Wat je even kwijt wil #49

Vandaag niks gehoord van de huisarts, hoop dat ze morgen de kweek binnen hebben. Hopelijk dan iets wijzer. Anders hoop ik wel vervolg stappen. Word gek van die kramp achtige pijn met steken :sweat_smile:

Snel scoop je blaas eruit met een lepel

1 like

Met leren moet je er vaak ook weer even inkomen en er achter komen wat fijn werkt. Dus dat komt vast goed hoe meer je het doet!

———————-

Ik was rond 18:00 uur zo moe ik dacht even een tukkie doen… word ik net van de honger wakker :sweat_smile: En aangezien ik nu echt geen zin meer heb om te koken heb ik maar Maccie besteld.

5 likes

Of m’n nieren en de rest. Gewoon haal alles er uit wat ik niet nodig heb.

Is dit een side effect van teveel Grey’s kijken?

2 likes

Doet jullie spatiebalk het ook niet op youtube :sweat_smile: bij mij en mijn vriend doet ie t niet meer

1 like

Oh lekker sgat wat had je allemaal

1 like

Ben je blij met je wimperlift?

1 like

Bij de handcremes en scheermesjes

1 like

omg nee bij mij ook niet! ik dacht al dat het aan m’n toetsenbord lag ofzo!

1 like

Browser > Doet het
Telefoon > doet het
TV > Doet het

1 like

Is de Mc kroket er weer?? Of in Duitsland ?
Mooi resultaat overigens van je wimpers

1 like

Contract weer met 15 maanden verlengd, dus ik ben blij! :partying_face:

39 likes

De gewone denk ik, de vega volgens mij niet. Als dat wel zo is sta ik morgen in de mcdrive :grin:

1 like

Haha jaaaa sorry leef beetje in een vega wereld denk ik en heb net een mega vega bestelling bij de ah geplaats :joy: maar je hebt natuurlijk ook de echte Mc kroket

2 likes

Ik vind seizoen 10 van Death in Paradise echt tegenvallen :cry:

1 like

Is dit allemaal alleen door de wimperlift of heb je wel nog zelf mascara op gedaan?

1 like

Echt zo lekker binnen zitten als het buiten hard waait☺️

4 likes

Zo geen zin in werken morgen. Het is morgen superdruk en moet langs elk huis in mijn bosrijke postwijk. En het is hier code geel morgen, dacht ik.

Oh nee waarom? Ik vond het echt een leuk seizoen.

Ik vind de chemie tussen de cast minder tov vorige seizoenen en ook de zaken voelen niet heel origineel.

1 like