Wat je even kwijt wil #49

Het is letterlijk allemaal al voor je ingevuld, je hoeft alleen op akkoord te klikken

2 likes

Mwah is niet helemaal waar. Ook bij de belastingdienst is er nog een ondergrens wat je niet hoeft te betalen hoor.

Mijn psycholoog sloot zijn e-mail af met de :blush: smiley en ik vind dat toch een beetje ongemakkelijk.

Daarna kwam nog wel de “met vriendelijke groet”, maar toch.

:blush:

3 likes

Ik had dus vorig jaar al een voorlopige aanslag gekregen over 2020 en 49 euro betaald en nu zeggen ze dat ik 46 terug krijg. Dus nu hebben ze sneaky 3 euro winst op mij gemaakt die ik anders niet had hoeven betalen omdat het bedrag te laag was

2 likes

Ik kan zowel niet op de site als app van de aanslag komen. Misschien een teken dat ik beter niet kan kijken, mocht vorig jaar ook flink terugbetalen. :unamused:

We hebben een belastingaangifte topic mensen. Graag daar naar toe verhuizen.

19 likes

Ik wilde vandaag even leuk een stukje gaan fietsen, maar 1. Ik heb weer eens hooikoorts. 2. De WC besloot zich vanuit het niets gigantisch aan te stellen en niet meer door te willen trekken. Nu heb ik een soort drijvende poepsoep in de badkamer, dus ik vrees dat ik eerst dat maar eens moet fixen. Echt niet waar ik mijn vrije dag aan wilde besteden dit. Eén voordeel: door de hooikoorts ruik ik de poepsoep ook minder! :thumbsup:

9 likes

Ik heb hier ook toevallig een ontstopping, al zou het hier weer wat boomwortels kunnen zijn.

1 like

Oh dat lijkt me helemaal kut! Want daar moet dan iemand bij komen zeker? Mijn huisgenoot gaat nu ontstopper halen, dus ik hoop dat het daar straks mee gefixt is.

Eerst zelf proberen op te lossen in de tuin. Ik heb gelukkig nog een tweede wc die werkt.

1 like

Ik heb net besteld bij bagels & beans, 20 minuten voor gereden, kom ik terug, heb ik alleen 2 bagels zonder beleg?? :joy: het eten van de rest is wel goed. Maarja nu maar terugrijden

13 likes

Het is KOUD ik moest mn winterjas weer aantrekken

4 likes

Lol dat is wel heel skeer

had echt precies hetzelfde :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik heb gisteren Tekken 7 weer eens gekocht voor op de PS4 en heb er nu de hele dag al zin in ahaha :sob:

4 likes

Woooow Tekken… De eerste en laatste keer dat ik dat speelde was ik 7 of zo. Mocht daarna niet meer spelen, omdat ik een soort Willem was.

4 likes

krijg 701,99 van de belastingdienst krijg ik zojuist te horen via SMS. die phising gasten zijn er snel bij.

35 likes

Ik heb een American Express gehad, eerste jaar gratis, veel voordelen (gratis in vliegtuiglounges, verzekerd als je aankoop naar de knoppen gaat, verzekerd als je je reis ermee hebt gekocht, leuke klantenservice, dat soort dingen.) Weet niet exact dezelfde deal er nog is.

1 like

Nou dat is ook echt het énige aardige dat ze doen

Haha mijn moeder appte net: ‘hoe deed jij dat ook alweer met die maandverbandjes in je Dr. Martens’

Ze snapte niet hoe ik dat dan precies plakte aan de binnenkant maar gelukkig had ik hier ooit deze magische tutorial gedeeld voor 't forum dus nu is mijn moeder straks ook blaarvrij :thumbsup:

27 likes