Ik ben echt een wrak, ga zo van down naar happy en weer terug. Word helemals gek van mezelf
Ik heb hem al een poosje! Nieuw aangeschaft
Same. Vermoeiend ook die omschakelingen. Heb jij dit al lang(er) of is t meer recent?
Oooo haha, om een of andere reden linkte ik het aan Bonnieās oude bad, omdat ze het altijd āHaar badjeā noemde en ze m verkocht had aan iemand
Zelf ook een groot badfan, t liefst zo vol mogelijk dat je er bijna n soort in kan drijven en dan gewoon een half uur lang puur ontspanning.
OkƩ, ik geloof dat ik de sluiting van mijn woonkamerraam nu echt gemold heb. Er sprong wat weg toen ik het dicht deed en ik krijg het raam niet meer open. De sluiting was al wel gaar toen ik de sleutel van dit huis kreeg.
Nog van harte gefeliciteerd! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad
Haha we zijn een rondje met de hond gaan wandelen net voordat die naar bed moest
Wie zegt dit tegen je?!
Gefeliciteerd! Ja gek idee hĆØ, vorig jaar was alles in deze week nog zo anders dan hoe we nu leven.
Donderdag tijdens het plasma doneren voelde ik me niet goed(hoge hartslag en tintelingen) en was ik bang dat ik flauw zou vallen. Nu moet ik daar vandaag aan denken en voelde ik gelijk weer. ik heb vooral het idee dat ik niet goed adem en dat het gevoel ook psychisch is, maar ik voel het nu nog steedsā¦
Misschien een soort van hyperventilatie, omdat je er dan over nadenkt en wellicht wat paniek voelt?
Wat mij dan vaak helpt is om hardop iets voor te lezen. Dan gaat vaak automatisch je ademhaling weer normaliseren en je bent afgeleid.
Familie. Maar ze bedoelne het niet zo en ik vat het verkeerd op en waarom doe ik nou zo gevoelig.
ā¦
Hele diepe diepe zucht.
Ja, heel gek is het. Ik dacht toen ook echt dat ik dit jaar mijn verjaardag wel weer zou kunnen vieren, maar helaas
Haha ik kijk haar vlogs niet maar kan me het voorstellen met deze context! Helaas geen beroemd badje voor mij. Ik vind het geweldig, weer uren in gezeten met een boek!
Ja zou goed kunnen! Ik adem ook weinig tijden het praten en ben vaker licht in mijn hoofd als ik veel praat en dit was idd tijdens een gesprek met een vriendin. Ik heb er ook logopedie voor gehad, maar het is zo lastig om iets te veranderen wat je al je hele leven doet.
Maar bedenkt voor de tip. Als ik lees neem ik wel beter de tijd om tussendoor eve te ademen
Onzin. Sowieso niks mis met gevoelig zijn. Familie hoort rekening met jou en je gevoelens te houden.
Echt oneerlijk dat ik geen vrienden heb met een asmr-youtubekanaal voor wie ik model kan zitten voor haar borstelen en hoofdmassages
oh dat is echt mijn droom haha, lijkt me zo heerlijk
Ja zulke vriendinnen zoek ik ook
Wanneer je voor de twintigste keer dacht dat je morgen moest werken, maar vrij bent