Ja klopt, dat bedoelde ik idd!
Mijn ouders leven hun beste leven hoor, ik belde mijn moeder vanmiddag om 13 uur en toen ze opnam kon ze niet eens praten zo hard was ze aan het lachen, ze was blijkbaar met mijn vader aan het picknicken op het ijskoude strand met witte wijn in een thermoskan en zo te horen was het een hele grote thermos. En mijn pa had 2 broodjes makreel waar hij het al de hele week over had en had de dag van zijn leven. Heerlijk. Ik wil ook met pensioen.
Ga ik een oud collega appen waar ik een jaar geleden een fling mee had en die een (open) relatie heeft?
Ja, en je houdt ons op de hoogte
Altijd als ik mn bed opmaak volgens die burrito methode sta ik 5 minuten zo
Ik snap gewoon niet hoezo dat werkt
Oohhh staat daar de afkorting voor haha. Ik heb een familielid dat t altijd over ipb-en heeft en ik heb er nooit over nagedacht waar dat voor zou kunnen staan
Krijg een nieuwe iPhone van (voor) werk. De SE 2020. Heb nu een 6 en is super sloom. Had er nog niet eens om gevraagd ofzo. Jammer dat het geen android is.
Haha dit is zo leuk! Ik heb mijn ouders al een maand niet gezien, omdat ze elk weekend naar een ander hotel gaan voor een diner op de kamer. Ik krijg standaard een foto van m’n moeder die kaasjes aansnijdt en mn vader met een fles champi in bad
(o en het is minder decadent dan het lijkt: de rest van de week zoeken ze social deal/vakantieveilingen af voor goedkope hotels)
Lief dat je het vraagt gaat morgen vast wel weer beter. Heb me nu als een burrito opgerold in bed en luister lekker storytel. Heb zo’n dag waarop je je afvraagt wat je toevoegt en die dagen zijn gewoon stom
Ik hoop dat jij een goeie dag gehad hebt
Hahahaha ik vraag me hetzelfde af
Hahaha dat is ook wat wij hier dachten. Denk dat hij dat expres heeft gedaan?
ehm… Matilda vond ik heel cool?
Grootste deel van het bedrijf heeft vandaag een verplichte vrij dag. Ik werk vandaag wel vanwege een digitale conferentie. Heerlijk rustig die e-mail.
Conferentie liep gisteren wel heel erg uit, hoop dat het vandaag op tijd klaar is.
Harry Potter
Omg wij zeiden dit ook al, kan niet per ongeluk zijn toch?
Heeft ze gespecificeerd om welke periode in je jeugd het moet gaan? Ben benieuwd waar ze mee komt als je de Teletubbies noemt haha
Pippi is wel een hele goede. Kan je zeggen dat je graag de uitdaging aan gaat en vol zelfvertrouwen zit. Door de quote : ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk dat ik het kan.
De Power Rangers.