Wat je even kwijt wil #49

Bij de handcremes en scheermesjes

1 like

omg nee bij mij ook niet! ik dacht al dat het aan m’n toetsenbord lag ofzo!

1 like

Browser > Doet het
Telefoon > doet het
TV > Doet het

1 like

Is de Mc kroket er weer?? Of in Duitsland ?
Mooi resultaat overigens van je wimpers

1 like

Contract weer met 15 maanden verlengd, dus ik ben blij! :partying_face:

39 likes

De gewone denk ik, de vega volgens mij niet. Als dat wel zo is sta ik morgen in de mcdrive :grin:

1 like

Haha jaaaa sorry leef beetje in een vega wereld denk ik en heb net een mega vega bestelling bij de ah geplaats :joy: maar je hebt natuurlijk ook de echte Mc kroket

2 likes

Ik vind seizoen 10 van Death in Paradise echt tegenvallen :cry:

1 like

Is dit allemaal alleen door de wimperlift of heb je wel nog zelf mascara op gedaan?

1 like

Echt zo lekker binnen zitten als het buiten hard waaitā˜ŗļø

4 likes

Zo geen zin in werken morgen. Het is morgen superdruk en moet langs elk huis in mijn bosrijke postwijk. En het is hier code geel morgen, dacht ik.

Oh nee waarom? Ik vond het echt een leuk seizoen.

Ik vind de chemie tussen de cast minder tov vorige seizoenen en ook de zaken voelen niet heel origineel.

1 like

Ik drink wijn en luister illegaal naar de leak van het nieuwe Lana del Rey album en ik voel me zielsgelukkig. (Ik koop het heus wel als het uitkomt, don’t judge).

6 likes

Wat mooi!! Echt supergoed gelukt zo te zien. Is dit iets wat je langzaam kan laten ā€˜uitdoven’ of moet je het echt laten bijwerken/verwijderen omdat het anders lelijk wordt?

Ik vind Lana’s muziek altijd erg prettig. Vooral tijdens het schrijven :heart_eyes:

2 likes

tumblr_psybr2fMjg1u2kv15o1_400

Ja heerlijk, inspirerend. Heb haar boek met gedichten kortgeleden gekocht en geniet buiten haar muziek ook vooral van haar woorden. In t begin was t allemaal een beetje "I’m a sad girl in California’ en niet heel relatable maar ze heeft de afgelopen jaren echt een groei doorgemaakt, vind haar oprecht een hele sterke songwriter en poĆ«et

1 like

Haar gedichten ken ik eigenlijk niet. Maar ik vind haar woorden ook fijn, een soort fijne sfeer ofzo.

1 like

OkĆ© ik weet even niet of ik moet huilen of lachen maar: Er is een regenworm op de vlucht in mijn slaapkamer​:grimacing::grimacing:
Ik heb een vrij grote plant in mijn slaapkamer staan die ik ging verpotten. Hij is zwaar en staat op zolder dus had een zak aarde en een schepje mee naar boven genomen. Blijkbaar was er een dikke vette worm in die zak gaan zitten. Die had ik er uit gevist en even in het lege glas op mijn nachtkastje gedaan om later weg te gooien. Maar helemaal dat ding vergeten dus. Dus nu ga ik naar bed, 8 uur later ofzo, EN IS DAT GLAS DUS LEEG!!
Ik zie nog net een spoor van het glas naar het randje van mijn nachtkastje dus daar zal die motherfucker zit vanaf hebben gegooid of langzaam naar beneden gegleden. Anyway: nowhere to be found. Ben als de dood dat er vannacht dus een worm over mijn gezicht heen slijmt🤮

42 likes