Paracetamol nemen? Sterkte
Ik heb net curtain bangs laten knippen en vind dat ik er gelijk weer jonger uitzie. Had dit veel eerder moeten doen
Ja heb er gelijk maar twee genomen. Dank je!
Sterkte
Gefeliciteerd
Hahaha wow dat is wel bijzonder hoor! Meestal wordt dat naar rato uitgekeerd inderdaad.
Voel me echt een baas, net rijangst weer getrotseerd en minstens 10 vrachtwagens en andere slome mensen ingehaald op de snelweg (ja dat is voor mij heel wat)
Echt wat is eten in je auto toch heerlijk zeg
Mijn vorige werk heeft een foutje gemaakt bij het uitkeren van vakantiedagen na uit dienst treden en dat moet ik nu allemaal terug betalen, dus pas wel op
Ja dat heb ik ook dagelijks en dan lekker de auto verwarming op standje sauna, serietje kijken op je telefoon en de stoel naar achteren
Ik ben net terug van het werken, en het was echt fijn . Ben nu wel kapot dus ga de bank op, maar heb echt een fijn gevoel.
Knap dat je gegaan bent en wat goed dat het fijn was! Lekker bijkomen nu
Stoelverwarming is iets wat ik hoop dat doorzet naar eetkamerstoelen en banken binnenshuis.
Dat lijkt me zo lekker
Dat is echt mijn droom
Oh wow ja, nooit over nagedacht maar dit klinkt echt als de hemel en dan nog een dekentje erbij over je schoot en het is echt comfi level 100.
Ik zit in overleg met allemaal mannen met Gronings accent en iedereen spreekt elkaar met âkerelâ, het is zo grappig. âHey kerelâ, âbedankt he kerelâ, âja, moi kerel!â
Ik zou er van uit gaan dat het niet klopt hoor. Want waar ik werk krijg ik ook gewoon op 1 januari mân vakantieuren om in te zetten maar als ik op 30 juni stop krijg ik echt maar voor 6 maanden vakantieuren uitbetaald. Dat is echt gewoon ânormaalâ. Net zoals dat het bij veel werkgevers normaal is dat je al je vakantieuren ineens krijgt en dit pas wijzigt bij verandering in uren of ontslag nemen.
Ieh nee, heb weinig met stoelverwarming.
Een keer zat ik met mijn vriend in de auto en toen deed hij zonder dat ik het doorhad de stoelverwarming aan. Ik dacht echt: âWtf, heb ik nou in mijn broek gepoept???â
Ik vind jou echt iemand die altijd de juiste ideeën heeft over hoe het leven moet zijn, en dit is een bevestiging.