Bevroren banaan- havermelk milkshake gemaakt en het was echt zo lekker! Ga er nog een maken zometeen.
Na een kutweek nu aan het genieten van de enige vrije dag voor mezelf.
Ah nee hoezo?
Heel begrijpelijk. Soms komt de schrik net wat later. Is er iemand die een paar keer met je mee kan lopen? Dat voelt misschien veiliger. En zoals volgens mij @anon4388265 al zei, slachtofferhulp kan je hierbij ook helpen. Om te luisteren of om je te helpen met verwerken/stapjes enzovoort.
Ah wat naar voor je! Snap het wel, zo’n gevoel kan altijd op een later moment toenemen. Juist na een nacht slaap. @Lort geeft goede tips. Ben je vandaag alleen of is er iemand bij je?
Kan ik me heel goed voorstellen, schakel je wel hulp in?
Ik durf de stoep niet goed af, haha. We hebben hier echt een klotestoep die scheef loopt, hobbelig is enzo. Vond ik met skeelers ook wel eng, maar toch minder.
Kun je niet ergens naartoe fietsen/lopen waar het wel vlak is en daar oefenen?
Die melding kreeg ik pas ook, echt belachelijk. Ik heb uitgelogd en toen kon ik de video gewoon bekijken. Was trouwens niets eens een heftige video.
Nou ja, daar was ik pas, maar daar lagen weer heel veel steentjes en takjes. Verder nog niet iets gevonden. Naast de stoep ligt wel een perfect geasfalteerd fietspad en weg. Zag verderop wel een boom, dus misschien dat ik het daar eens probeer op een zondagochtend vroeg ofzo, want het is hier voor de deur nogal druk. Moet verder eens een keer rondfietsen.
Mijn vriend, universitair opgeleid, dacht dat feminisme erom draaide dat vrouwen boven mannen geplaatst zouden moeten worden in de maatschappij.
Dat is natuurlijk wel de geheime agenda…
Nee maar serieus, hoezo dacht hij dat?! Hij was er ook helemaal van overtuigd haha
Ok dolfijnhond, kun je nu uitleggen waarom je dit beledigend vind? Ik kreeg het zelf van een ahhahahaha black man doorgestuurd die zei "this is just stupidity "
Ok. Nouja, ik zie wel iets grappigs op die foto. Vroeger het was zo in jail als je je broek zo laag liet langen dat je dan geneukt wilde worden ofzo. Dit is wel next level. Ik zie hier weinig urban in.
Toen ik in dit huis kwam wonen at ik niet vaak thuis, ik had 2 pannen en 2 borden, maar sinds dat mijn beste vriend hier is ingetrokken eten we elke avond samen en hebben we wel wat meer nodig. We hebben zo’n 20 borden en 8 pannen in de kasten staan maar mijn andere huisgenoot vroeg net of ik die spullen niet meer wilde lenen, dus nu moeten we zelf dingen aan gaan schaffen. Ik vind dat zo’n zonde en onnodig.
Zwarte man was oké geweest. Je posts over je vriend, zijn familie en anderen hebben altijd een stigmatiserende weerklank. Je maakt zwarte kenmerken gewoon belachelijk.
Je huisgenoot wil niet meer dat je haar pannen gebruikt? Pff stom, zou je kunnne voorstellen om een eenmalige som in te leggen in plaats van zelf alles te moeten aankopen? Want ja als jij alles koopt, waar moet jij ze dan bewaren, in je kamer? Dan mag je huisgenoot dat voor mijn part ook doen.
Ok, ik heb dan niet door gehad dat ik zwarte kenmerken belachelijk heb gemaakt.
We hebben wel ruimte in de keuken hoor dus dat is het probleem niet. Maar ik ben gewoon geïrriteerd dat we straks nóg meer spullen hebben. Is echt nergens voor nodig…
@ezw ja dat is ook zo natuurlijk
Ja wat irritant @Luzarl, het lijkt me dat als je de spullen normaal gebruikt, afwast en niet met een vork in de pan gaat krassen er niks aan de hand is als je die spullen gezamenlijk gebruikt. Zou idd voorstellen dat diegene dan 6 van de 8 pannen op de kamer bewaart zodat er uberhaupt plek is voor jouw spullen.
Oh je post nu dat je genoeg ruimte hebt, nouja principekwestie dan!!!
Wel handig als je daarna een eigen huisje krijgt, heb je meteen zelf al pannen.
Ik luisterde laatst een podcast met twee vrouwen nota bene waar de volgende uitspraak in zat:
“Hoe vaak ik wel niet mannen heb horen zeggen; ‘nou daar heb je die weer met die feministische mening.’ Terwijl, het is natuurlijk helemaal geen feminisme, het gaat over gelijkwaardigheid”
Excuse you? Want feminisme gaat niet om gelijkwaardigheid of wat?