Wat je even kwijt wil #49

Ik wil mijn bed niet uit!!! Hoe ga ik dit volhouden tot mijn pensioen😂

8 likes

Wat onwijs verdrietig. Heel veel sterkte :sparkling_heart:

1 like

Sterkte :heart::heart::heart:

1 like

Heel veel sterkte. Ze heeft bij jou een fijn huis gehad. :heart: Chinchilla’s zijn zulke leuke dieren.

@marley beddenstester worden :stuck_out_tongue:

Weer een nieuw schoolweek en ik ben al gebroken voordat de eerste les is gestart. Kan thuis mijn batterij niet meer opladen. Ik heb echt een eigen huis nodig.

1 like

@Teigetje Sterkte! :kissing_heart:

1 like

Sterkte !:heart:

1 like

Sterkte :heart:!

1 like

Ik ga zo naar de Albert Heijn en alles kopen wat ik lekker vind cuz it’s my birthday :partying_face:

84 likes

Gefeliciteerd!

1 like

@Teigetje heel veel sterkte, wat verdrietig.

@Hippe_kikker gefeliciteerd! Geniet van je snacks!

Ik lig al een halfuur te forummen in bed terwijl ik moet opstaan en mijn vriend ademt ondertussen heeeel luid in mijn oor. Toch wel heel fijn om naast iemand wakker te worden.

2 likes

Het is zooooo koud op kantoor!!!

Sterkte :heart:

1 like

De dag is eindelijk aangebroken, vanaf vandaag beginnen de werkzaamheden voor de compleet nieuwe badkamer :confetti_ball: Doei warm/koud/warm/koud douche met ministraal, doei lekkende wasbak, doei doorlopende wc en doei wasmachine die eindelijk naar zolder gaat!

36 likes

Wat verdrietig :pensive: Sterkte!

1 like

Vanochtend al gestemd (risicogroep) en was wel goed geregeld. De mensen vh stembureau droegen zowel mondkapje als handschoenen + een spatscherm voor ieder persoon (waar je je stembiljet onderdoor kon schuiven). En ipv dat er een potlood in het stemhokje lag kreeg je er één en die moest je daarna in een apart bakje doen, zodat die eerst weer gereinigd konden worden. Verder dus geen idee hoe het met drukte zal gaan, want ik was samen met een oude meneer de enige, maar blij dat ik het vast gehad heb :slight_smile:

38 likes

Gefeliciteerd :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Zo kut om een dier te verliezen. Sterkte :bouquet:

1 like

Awh. Sterkte :orange_heart:

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face:

Ik ga vanavond taart eten ter ere van mijn verjaardag :nerd_face:

10 likes

Ik heb gisteravond een flesje wijn in m’n eentje opgedronken, ben op Tinder m’n ex van jaren geleden tegengekomen en mee gematched. Ik heb mezelf vergeleken met chlamydia en alsnog een date eruit kunnen trekken! En vanochtend wakker geworden zonder kater! Een prima zondagavond was dit.

21 likes