Ik dacht even een successfull adult te zijn door het koffiezetapparaat te reinigen terwijl er staat dat er nog 30 bereidingen mogelijk zijn i.p.v. 0, is het schoonmaakmiddel op.
On a completely unrelated note
Mijn agenda is de komende weken ineens gevuld met (online)verjaardagen, winkelafspraken voor ons nieuwe huis en wandeldates met vrienden. Echt chill, maar ik raak nu al in paniek als ik kijk naar al die gevulde dagen haha. Niet meer gewend.
Ik sta nu in de rij om te shoppen (vooral spullen voor school haha dat is nog het ergste)
Ik heb onofficieel heel goed nieuws gekregen en zit bij gebrek aan wijn baileys te klappen en oh boy wat is het leven ineens mooi.
Ik ben officieel oud want bij de ah zelfscan krijg ik gewoon zo alcohol mee, die meiden draaien niet eens om om me in mân gezicht te kijken
Mân moeder wordt binnenkort 60 en we kunnen nu natuurlijk geen feest geven. Nu hebben we allemaal familie en vrienden en collegaâs gevraagd een kort filmpje op te nemen om haar te feliciteren en daar maken wij dan 1 lang filmpje van. Die filmpjes komen nu langzaam allemaal binnenstromen en het is zoooo lief en aandoenlijk hoe iedereen zân best doet
Oh dit gebeurt mij ook en ik heb echt een babyface, ze zijn gewoon lui daarin. Donât worry!!
Ik heb een nieuwe telefoon en ik moet zo wennen
Ik ga morgen 3 uurtjes werken, heb er echt zin in. Maar ben ook wel beetje nerveus, maar meer gezonde spanning denk ik.
Same, zou bijna een boterham smeren inmiddels
Ik heb nog als tip dat er een tooltje is dat automated slack berichten kan sturen!! Ook top om na werktijd nog even in te plannen.
Was het het wachten waard?
Woow heeft ie in 8 minuten gekookt dan? Teach me
Eet smakelijk! Hier begint hij net spullen bij elkaar te rapen, dus moet het nog even uitzingen
Ik krijg er echt stress van als mensen naar me toekomen met een vraag en me âkattenexpertâ noemen haha. Ik vind het super lief dat veel mensen dat denken maar ik krijg dan echt (omdat ik buiten een eigen kat bezitten en mijn theoretische opleiding, nog niet veel praktijkervaring heb) het gevoel dat ik NIETS weet
Ik moet zelf nog zoveel leren en ik ben altijd bang mensen verkeerde adviezen mee te geven (dat zeg ik ook altijd).
Ik schrik me dood van de kat die op de bank springt. Gevolg: ik zit onder de soep En het ergste? Ik riep hem, dus had het kunnen verwachten. Gelukkig ben ik alleen dus er is verder niemand die me uitlacht.
Ooh sorry las verkeerd, dacht dat hij nog steeds op de bank zat in je eerste post maar dat was jij.
Haha, nou ja, ik moet wel op een bepaalde manier ergens op kloppen, op de bank ofzo. Als ik zijn naam roep, komt 'ie niet.
Ik voel me echt een beetje gaar op het moment. Voel me best wel kut atm, maar ook wel weer ok omdat ik weet dat het wel weer wegebt? Snap mezelf niet helemaal geloof ik.