Wat je even kwijt wil #49

Ik dacht even een successfull adult te zijn door het koffiezetapparaat te reinigen terwijl er staat dat er nog 30 bereidingen mogelijk zijn i.p.v. 0, is het schoonmaakmiddel op.

2 likes

On a completely unrelated note

3 likes

Mijn agenda is de komende weken ineens gevuld met (online)verjaardagen, winkelafspraken voor ons nieuwe huis en wandeldates met vrienden. Echt chill, maar ik raak nu al in paniek als ik kijk naar al die gevulde dagen haha. Niet meer gewend.

6 likes

Ik sta nu in de rij om te shoppen (vooral spullen voor school haha dat is nog het ergste)

4 likes

Ik heb onofficieel heel goed nieuws gekregen en zit bij gebrek aan wijn baileys te klappen en oh boy wat is het leven ineens mooi.

55 likes

Ik ben officieel oud want bij de ah zelfscan krijg ik gewoon zo alcohol mee, die meiden draaien niet eens om om me in m’n gezicht te kijken :disappointed_relieved:

23 likes

M’n moeder wordt binnenkort 60 en we kunnen nu natuurlijk geen feest geven. Nu hebben we allemaal familie en vrienden en collega’s gevraagd een kort filmpje op te nemen om haar te feliciteren en daar maken wij dan 1 lang filmpje van. Die filmpjes komen nu langzaam allemaal binnenstromen en het is zoooo lief en aandoenlijk hoe iedereen z’n best doet :pleading_face:

28 likes

Oh dit gebeurt mij ook en ik heb echt een babyface, ze zijn gewoon lui daarin. Don’t worry!!

1 like

Ik heb een nieuwe telefoon en ik moet zo wennen

2 likes

Ik ga morgen 3 uurtjes werken, heb er echt zin in. Maar ben ook wel beetje nerveus, maar meer gezonde spanning denk ik.

63 likes

Same, zou bijna een boterham smeren inmiddels

1 like

Ik heb nog als tip dat er een tooltje is dat automated slack berichten kan sturen!! Ook top om na werktijd nog even in te plannen.

1 like

Was het het wachten waard?

1 like

Woow heeft ie in 8 minuten gekookt dan? Teach me

Eet smakelijk! Hier begint hij net spullen bij elkaar te rapen, dus moet het nog even uitzingen

1 like

Ik krijg er echt stress van als mensen naar me toekomen met een vraag en me ‘kattenexpert’ noemen haha. Ik vind het super lief dat veel mensen dat denken maar ik krijg dan echt (omdat ik buiten een eigen kat bezitten en mijn theoretische opleiding, nog niet veel praktijkervaring heb) het gevoel dat ik NIETS weet :joy:
Ik moet zelf nog zoveel leren en ik ben altijd bang mensen verkeerde adviezen mee te geven (dat zeg ik ook altijd).

Ik schrik me dood van de kat die op de bank springt. Gevolg: ik zit onder de soep :thumbsup: En het ergste? Ik riep hem, dus had het kunnen verwachten. Gelukkig ben ik alleen dus er is verder niemand die me uitlacht.

8 likes

Ooh sorry las verkeerd, dacht dat hij nog steeds op de bank zat in je eerste post maar dat was jij.

1 like

Haha, nou ja, ik moet wel op een bepaalde manier ergens op kloppen, op de bank ofzo. :joy: Als ik zijn naam roep, komt 'ie niet.

2 likes

Ik voel me echt een beetje gaar op het moment. Voel me best wel kut atm, maar ook wel weer ok omdat ik weet dat het wel weer wegebt? Snap mezelf niet helemaal geloof ik.

5 likes