Mooie leeftijd! Ik loop een beetje achter op jou, 25
Ik had bij Asos besteld en met Paypal betaald. Ik had de bestelling uiteindelijk teruggestuurd en al vrij snel een terugbetaling ontvangen. All good zou je zeggen. Maar blijkbaar had ik geld teruggekregen zonder dat Paypal het bedrag eerst had afgeschreven, dus nu wordt het bedrag 3 weken na de blijkbaar onterechte terugbetaling alsnog afgeschreven en heb ik minder kleding budget dan ik dacht
Ik denk alleen maar hoezo doe je open als je niets verwacht . Ik doe echt alleen de deur open als ik wat verwacht. Of als ik beneden ben en t is rond pakjestijd om eventueel voor buren aan te nemen.
Een van mijn leerlingen droeg vandaag haar mondkapje aan een zonnebrilkoordje, zoals hier maar dan een hele leuke met kraaltjes en bedeltjes enzo. Best wel slim en iconic?? Damn
Ik dacht: ik bel even de belastingdienst.
Ben al bijna 3 kwartier aan het bellen.
Oh boy, ik zit hier met een immense kater op kantoor. Het enige waar ik naar verlang is mijn bed en pizza.
Dat Oprah-interview met Meghan Markle :o :o
Na heel veel stress en gelobby van mijn manager heb ik eindelijk een juiste versie van mijn nieuwe contract ontvangen! Vanaf 1 april fulltime in dienst
Blijkbaar ben ik fysiek veel te hard van stapel gelopen (na operatie) want pijn is niet te harden sinds vorige week, dus ben weer gestopt met hardlopen ook na afgelopen donderdag. Leuk dit allemaal.
Ja, ik denk dat keer 12km en 13,5km gewoon iets teveel van het goede is geweest hehe en mentaal zit ik ook slecht dus dan vlucht ik normaal in sporten maar dat was dus niet verstandig.
Later deze week maar weer korter rondje proberen, denk ik. Ach ja.
Echt leuk begin van de maandag als je kat een wijnglas kapot gooit en je dat dan moet gaan opruimen
Haha dat is een betere manier om ernaar te kijken ja!
Uiteindelijk ruim 50 minuten met de Belastingdienst gebeld en niemand weet waar dat huis vandaan komt. Het kan een fout zijn, maar het kan ook geen fout zijn. Als ik een auto had, ging ik er even kijken.
Nou ja, dan zou je wat moeten horen, lijkt me. Ik krijg wel een brief met of ik wel of geen erfbelasting moet betalen, al kon de belastingdienstmevrouw niet zien over welk overlijden het ging. Maar gezien alle omstandigheden neig ik eerder naar een fout. Het is in elk geval niet van mijn moeder. Vader zou in theorie kunnen, maar hij huurde een sociale huurwoning (en dat adres is ook bekend bij de belastingdienst) en had schulden ed, dus dat lijkt mij stug. Of het moet iemand zijn die is overleden zonder dat ik het weet.
Ja, ik ook. Dit is niet echt fijn voor deze gestresste autist die er toch al allemaal niet zoveel van snapt. Ik wacht sowieso even de brief af die komt en doe daarna wel aangifte. Moet toch betalen, haha. Maar als ik hem instuur zonder huis en het blijkt niet te kloppen, neemt de belastingdienst blijkbaar wel contact op.
Een kennis van mij werkt op Antarctica en maakt daar nu af en toe vlogs over op z’n instagram, super interessant om te zien. Maar het is daar dus in de winter (van maart tot september) altijd nacht, over een paar weken gaat de zon onder en hij komt niet meer op tot in september. Omg ik zou helemaal doodgaan van de winterdepressie, die mensen moeten echt een levensvoorraad vitamine D slikken om dit aan te kunnen toch haha.
Hij is arts en gaat dus mee om medische zorg te verlenen aan de crewleden! Volgens mij doet hij daar zelf ook wel wat medisch onderzoek, maar dat is meer voor ernaast.
Ik eet nu vegan salami van de ah. 0/0 geen smaak
Omg neeeeee. Wat slecht dat ze dat niet gecommuniceerd hebben?