Wat je even kwijt wil #49

Omg mijn vriend en ik hebben allebei een of ander buikvirus te pakken :sob::sob: wat een kutleven

2 likes

Draag ik een zilveren broek: “Mevrouw, heeft u die laptop gekocht zodat die matcht met uw broek.”
:joy:

@Fenayi Ik vind het meevallen. Ik had 3 maanden vrijwel niemand gezien en nu 2 dagen best wat collega’s op locatie gesproken en ik was minder houterig dan de eerste lockdown.

12 likes

Ohnoo vorige x dat je dat had heb je heel t forum aan gestoken.

3 likes

Toen ik vanochtend paleiskwartier inreed was het wel pittig donker in de lucht, rook het ook goed. Nu lijkt het weg te trekken gelukkig.

een van de HEERLIJKSTE dingen des levens is als je echt nul zin had in werk en alles wordt gecanceld waardoor je lekker de hele dag kan chillen met een kruikje en snacks op de bank
en toch betaald krijgen :sunglasses:

50 likes

Ik had zondag het hang- en sluitwerk van mijn raam gesloopt en nu is er net er al iemand van de woningbouw komen kijken. :hushed: Die gaat kijken of ze deze sluitingen nog hebben en anders wordt er een nieuwe besteld. In my defense: het hang- en sluitwerk van dit raam was al gaar toen ik een halfjaar geleden de sleutel kreeg. Maar zo snel heb ik nog nooit een afspraak gehad voor iets, haha. Oké, de uitvoering voor het vervolg moet nog wel gebeuren.

2 likes

Ik zie eigenlijk alleen collega’s en mijn vriend en soms een vriend of vriendin maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen als ik wel een keertje iemand zie haha en ik wil na een uur ook alweer naar huis ineens.

2 likes

Haha ik wou vragen OMG wat voor werk doe jij :heart_eyes: en toen besefte ik dat ik al op de goeie weg ben!!

2 likes

Hehe yessss :sunglasses::sunglasses:

1 like

Hoe gaat het bij de mensen die een productieve dag gingen hebben? Bij mij sleeeecht.

22 likes

Ik ben in een drol gaan staan tijdens mijn wandeling en kan het niet schoonmaken want het water is tot 15:00 afgesloten.

51 likes

Zodat het lijkt alsof ik werk heb ik een teams call ingepland met mijn vriend en nu staat mijn teams status op “in a call” en kan ik weer chillen. Tot zover mijn productiviteit.

78 likes

Oh wat een goeie, die ga ik onthouden haha

2 likes

Zoveel respect voor alle mensen die zo lang en zo vaak thuiswerken. Ik kan dit echt niet.

2 likes

Pro tip hoor na 12 maanden elke dag thuiswerken in een sector die je haat.

2 likes

Dit wachten tot je kan private shoppen is echt het nieuwe wachten tot je naar het vliegtuig kan.

3 likes

Verbazingwekkend genoeg, echt fantastisch. Helpt misschien ook dat ik zometeen een overleg heb waarin ik geacht wordt van alles te laten zien, dus de pressure is on!

1 like

Ja dat was ook zo! Sorry alvast allemaal. Ik weet vrij zeker dat we dit hebben van het kinderdagverblijf waar mijn baby is geweest dus als we even allemaal de koppen bij elkaar steken kunnen we de baby vinden die ons allemaal heeft aangestoken.

4 likes

Ik blame Ferd Grapperhaus

5 likes

Hahaha wat een goed idee. Ik haat dat aanwezig/afwezig bolletje zo erg op teams. Een collega zei laatst tegen me dat ik altijd online ben en dat ze dacht dat ik dan heel goed bezig was, maar sommige dagen bestaat mijn dag uit af en toe even scrollen zodat ik online blijf en dan weer wat anders doen. Zoals vandaag, echt erg.

11 likes