Je kan haar gedichten album 'Violet Bent Backwards Over the Grass" op youtube vinden.
Spoken word met rustgevende muziek eronder.
Je kan haar gedichten album 'Violet Bent Backwards Over the Grass" op youtube vinden.
Thanks! Ik ga morgen eens luisteren
Ik ging net naar de drankwinkel om een fles Mezcal te halen voor mijn man. Dat was een verjaardagscadeau want hij is over 2 weken jarig. Toen ik in de rij stond om af te rekenen zag ik een fles Ketel One die ik zelf wel wilde, dus impulsief gekocht.
De Mezcal had ik in mijn auto gelaten in zoân giftbag omdat ik het anders niet goed kan verstoppen. Dus ik kom net thuis en ik zeg âkijk, ik heb een cadeautje voor mijzelfâ haalt hij die fles uit die papieren zak, was het per ongeluk de Mezcal.
Echt omg hoe kan ik zo dom zijn
Zo ik had de afgelopen 3 dagen naast 8 uur werk per dag ook nog een bezichtiging, afspraak bij de nagelsalon, afspraak voor mân wenkbrauwen, afspraak voor mân studie, wortelkanaalbehandeling bij de tandarts en een aanmeldavond (school) en nu lig ik met een rol speculoos sandwich cookies (wie kent deze??? Lotus met speculoos, oreo style, heerlijk!!!) in bed
Blij dat deze chaos achter de rug is
Die koekjes zijn echt lekker!
Haha ik ontdekte een uur geleden de gratis afdeling van Kindle, comedic gold, echt. Alle cringey stock fotoâs, vieze titels (heel veel adult baby erotica daar en boeken met beschrijvingen als deze:
Bambi is a woman who has had a hard life she finally comes up with a game she finally loves to play. She meets a man name Benjamin and looks to take away everything he has worked hard for. But Benjamin cousin Alaza isnât having it. Bambi has to come up with a plan to come out with a game plan for the game she loves to play
Come up with a plan to come out with a game plan đ„Č (Dit is volgens mij ook erotica trouwens)
Huh nee alleen dat de popo bellen over posters een beetje apart is.
OMG, dat is echt schrikken!! Bah, gelukkig goed afgelopen zeg.
Holy shit
Goed dat je wakker werd
Als je hem vind doe hem weer terug bij de plant. Is goed voor de aarde en die plant.
Waah dit lijkt me dus zo eng aan een elektrische deken. Pfff wat een geluk dat je het rook en wakker werd!
Sinds ik mn auto heb ben ik geen 1x meer met de fiets naar het werk gegaan. Dat was niet de afspraak die ik met mezelf had.
Ik moet morgen voor het eerst bloed prikken en ik ben zân pussy die daar bang voor is.
Omggg ik ben zo happy! Ik heb net de dvdâs van Paddington 1 & 2 gekregen!
Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Dat je vandaag en de aankomende met de auto gaat kan ik begrijpen.
Thanks
De gevel van mân huis wordt vervangen en daardoor staan er nu steigers langs die kant. Daar is ook mân slaapkamer, dus ik durf nu niet met het raam open te slapen want je klimt er dus vrij makkelijk in via de steigers.
Maar man man man wat word ik de afgelopen ochtenden shit wakker en wat slaapt dit kut. Snap echt niet hoe mensen met hun raam dicht kunnen slapen.
Gefeliciteerd!
Aaaaa ik voel deze gif
Gefeliciteerd