Wat je even kwijt wil #49

Same.
Corona maakt me helemaal loco in de coco.

6 likes

Ja, heb ik ook en ik switch ook steeds van ‘het gaat echt goed met me’ naar ‘ik voel me kut’ :joy::joy::joy: heel vervelend!

16 likes

Ik ben nu aan het huilen maar voel me ook heel sterk momenteel. Dit is niet goed hoor hahahaha.
Zo maar lekker naar bed toe.

3 likes

Aaah what’s up dan?

Ik heb het gevoel dat ik gek word😂 ben bezig met een som en volgens mij is die super simpel maar het lukt echt even niet.

Hoe bereken je 1/7e van 8,5? Het moet in breuken :male_detective:

Teller maal teller, noemer maal noemer!

1/7 * 17/2 = 17 / 14

1 like

Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat de noemer en wat de teller is.

10 likes

Maar heb je dan 1/7e van 8,5 (ik zit hier dus al de hele tijd over na te denken)?
Zou dan eerder denken dat je 8,5 (of 17/2e) moet delen door 1/7. Al heb ik nu gewoon een grote error in mijn hoofd, door ĂŒberhaupt de vraagstelling :sweat_smile:

Ik dacht dat het antwoord 1 5/14 was hmmm

1 like

Beetje een vervelende situatie ontstaan omdat ik voor mijn gevoel iets stoms heb gedaan terwijl dat wel meevalt. Ik moet gewoon lekker gaan slapen! :grimacing:

2 likes

Ahh sorry! Teller is het getal boven de streep, noemer die eronder.

3 likes

Dus dan is het antwoord 1 3/14e? Ingewikkeld deze som😂. Ik snap het al! Opschrijven helpt veel, thanks! Was even helemaal in de war

1 like

Hahahaha fuck ik ging net met de honden uit met mn moeder en we keken naar een of andere rare rookpluim en toen viel ze opeens :joy::joy::joy: ik kon echt niet stoppen met lachen

15 likes

Hoop dat de huisarts morgen snel bloed uitslag binnen heeft en daarna niet meer op de kweek hoeft te wachten. Ik ben klaar met die steken. Zou bijna terug willen steken maar daar heb ik mezelf alleen maar mee.

1 like

Ik ben zó moe dat mijn ogen gewoon rood doorlopen zijn maar ik wil nog niet naar bed

Als ik niet snel ongesteld word trek ik mn hele baarmoeder eruit.

7 likes

Lol @ Wopke die oooooit op zn 18e wel eens een jointje rookte en daar niet trots op is.

Waarom zijn politici zo tuttig allemaal, niemand durft ooit iets toe te geven.

29 likes

Laf Noord!!! :heart: Maar hoop wel dat de originele buurtjes zoals Floradorp blijven bestaan want de gentrificatie hier is niet bij te houden, echt zonde

6 likes

Nouja als je net een heel betoog houdt dat drugs oh zo slecht zijn komt het een beetje laf over als je toegeeft in het weekend wel eens te genieten van een jointje

2 likes

True

En Jesse nog nooooooit.
Denk dat de gemiddelde Groenlinkser wel geëxperimenteerd heeft.

5 likes