Oh mag ik je volgen? Ben heel benieuwd naar je creaties.
Whooopie!!!
Gefeliciteerd
Zelf cursus boekhouding is allemaal vol!
Wie wil dat nou?
Oh ja, ik
Ik zat ff ter vermaak fb-comments te lezen onder een bericht dat de GGD morgen tot 12u dicht is ivm code rood, reageert er een vrouw, die op d’r profielfoto minimaal 70 lijkt, met de magische woorden:
“rot toch op rood zit in mijn broek elke maand”
Na een zware werkweek echt een heel leuk weekend gehad! Veel geschaatst en genoten van het weer.
Ben helemaal zen en chill nu. Hoop dat ik dit gevoel nog even kan vasthouden de nieuwe week in…
Super leuk!!
Ik haat single zijn. Waar is m’n toekomstige vriend?
Ach ja, morgen ben ik er blij mee
Ik heb bijna het hele weekend sims play videos en voetbal gekeken (tussendoor wel ff gewandeld, opgeruimd en schoongemaakt) en ik ben nu zo lekker ontspannen en weer zin om morgen te werken.
Wauwww mijn droom komt uit. Ik appte een collega net over de ochtenddienst die ik dacht te hebben morgenvroeg appt ze terug dat LATE DIENST heb wat een feest. Nu is de avond opeens weer jong en fresh
Ik heb eindelijk weer eens zo’n leuk weekend gehad! Heb 3 dagen geschaatst en had voor onderweg lekkere koek & zopie meegenomen. Was helemaal alleen, maar had het zo gezellig met mezelf.
Heb ook helemaal geen zin om te werken morgen, dus heb lekker vrij genomen. Wil dit fijne gevoel nog even wat langer vasthouden
Ahh thanks.
Een bestuurbare mini mercedes
Oh ja zo’n aso bakje vreselijk. Dat zal ie ooit zelf wel gaan kopen ben ik bang
Ik zou morgen noodopvang moeten doen, maar het is code rood. Hopelijk houdt dat in dat ik morgen niet alsnog op locatie moet zijn. Anders wordt het anderhalf uur lopen in de koud en aan het einde van de dag ook weer terug.
Me nachtmerrie is dat
Het huis onder mij staat op woningnet. Ik hoop echt op een beetje leuke mensen.
Ik heb sinds 3 dagen een hometrainer maar mijn bips doet pijn man, heel dat zadel staat er in afgedrukt na een half uur en dan wil ik niet meer want oncomfortabel. Nu heb ik zo’n fietsbroek met zeem besteld. Can’t wait
Ik word er zo chagrijnig wanneer iemand over m’n date zegt ‘jij kan beter krijgen (qua uiterlijk).’ hou gewoon je mond en laat me blij en verliefd zijn
wtf, ik vind dat echt zo’n kut opmerking