Wat je even kwijt wil #49

Ik doe altijd chicken fajita zonder kaas, groente die je lekker vindt en dan half mayo en half chipotle (want ja, 30 cm for life)

1 like

Ik bestel altijd chicken teriyaki met sweet onion of italian bmt met sweet onion, maar sweet onion zul je denk ik te zoet vinden.

1 like

Dan was het wel een belastingdienst brief geweest :speak_no_evil: en boete lijkt me ook sterk aangezien ik alleen maar loop.

1 like

Mijn bestelling is vaak cheese oregano broodje , italian blt , pittige kaas , alle groente behalve paprika , alle kruiden en honey mosterd sausje.

En een stuk of 300 koekjes

3 likes

Ik heb nu echt zin in Subway.

6 likes

Vegan Supreme! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

@Vaiana en @Maestoso gefeliciteerd! :tada:

2 likes

@Vaiana @Maestoso Gefeliciteerd! :partying_face: :partying_face:

1 like

Dit is m’n jam van de dag, ga helemaal lekker op dit nummer :dancer:t2:

10 likes

Ik ben al een paar dagen helemaal into dit soort videos en nu ben ik bezig met :turtle::turtle: kijken en het dan nadoen

12 likes

@Vaiana @Maestoso gefeliciteerd allebei! :partying_face:

1 like

Ik lees allemaal berichten over storm(schade) maar hier in het oosten van het land schijnt er een zonnetje en staat er hooguit een beetje wind, hoe gaat het bij de rest van Nederland? :sweat_smile:

Jaaaa!

6 likes

Haha ja ik ken 'm ook van dit filmpje:

Deze mensen kunnen ook gewoon echt goed dansen, dat maakt het nog leuker

7 likes

Hier windkracht 8/9 en het is gewoon niet leuk.

3 likes

In de Betuwe waait het echt HARD

3 likes

Hier windkracht 9, schutting van de overburen is al helemaal stuk gewaaid

2 likes

Huh bij mij schijnt de zon met af en toe een windje en wij wonen in hetzelfde gebied :joy:

Chicken fajita met jonge gesmolten kaas + een raspberry cheesecake koekje = leven :drooling_face:

3 likes

ik ken hem alleen door tiktok :face_with_hand_over_mouth:

1 like