Ja echt dom eigenlijk dat dat nog niet bestaat want dat is altijd lekker. En ook nog handig om eten warm te houden
ik ga poging 3489274820472 wagen om dit topic bij te houden maar lukt toch nooit, elke keer als ik zie staan 300+ nieuwe berichten denk ik ja laat ook maar
Mijn vriendin is veel te sociaal, mijn vader komt zo iets ophalen en nu moet ik van haar hem binnen vragen
Zucht
Gewoon niet doen en tegen haar zeggen dat je het wel gevraagd hebt maar hij weer snel weg moest
Er is hier trouwens ergens een krolse kat in de buurt die ik 's avonds hoor krijsen en ik vind het echt zielig. Laat je katten gewoon steriliseren
Nice slim ja haha.
100 jaar geleden toen idit nog zelden in autoâs zat en mân toenmalige vriend me thuis ophaalde met de auto van zân vader dacht ik ook even dat ik mân plas had laten lopen haha. Kon er ook niet aan wennen. Was wel handig om eten warm te houden indd
Wij hebben naast stoelverwarming ook stoelkoeling in de auto en dat kan ik niemand aanraden. Alsof je hele rug en kont ingesmeerd zijn met menthol
Ik had me eroverheen gezet en het gevraagd maar hij moest idd weer door
Hè wat jammer nou
Jasses, wie wil dit. Billen moeten lekker warm zijn.
Gek genoeg vindt mân man het wel fijn in de zomer? Ik snap er niks van, vind het echt verschrikkelijk
Maar steriliseren is zieliger voor een kat dan krols zijn toch?
Is dat zo? Van wat ik heb begrepen is het krolse gedrag niet per se aangenaam voor de kat. Sterilisatie is 1 keer een routine-ingreep waar ze snel van herstellen. En er zijn al zoveel asiel- en verhuisdierenâŚ
16e eerste vaccinatie
Ik had bedacht dat vanavond de avond werd dat deze vuilnisbelt weer omgetoverd wordt in een paleis, maar nu stormt het⌠kan ik uiteraard niet doorheen met twee vuilniszakken
Mijn hond is al best lang geleden overleden en ik ben er meestal oke mee maar net zag ik ineens een foto en ik krijg zo ineens een mega jankbui uit het niets, ik wil nooit meer een huisdier (ja eigenlijk wel maar dan raak je hem ook weer kwijt
)
Ik ben echt zoooo moe, maar ik moet nog tot 22u werken helaas
Best een goed gesprek weer met mijn manager gehad, best wel wat voer weer om over na te denken en ik word gewoon echt gehoord. Er word gelijk na en mee gedacht en het is best wel een opluchting in meerdere opzichten.
Was zo opgelucht dat ik na gesprek gewoon moest janken (of t komt door de pijn combinatie ook) WAAROM HUIL IK NOU WEER. I donât know her.
Ik geef oude mensen geen ongelijk. Nieuwe forum hype? Van een klein warm bad, naar een verwarmd gat.