Wat je even kwijt wil #49

Ik ben gewoon zenuwachtig voor dat shoppen op afspraak haha echt treurig.

22 likes

Of misschien ook omdat het bijna tijd is om de klok te verplaatst?

Het is in de ochtend al heel vroeger licht. Avond ook.

Oh man ik ook. :heart_eyes: Aardbeien zijn altijd mijn fruit of choice tussen april en september, in de wintermaanden ben ik altijd zoekende naar wat mijn fruit voor die periode wordt maar het is nooit echt een succes. Zoals mā€™n vriend dan tegen me zegt: ā€œjij wordt nog eens zelf een aardbeiā€ :strawberry:

9 likes

Ik heb vorige week Spaanse aardbeien gekocht en was idd ā‚¬5 voor een bakje met 8 aardbeien maar ze waren wel vet lekker dus worth it

4 likes

Ik ga zo even langs de groenteboer, misschien heeft hij een leuke aanbieding.
Ik wil ze nu gewoon hebben haha.

1 like

Er komt vanmiddag een vriendin lunchen, zoveel zin in. Ga een soepje maken en heb lekkere afbakbroodjes, beleg en vers sap gehaald. Love it als er mensen komen en dat ik ze dan vol kan stoppen met lekker eten

32 likes

Ik had laatst een bakje van 250gram voor 3,50 van de AH, en ze waren al lekker! (ja alsnog duur maar ik had er echt zin in)

1 like

Had ik ook:ā€™)
Lijstje gemaakt en mentaal al 100x de route in de winkel gelopen.

Waar ga je winkelen?

Grote brand bij schrootverwerker in Den Bosch - https://nos.nl/l/2371893

Stank in huis

Jaa ik heb ook ff wat dingen opgeschreven. Ik ga stoffen kopen in een grote hal haha dus ik hoop dat ik in die tijd wat leuks vind. Gelukkig ken ik de eigenaar dus wie weet kan ik hem ff wat dingen laten zoeken haha.

3 likes

3!!! NL alerts x 2 want ook nog werktelefoon :confounded:

zuchtā€¦ blijkbaar is mijn bestelling bij coolblue niet goed doorgekomen en alleen maar een betaling.
die hebben ze teruggestort. Maar geen contact opgenomen met de vraag: goedendag mevrouw, waarom heeft u ons zoveel geld betaald? wat wilde u hebben??

Nu kan ik pas donderdag met onze nieuwe iPad spelen.

3 likes

Ja ik heb dā€™r ook al drie, het leek nog best ver maar toch het badkamerraam dicht gedaan want stank

1 like

Ik heb eindelijk sinds weken het huis voor mij alleen, heb mijn vriend naar kantoor gestuurd en ik was gewoon even vergeten hoe lekker het is om alleen thuis te zijnā€¦
Zijn ze beneden de vloer er uit aan het slopen :cry:

2 likes

Heb echt echt echt super veel de neiging om te gaan borduren, zoveel zin in.

4 likes

Zijn die wel lekker nou?

Wat zijn robotstofzuigers ondingen zeg. Zou dus ook nooit mā€™n geld aan zoā€™n gadget uitgeven heb ik wel gezien. Het is dat ik deze nu leen van vrienden, maar word er zo gek van dat ik hem het liefst van het balkon af zou flikkeren

7 likes

Ik droomde dat het broertje van mijn ex bij mijn buurman zat en ik hem onverwachts tegen kwam. Ik vloog hem echt in zijn armen en hij tilde me helemaal op en was helemaal blij om me te zien. En nu ben ik helemaal in de war. Het was ook echt wel een leuke jongen :sweat_smile:

Haha doet mij denken aan dat robot filmpje van Vita en Joey op Vita haar insta https://www.instagram.com/reel/CKB87jmpJX1/?igshid=1ah856q04xgtd

4 likes

Hahaha zo maar echt precies dit ja :joy:

1 like