Ik zat heel hard te werken met mijn noisecanceling koptelefoon op, dus had eigenlijk n iet door dat het zo hard waait. In de slaapkamer hebben wij dubbele deuren die je open kan klappen naar de tuin en voor de frisse lucht hebben we die altijd op een kiertje staan. Liep ik net de slaapkamer in, zijn die deuren natuurlijk open gewaaid door de wind en ligt de héle vloer vol met allemaal blaadjes, modder en ander grut. Bluhhhh
Hier windkracht 9, maar het valt me eigenlijk wel mee. Het waait heel hard en het regent, maar hier in de buurt zie ik niets wat stuk is gegaan of iets dergelijks.
jup heb echt mn leven gewaagd toen ik naar de winkel ging.
Het hondje van de buren is samen met de wind aan het huilen
Door corona hoef ik precies nooit de deur uit en ergens naartoe, maar net vandaag als het super hard stormt wel. Zin in
Als ik naar buiten ga, vraag ik mij echt af of ik niet opgetild zal worden door de wind en neergezet zal worden op een planeet waar Elon Musk de dienst uit wil maken.
Gezellig, neem je zwemkleding mee! Je wordt denk ik niet thuisgebracht (door een SpaceX raket).
Gelukkig kun je het navertellen
Hahaha ik hoop het voor ze, ligt anders zo ongemakkelijk, moeten ze helemaal wachten tot weer iemand ze doet omdraaien.
En dat de bedenken dat de NASA gewoon licenties heeft afgegeven zodat kledingwinkels spullen kunnen maken met hun logootje erop.
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/search?q=NASA
Kunnen RGK’s hun inspiratieloze t-shirts afwisselen met ruimtevaardige kledingstukken.
Dit is echt mijn lievelingsdansje op Just Dance haha. Supergoede workout en samen met iemand anders echt hilarisch
YESSSSSSSSSSSSSSSS vrijdag 19 maart half 10 word ik gevaccineerd!
Ik zag op instagram iemand om een negatieve Corona test vragen van gisteren of vandaag
wat is dit voor wereld!?
Omg hahaha
Ik wilde m’n huis verven in m’n mini vakantie maar nu kan ik de kleur niet vinden die ik wil
Deze geluksvogel had de hele weg wind mee. Volgens mij ben ik nog nooit zo snel naar mijn werk gefietst.
Ik ben vanochtend al doorgelekt op werk (niet zo’n beetje ook) dus ik wil zo graag naar huis :(. Maar dat kan niet
De nieuwe waterkoker is zo stil, echt geweldig
Een stille waterkoker is echt mijn droom. (Never forget die keer dat tijdens de digitale kerstborrel alles en iedereen opschrok omdat ze dachten dat er ergens iets ontplofte en dat ze na een paar minuten mijn waterkoker bleken te horen ) Welke heb je?
Deze (maar dan in het zilver als 2e kans product, scheelde toch wat euro’s nog), echt heel blij mee (vanochtend bezorgd) water koken duurt inderdaad wat langer, maar minder herrie dus boeit me die extra minuten niet zo haha: