Oh maar @Bunnyslippers is ook al oud dus past wel bij dr
Voor iedereen die stoelverwarming wil.
Oh ik wist niet dat krols zijn niet zo fijn is voor een kat moet ik bekennen.
Ik blame het mijn PMS en dit is niet persoonlijk naar jou toe, maar ik irriteer me de laatste tijd gewoon zo dat âde mensâ het idee heeft dat ze zich overal mee moet bemoeien en dat de natuur en dieren zich maar aan moet passen aan wat ons goed uitkomt. En natuurlijk snap ik ook wel dat dat moet tot een zekere hoogte, maar mann, het slaat soms wel door vind ik.
Als er snacks zijn vast wel!
Vanmiddag met mijn moeder naar een tuincentrum geweest en wat nieuwe plantjes gekocht. Wat was dĂĄt fijn zeg, dat winkelen!
En net naar de nieuwe Albert Heijn hier in de buurt geweest. Omdat die verbouwd is, kreeg ik nog een gratis reep chocola! Lekkeeer
Was net een rondje lopen met een vriendin, maar het was zo troosteloos. Het was zo koud en nat. We konden nergens naar binnen en ik moest plassen. Na 45 min hebben we maar afgetaaid naar huis.
Zo het huis is weer schoon. En ik heb de schroeven van mân bed geWD40ât en opnieuw aangedraaid in de hoop dat het nu niet meer zo teringhard kraakt. EN ik heb gesport. Nu ga ik de komende 4 dagen echt niks anders doen dan cocoonen in huis, morgen lunchen en spelletjes doen bij een vriendin (die een cute baby heeft) en verder borduren, serietje kijken, kroelen met de poes. HEERLIJK en beste idee ooit om ook woensdag vrij te nemen
Ik heb eindelijk een echte grote mensen job met een vast contract
ONVOLLLLLDOENDE
Ohh dit lijkt me echt zo fijn! Nooit over nagedacht dat er ook stoelkoeling zou kunnen zijn. Mijn auto is gewoon 3/4 van het jaar zo heet en ik zweet altijd bij mijn bovenbenen. Ik wil dit!!
Ik weet niet wat je allemaal mort leren, maar misschien kun je op youtube lesvideoâs vinden? Dat vond ik soms makkelijker leten dan alleen uit boeken. Zeker 's avonds als ik mijn aandacht niet meer goed bij het lezen kon houden. Voor de meeste vakken is op youtube van alles te vinden.
Ik keek zoân filmpje waar iemand een fantastisch mooie balkon moestuin had en ik zo tegen mijn vriend:
âAh kijk nou, is dat niet leuk? Dat kan ook op ons balkon!â
âJa heel leuk,â zegt ie. âJammer dat jij de Voldemort bent van de plantenwereld,â
âNohhh niet, dat valt best mee,â protesteer ik en hij wijst alleen maar droog naar een verdorde mint plant die eenzaam en vergeten al jaren op het balkon staat.
Touché
You can do it!
Vandaag niks gehoord van de huisarts, hoop dat ze morgen de kweek binnen hebben. Hopelijk dan iets wijzer. Anders hoop ik wel vervolg stappen. Word gek van die kramp achtige pijn met steken
Snel scoop je blaas eruit met een lepel
Met leren moet je er vaak ook weer even inkomen en er achter komen wat fijn werkt. Dus dat komt vast goed hoe meer je het doet!
âââââââ-
Ik was rond 18:00 uur zo moe ik dacht even een tukkie doen⊠word ik net van de honger wakker En aangezien ik nu echt geen zin meer heb om te koken heb ik maar Maccie besteld.
Of mân nieren en de rest. Gewoon haal alles er uit wat ik niet nodig heb.
Is dit een side effect van teveel Greyâs kijken?
Doet jullie spatiebalk het ook niet op youtube bij mij en mijn vriend doet ie t niet meer
Oh lekker sgat wat had je allemaal
Ben je blij met je wimperlift?