Wat je even kwijt wil #49

ik heb gisteren dit + mijn belasting aangifte gedaan en echt heeeeel weinig werk verzet.

3 likes

Mik, van ik mik loreland.

3 likes

Oh ja dat kan ik ook wel ff doen

1 like

Schijnbaar toch niet?

Beetje Mandela effect.

4 likes

maar hep t op feesboek gestaan?

5 likes

Hoppa, even een boompje planten in forest en 25min je best doen! Je wilt geen dode boom in je bos natuurlijk, dus daarna kun je weer dierenfilmpjes kijken.

1 like

Even voor iedereen die al een jaar thuis zit samen met partner te werken; ik heb respect voor je.
Mijn vriend is nu in zijn tweede week vrij thuis en ik word echt gewoon chagrijnig er van. Erg dat ik het zeg maar ik ben blij dat ik maandag het huis weer voor mezelf heb >< (Hij heeft werk waarbij hij echt op kantoor aanwezig moet zijn)

8 likes

Hebben de nederlandse stemacteurs dat niet gewoon er in gegooit?

Nu krijg ik dus geld terug?? En dan moet uitgegeven worden even browsen waaraan

2 likes

Bijzonder zicht (alhoewel het meer een gehoor dingetje is :roll_eyes:) heb je dan schijnbaar want niemand anders kan het vinden :woman_shrugging:

Jeetje Anika is ook vervelend in het zweeds

6 likes

Echt zin om Pippi Langkous te kijken nu

1 like

ik krijg flashbacks naar de camping waar alleen NL 1, 2 en 3 beschikbaar was. en er dus niks anders te kijken was dan zowat Pipi. :sweat_smile: Mja het was of dat, of bekogeld worden met lege sinasflessen bij het zwembad door een random meisje. Geen idee wat erger is.

1 like

Ik doe een tweedaagse cursus met onbekenden en bij het begin had je zo’n introductiespel met vooroordelen. En mensen maar denken dat ik een yogalerares ben en veel met voeding deed. Mijn ontbijt was een stukje overgebleven appeltaart. :upside_down_face:

14 likes

Heb ik net impulsief skeelers besteld terwijl dat vorig jaar een flop was? Ja, zeker…

3 likes

Nog irritanter dan in het Nederlands?

Nƶ

4 likes

Ik wist niet dat je puistjes op je lip kon krijgenšŸ™ƒ

Annika was echt zo’n godvergeten doos, Tommie verdiende een betere zus.

15 likes

Tommie en Ieniemieni > Tommie en Annika

6 likes