Ik hoop dat ik vannacht een beetje beter kan slapen want afgelopen nacht lag ik echt weer té lang over allemaal onzin te piekeren
Wat is die reclame van de VVD ontzettend ontiegelijk irritant en kut zeg.
Nou m’n klaagzang kan weer starten voor deze dag. Dus scroll vooral verder als je zelf leuk wil opstarten. Heb dan wel een keer ‘uitgeslapen’ van 23.30 tot 5.30, met tussendoor 2x wakker, maar wat zijn m’n dagen zonder enige invulling op deze manier toch lang en alleen. Ik voel me zo rot en trek dit zo echt niet heel lang meer. En ik sta nog onder contract bij bedrijf A., volledig ziek gemeld, maar voor deze hele shitshow begon wilde ik eigenlijk al op zoek naar een andere baan omdat ik niet meer op m’n plek zat, maar ja hoe ik dat komend jaar allemaal voor elkaar moet boksen weet ik even niet? Want wanneer ik echt weer kan starten weet ik niet, wat ik exact wil weet ik ook nog niet en moet ik dus uit gaan vinden (maar hoe?), maar dit geeft nu dus ook geen zicht op iets nieuws en leuks terwijl ik zo graag weer aan de slag wil en m’n hoofd wil gebruiken, m’n leven weer ‘normaal’ wil hebben en zodat niet alles zo saai en hetzelfde en afgevlakt is. Pffff
Ik ben elke keer verbaasd door die reclame, omdat ze ook helemaal geen goede punten aandragen om op Mark te stemmen?
“Gebrek aan beter”
“Ik heb nog nooit op VVD gestemd maar misschien ben ik er dit jaar wel voor te porren”
Eh oke?
‘hij is een soort vadertje, hij geeft wel om ons’. FOUT hij geeft alleen om grote bedrijven en geld
Hier had ik het gisterenavond over met mijn vriend. Echt een rare reclame ja. Helemaal niet zo positief ook? Was dit het beste van alle opnames die dag? Zou “bij gebrek aan beter” geen compliment of kwaliteit noemen.
Ik ben bang dat dit juist heel slim is, speelt in op dat sentiment wat mensen hebben dat Rutte ons toch wel door deze coronacrisis helpt (vraag me niet hoe). Ik hoor best veel mensen (die normaal eerder PvdA oid stemmen dus wel redelijk links zijn) opeens zeggen dat ze toch ook VVD overwegen omdat ze in crisis niet van leider willen wisselen, Rutte de crisis goed managet, en deze campagne speelt denk ik heel erg daarop in.
Maar goed vind het ook BLOEDIRRITANT
Maar hij gaat op de fiets naar z’n werk!
De dag begon weer goed… ik liet de net nieuwe haar gel vallen in de badkamer. Dat ding splashte natuurlijk. Hoppa heel de badkamer onder de gel. Zo goed mogelijk alles weggehaald, hopelijk niet iets vergeten want dat wordt natuurlijk keihard
Zo herkenbaar, voel me echt zo’n oma die dan zei: nou drukke week hoor want op maandag komt de buurvrouw op de koffie en woensdag moet ik OOK nog naar de kapper poeh poeh.
Look at me now, dit weekend heb ik meer dan 2 dingen op het programma en denk ik alleen maar: zo wow hele weekend vol
Ugh ja, net als die borden die hier langs de weg staan met Mark die een koppie koffie in zijn hand heeft. Doe in ieder geval alsof die verkiezingen je iets boeien
Mijn dure en favoriete broek past weer
Ik trek 'm niet meer uit de komende dagen.
Ik ga straks mijn 58387172ste puntenslijper halen in mn leven, Die dingen lopen samen weg met mn elastiekjes ofzo
Wat fijn! Ik heb de mijne toevallig gister weggegooid en een grotere maat geaccepteerd. Allebei overwinningen
Ik heb er een van Tunturi van 1,5 cm dik en ik heb daarbij geen last van knieën/rug etc.
Hij is wel echt behoorlijk dik dus misschien wat minder geschikt om mee te nemen maar voor thuis sporten helemaal prima vind ik!
Ugh ik heb over 20 minuten mega belangrijk gesprek en ik ben heeeelemaal zenuwachtig
Het is vandaag international day of awesomeness! Fijne dag voor iedereen hier, jullie zijn allemaal awesome
Wat een vreselijk zeiknummer heeft Marco Borsato weer gemaakt
adem in adem uit
Ook een mooie tijd voor mijn koffiezetapparaat om te ontploffen, laf it