Wat je even kwijt wil #49

@Vaiana gefeliciteerd :tada::partying_face: :birthday:

Gisteren mijn Douglas bestelling binnen gehad met z’n puisten lotion. Voor t slapen op mijn gezicht gesmeerd en t is een stuk minder. Nu wil ik niet al te enthousiast zijn want m’n acne plek doet dit vaker met nieuwe producten. But damn. :grinning:

4 likes

Gefeliciteerd twin! :partying_face::two_hearts:

2 likes

Ik heb over 2,5 uur een of andere intake ergens voor werk en heb nog steeds geen reactie of het op locatie of online is?? Fucking hinderlijk want om op locatie te komen moet ik eigenlijk over een half uur ongeveer weg

@Vaiana en @Maestoso gefeliciteerd!! :partying_face::partying_face:

2 likes

Jij ook gefeliciteerd!
:smiling_face_with_three_hearts::partying_face:

1 like

Ik moet steeds zo lachen om die reclames van PvdD, zo droog. Ze zegt het ook totaal niet enthousiast, alsof ze een robot is. Hoor je eerst een hele lange reclame van D66 en dan dit, haha

Geen koehandel, maar idealen.
Kies partij
voor de Dieren.
:slightly_smiling_face:

6 likes

@Vaiana en @Maestoso

Gefeliciteerd! :slight_smile:

5 likes

Het waait zo hard dat Teams denkt dat ik aan het praten ben terwijl mijn microfoon gemute is.

14 likes

Pfff, ik kan geen weg van de tandpijn, ik weet niet waar gekropen. Pijnstillers helpen niet. Het enige dat ietwat helpt, is water in m’n mond houden (en bijgevolg steeds naar het toilet gaan :joy:). Ik weet oprecht niet hoe ik straks m’n mond zal kunnen open houden bij de tandarts (helaas enkel een afspraak om te kijken, maar hopelijk kan hij toch iéts doen :grimacing:). Wat is tandpijn toch verschrikkelijk.

2 likes

Een mooi glitterplaatje voor jullie verjaardag :nerd_face: @Vaiana @Maestoso

9 likes

Man heeft gister de vaccinatie gehad, en is nu ziek. Dus als jullie mij zoeken, ik ben zijn crematie aan het regelen :v:

58 likes

Nee kun je gewoon laten uitdoven en het effect wordt steeds minder! Niet zoals bijv bij extensions dat je na 3 weken het echt bij moet werken want anders wordt het lelijk, het effect wordt gewoon langzaamaan minder en na zo’n 8 weken is het helemaal weg.

1 like

Altijd als iemand zegt ‘… draait zich om in zijn graf’ denk ik aan allemaal draaiende lijken. En dan vraag ik mij af: ‘draait de dode ook weer terug?’.

6 likes

Je kunt hem er vast ergens tussen proppen.

8 likes

ik krijg vandaag een brief van de overheid en vraag mij af of het de oproep is voor de vaccinatie. Anders zou ik niet weten wat ze van mij moeten.

1 like

Hallelujah, de verdoving zit er in. Ik kan weer adem halen.

@Vaiana @Maestoso Proficiat!! :tada:

6 likes

Ik werk vandaag op een afgiftepunt voor briefsfemmen maar ik vind alle mensen die vandaag komen wel heel dapper. De deur gaat bijna niet open door de wind :grimacing:

3 likes

Ik ga vanmiddag denk ik Subway bestellen, maar ik neem eigenlijk altijd tuna melt en ik wil misschien wel eens wat anders proberen. Wat raden jullie aan? Ik houd niet van te zoete sausjes/marinades

En ja ik weet dat het niet super hoogwaardig is allemaal maar ik bestel er natuurlijk gewoon vooral voor de goddelijke koeken die ze daar hebben. :stuck_out_tongue:

3 likes

@Vaiana Woohoo gefeliciteerd beiden! :partying_face:

2 likes

Geld

6 likes