Wat je even kwijt wil #49

Ja had ik ook! Wel betaald maar ik kreeg geen orderbevestiging. Het ging om een laptop. Toen heb ik gebeld en heb ik een andere laptop besteld met de medewerker aan de lijn. Gelukkig zijn ze wel klantvriendelijk.

Ja klopt! We hebben het telefonisch geregeld samen opnieuw besteld.
Ze hebben het ook echt mega druk nu

Wow, 2 uur geleden een coronatest gedaan en nu al de uitslag (gelukkig negatief).

27 likes

Sinds een poosje is m’n lichaam heel erg veranderd en ik kan er maar niet aan wennen. Eerst jiggelde alleen m’n buik als ik rende, maar nu ook m’n borsten, billen en heupen. M’n vriend heeft de afgelopen dagen meerdere keren gezegd dat ie me mooi vindt, maar ik voel me gewoon niet meer mezelf met dit lichaam - ook al heb ik nu wel de borsten die ik altijd al wilde.

Is er ook een topic voor zulke dingen? Ik las eerder wel mee in het strak in je zwem-/kerstpak, maar ik wil eigenlijk helemaal niet afvallen. Ik wil juist leren om van mezelf te houden.

4 likes

vanochtend urine ingeleverd bij de huisarts omdat k steken rechts onderin mn buik heb. Maar t is nog niet helemaal 100% duidelijk wat het is. ze zien wel ontstekingswaarde etc, maar moet op kweek gezet worden. kan pas morgen mee naar het lab. Dadelijk ook bloedprikken op ontstekingswaarde. sigh, waarom kan ik niet gewoon ff eeen ; “gefeliciteerd mevrouw u heeft een diepe infectie zitten” krijgen. nu maak ik me zorgen -.- wrss om niks ook.

Soms kan ik zo niet praten aan de telefoon? Ik moet net een senior collega bellen (iemand met wie ik vd week ook voortgangsgesprek heb joejoe) en ik praatte gewoon alleen maar poep? Echt super incoherente zinnen enzo en gewauwel. Ik heb dat echt vaak, ben echt telefoon incompetent

1 like

Goeie! Dankjewel :blush:

Ook leuk. Als je er van houdt.

1 like

Mijn lunch had echt een fiasco kunnen worden want ik had gisteren filet américain gekocht en die blijkt maar tot gisteren goed. Maar het was vegetarische dus die durfde ik vandaag nog wel aan en het was echt heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:. En om dat te vieren heb ik nog maar een extra broodje in de oven gestopt

8 likes

Ik mag na de coronacrisis wel een cursus ‘hoe moet ik sociaal zijn’ doen denk ik. :rofl:

7 likes

Ik was afgelopen week een dagje in Zwolle en het leek daar alsof er geen corona was, zoo druk. Ik had meteen een error en wilde direct weg haha. Ook ivm met corona maar ook gewoon omdat zo’n grote drukte me nu een error geeft :joy:

3 likes

Ja ik ga sporadisch nog wel met het ov en vond het zo fijn om dan gewoon een tweezits voor mezelf te hebben, maar toen tijdje terug was het een keer zo druk dat er iemand naast me moest zitten. En dat ben ik jarenlang meerdere keren per week gewoon gewend maar het voelde ineens zo raar, zo van GA WEG UIT MIJN PERSOONLIJKE RUIMTE

1 like

Hahaha ja herkenbaar! Ik vond het ook heerlijk dat niemand meer naast je kwam zitten haha

2 likes

Omg mijn vriend en ik hebben allebei een of ander buikvirus te pakken :sob::sob: wat een kutleven

2 likes

Draag ik een zilveren broek: “Mevrouw, heeft u die laptop gekocht zodat die matcht met uw broek.”
:joy:

@Fenayi Ik vind het meevallen. Ik had 3 maanden vrijwel niemand gezien en nu 2 dagen best wat collega’s op locatie gesproken en ik was minder houterig dan de eerste lockdown.

12 likes

Ohnoo vorige x dat je dat had heb je heel t forum aan gestoken.

3 likes

Toen ik vanochtend paleiskwartier inreed was het wel pittig donker in de lucht, rook het ook goed. Nu lijkt het weg te trekken gelukkig.

een van de HEERLIJKSTE dingen des levens is als je echt nul zin had in werk en alles wordt gecanceld waardoor je lekker de hele dag kan chillen met een kruikje en snacks op de bank
en toch betaald krijgen :sunglasses:

50 likes

Ik had zondag het hang- en sluitwerk van mijn raam gesloopt en nu is er net er al iemand van de woningbouw komen kijken. :hushed: Die gaat kijken of ze deze sluitingen nog hebben en anders wordt er een nieuwe besteld. In my defense: het hang- en sluitwerk van dit raam was al gaar toen ik een halfjaar geleden de sleutel kreeg. Maar zo snel heb ik nog nooit een afspraak gehad voor iets, haha. Oké, de uitvoering voor het vervolg moet nog wel gebeuren.

2 likes

Ik zie eigenlijk alleen collega’s en mijn vriend en soms een vriend of vriendin maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen als ik wel een keertje iemand zie haha en ik wil na een uur ook alweer naar huis ineens.

2 likes