Wat je even kwijt wil #49

Ik ga straks mijn 58387172ste puntenslijper halen in mn leven, Die dingen lopen samen weg met mn elastiekjes ofzo

11 likes

Wat fijn! Ik heb de mijne toevallig gister weggegooid en een grotere maat geaccepteerd. Allebei overwinningen :grin:

25 likes

Ik heb er een van Tunturi van 1,5 cm dik en ik heb daarbij geen last van knieƫn/rug etc.

Hij is wel echt behoorlijk dik dus misschien wat minder geschikt om mee te nemen maar voor thuis sporten helemaal prima vind ik!

1 like

Ugh ik heb over 20 minuten mega belangrijk gesprek en ik ben heeeelemaal zenuwachtig

8 likes

Het is vandaag international day of awesomeness! Fijne dag voor iedereen hier, jullie zijn allemaal awesome :dancer:t3:

14 likes

Wat een vreselijk zeiknummer heeft Marco Borsato weer gemaakt :face_vomiting:

3 likes

:muscle:t3::muscle:t3: adem in adem uit

1 like

Ook een mooie tijd voor mijn koffiezetapparaat om te ontploffen, laf it

2 likes

Ik haat de apa richtlijnen.
Ik ga nu even verder met mijn studieontwijkend gedrag.

9 likes

Had je iets anders verwacht dan?

Ben elke keer verbaasd als mijn bejaarde katten iets toch blijken te kunnen zoals vanaf 1.5 meter op het aanrecht springen. Ze zijn niet de meest slimme versies namelijk.

5 likes

Ik heb die altijd in een mini bakje samen met al het slijpsel erin. Misschien een tip haha.

1 like

Nee had beter moeten weten hĆØ.

1 like

OkƩ maar wanneer is het dan International day for losers? Pff we worden ook altijd achtergesteld :rolleyes:

5 likes

Geen zorgen, ook jij komt aan de beurt:

2 likes

19 november

5 likes

Ik had een tijd terug iets verkocht via Vinted, maar het duurt vet lang voordat het bij haar bezorgd wordt. Stuurt ze me vandaag opeens dat ze douanekosten moet betalen. Huh??? Het is naar Frankrijk gegaan, maar dat is nog steeds EU? Ik vind het zo raar en vooral ook kut, ze vraagt nu aan mij wat ze moet doen. Weet ik veel? Heb het gewoon verstuurd via Homerr zoals ik normaal doe, zegt ze ā€œJa ik heb hier geen Homerrā€. Huh, maar je kiest Homerr zelf?

Hoop niet dat ze me straks 1 ster gaat geven, want hier kan ik geloof ik ook niks aan doen?

Naaaah hakken over de sloot en ze waren echt onaardig maar goed, ik ben startbewaam als leerkracht :sunglasses: nu alleen dat tering onderzoek nog

57 likes

Is er iemand die nog een kaart/brief moet versturen en nog een (gratis) postzegel nodig heeft? Ik heb per ongeluk twee codes gekocht via de postnl app, maar ik heb er maar eentje nodig. Is nog tot 14 maart te gebruiken!

2 likes

Wakker geworden met echt mega hoofdpijn en het wordt nu alleen maar erger. Zo’n hoofdpijn waarvan ik weet dat het niet snel overgaat, maar ik wil zoveel doen vandaag :weary: