Ughh erg. Heb je uitzicht op ander werk…?
Ben ermee bezig. Maar ja dat ben ik al een half jaar. Corona is een bitch.
En tot die tijd vlucht ik maar gewoon iedere keer.
Hopelijk vind je snel iets anders
Haha prima reactie. Zo’n vraag kun je op 100 manieren interpreteren ook. Leert diegene ook duidelijker in z’n vraagstelling te worden Beetje humor is toch altijd goed
@Joejoejoe Wat rot Jeetje hoop dat er snel beterschap voor je in zit
Ahh op naar m’n massage. Ik heb er zo’n zin in want ik heb zo veel pijn aan m’n nek en schouders
Kijk, das humor, toch?
Ik loop al maanden in trainingsbroeken, want thuiswerken. Nu zitten ze allemaal in de was dus heb weer een spijkerbroek aan; wat een marteling. Hoe was dit eerst normaal?
Ach er zit nog geen pen of potlood doorheen gejast haha.
Mensen die the challenge kijken. Kijk die van gisteravond even, is een leukerd!
Ik ga altijd stuk om die namen. “En dan de eenzame leeuw Giovanni. Of wat dacht u van bergaap Wilma?”
@Acquiesce hahaha wat creepy die poppen.
Hmm ze willen binnenkort bij mij op het werk in de bakkerij ook zelf gevulde koeken gaan maken (en verkopen). Nu al zin in, hun brood is al erg lekker in ieder geval. Ik ga mijn vader dan ook een pakketje brengen met vers brood en verse koeken, kan hij vast wel waarderen.
Ik droeg dinsdag na maanden ook weer eens een jeans en echt het zat zo niet lekker! Zo vaak opgestaan om hem op te trekken en het zat zo strak en bleeegh! Corona heeft mij daar echt in verpest.
“Vraag het niet aan mij, ik ben met pensioen.”
Lekker dit doel erin gooien bij zo’n werkcoach/begeleider/dinges
Ja ik vind het wel een goede uitvinding, want je bent dan niet misselijk na een hele zak
Yes eindelijk iemand die mij begrijpt .
Je wil niet weten hoe vaak ik me al helemaal de pleuris ben geschrokken bij het starten van nachtdiensten. Kom altijd via een zij -ingang waar niemand komt en er zat er een creepy in een hoekje.
Ik word echt gek. Bezig met een nieuwe huurwoning en daarvoor had ik een uittreksel brp nodig, blijkt er een extra iemand ingeschreven te staan op mijn huidige adres? Echt super irritant, geen idee wie t is en wat voor consequenties dit nu heeft voor die nieuwe woning. Ben helemaal in de stress nu
Wil je huurtoeslag aanvragen? Dan wordt het inkomen van de onbekende persoon meegeteld.
Verder weet ik ook niks over de consequenties.
200 eu bij de kapper gespend en ik haat het maar was te pussy om er iets van te zeggen, want het is niet lelijk of slecht geknipt maar ik haat het gewoon.