op dat moment ook echt aan het roken is? Ik ben maar 1 uur per week bij deze persoon.

En kaart je zoiets aan op je werk? Ik wil ook niet zeuren als het niet echt nodig is, maar de gezondheid van een eventueel baby’tje wil ik natuurlijk ook niet in gevaar brengen. Maar ook van mezelf niet, heb geen idee hoeveel invloed dit op m’n astma heeft.
Misschien moet ik dit jaar maar eens advies vragen bij de huisarts, maar wilde het hier ook even kwijt. Misschien weet iemand de antwoorden :grin:

Ik hoop stiekem dat het ov morgen weer plat ligt zodat ik lekker in bed kan blijven liggen :grimacing:

Agh waarom telkens code rood op maandag. Elke andere dag zou beter uitkomen haha. Zit nu alweer te stressen over werk morgen

5 likes

Ik ben blij dat ik het gesprek op locatie met psych verschoven heb nu code rood gegeven wordt (overigens niet hierom).

:green_heart:
Patronen doorbreken is lastig en het oefenen in een veilige omgeving is fijn, uiteindelijk moet het in je eigen leefsituatie ook lukken (dus daarna). Sterkte :two_hearts:

2 likes

Dit weekend was echt het leukste weekend sinds corona, voel me eindelijk weer wat lichter. Heeeerlijk geschaatst 3 dagen lang, ben doodmoe haha

17 likes

Ik zou morgen voor 't eerst sinds november weer naar m’n beste vriendin gaan, maar met de auto. Dus nu maar afgezegd want is niet verantwoord maar zo jammer, ik mis haar enorm en ik kan pas weer over 2 weken

1 like

Nu wil ik deze

1 like

Heel veel is uitverkocht. :frowning:

Ik zou morgen sinds oktober eindelijk weer een van mijn beste vriendinnen zien, maar ze heeft afgezegd (met een goede reden). Echt balen, want ik wou op mijn extra vrije dag graag weer eens sociaal contact…

M’n demente oma heeft me een handgeschreven brief gestuurd, moest echt even janken toen ik “ik zal je missen” (woon nu best ver weg) las

39 likes

:sleepy: please zeg dat je terug gaat schrijven

2 likes

Ja, ga morgen een pakketje samenstellen. Ga deze brief ook bewaren, vond het zo jammer dat ik niets heb van mijn andere grootouders dus dit ga ik zeker koesteren :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ohh yea…

Ik ben mijn insta portfolio een beetje aan het bijwerken. (grafische vormgeving dingen)
En heb nog een boel wat ik moet verwerken dat ik ooit heb gemaakt.
Maar de afgelopen 4 dagen wat tekeningen er op gezet.
En ik krijg nu ineens een aanvraagje voor schilderijtjes op een baby kamer. Ik ben blij! :smiley:
En ook vraagt iemand voor een webdesign. Maar dat vind ik nog wat spannend omdat ik zelf helemaal niet kan programmeren.

35 likes

Je bent goed bezig! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like