Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Dat je vandaag en de aankomende met de auto gaat kan ik begrijpen.
Thanks 
De gevel van m’n huis wordt vervangen en daardoor staan er nu steigers langs die kant. Daar is ook m’n slaapkamer, dus ik durf nu niet met het raam open te slapen want je klimt er dus vrij makkelijk in via de steigers.
Maar man man man wat word ik de afgelopen ochtenden shit wakker en wat slaapt dit kut. Snap echt niet hoe mensen met hun raam dicht kunnen slapen.
Gefeliciteerd! 
Aaaaa ik voel deze gif 
Gefeliciteerd 
@Vaiana gefeliciteerd 

Gisteren mijn Douglas bestelling binnen gehad met z’n puisten lotion. Voor t slapen op mijn gezicht gesmeerd en t is een stuk minder. Nu wil ik niet al te enthousiast zijn want m’n acne plek doet dit vaker met nieuwe producten. But damn. 
Gefeliciteerd twin! 

Ik heb over 2,5 uur een of andere intake ergens voor werk en heb nog steeds geen reactie of het op locatie of online is?? Fucking hinderlijk want om op locatie te komen moet ik eigenlijk over een half uur ongeveer weg
Jij ook gefeliciteerd!

Ik moet steeds zo lachen om die reclames van PvdD, zo droog. Ze zegt het ook totaal niet enthousiast, alsof ze een robot is. Hoor je eerst een hele lange reclame van D66 en dan dit, haha
Geen koehandel, maar idealen.
Kies partij
voor de Dieren.

Het waait zo hard dat Teams denkt dat ik aan het praten ben terwijl mijn microfoon gemute is.
Pfff, ik kan geen weg van de tandpijn, ik weet niet waar gekropen. Pijnstillers helpen niet. Het enige dat ietwat helpt, is water in m’n mond houden (en bijgevolg steeds naar het toilet gaan
). Ik weet oprecht niet hoe ik straks m’n mond zal kunnen open houden bij de tandarts (helaas enkel een afspraak om te kijken, maar hopelijk kan hij toch iéts doen
). Wat is tandpijn toch verschrikkelijk.
Man heeft gister de vaccinatie gehad, en is nu ziek. Dus als jullie mij zoeken, ik ben zijn crematie aan het regelen 
Nee kun je gewoon laten uitdoven en het effect wordt steeds minder! Niet zoals bijv bij extensions dat je na 3 weken het echt bij moet werken want anders wordt het lelijk, het effect wordt gewoon langzaamaan minder en na zo’n 8 weken is het helemaal weg.
Altijd als iemand zegt ‘… draait zich om in zijn graf’ denk ik aan allemaal draaiende lijken. En dan vraag ik mij af: ‘draait de dode ook weer terug?’.
Je kunt hem er vast ergens tussen proppen.