Ik wilde m’n huis verven in m’n mini vakantie maar nu kan ik de kleur niet vinden die ik wil 
Deze geluksvogel had de hele weg wind mee. Volgens mij ben ik nog nooit zo snel naar mijn werk gefietst.
Ik ben vanochtend al doorgelekt op werk (niet zo’n beetje ook) dus ik wil zo graag naar huis :(. Maar dat kan niet
De nieuwe waterkoker is zo stil, echt geweldig 
Een stille waterkoker is echt mijn droom. (Never forget die keer dat tijdens de digitale kerstborrel alles en iedereen opschrok omdat ze dachten dat er ergens iets ontplofte en dat ze na een paar minuten mijn waterkoker bleken te horen
) Welke heb je?
Deze (maar dan in het zilver als 2e kans product, scheelde toch wat euro’s nog), echt heel blij mee (vanochtend bezorgd) water koken duurt inderdaad wat langer, maar minder herrie dus boeit me die extra minuten niet zo haha:
Het refrein in dit nummer doet me zo erg denken aan een ander nummer, maar ik kan er niet op komen welke/wie/wat!
Zeg maar op 0:11 ‘or you’re on to something’ dat zo omhoog gaat… Iemand die weet wat ik bedoel?
Krijg door dit weer echt zin om een dutje te doen.
Super chill, ik heb weer nieuw luister voer. Thanks 
Niet vooruit te branden vandaag. Niet te doen. Is het al weekend?
Oh dan voel je je echt de hele dag naar en ongemakkelijk 
Same. Dacht vanochtend: oh lekker nog een werkdag zonder afspraken. Blijkt dus helemaal niet lekker maar vooral dodelijk saai en totaal niet motiverend.
Ondanks de wind wel lekker gewandeld in mijn extended lunchpauze.
Wat naar
hopelijk hoef je niet meer lang te werken en kan je snel naar huis
Ik dacht dat mijn leven met mijn VPN compleet was vorige week maar ik heb mezelf een abbo op acorn.tv cadeau gedaan en nu kan mijn levem echt niet meer stuk. Al mijn favoriete engelse detective series en allemaal nieuwe die ik nog niet ken. En ik kan eindelijk miss fisher’s murder mysteries opnieuw bekijken plus de film waarvan ik niet wist dat hij bestond! Oh, en de spin off, van haar nichtje in de jaren 60. Miss Fishers Modern mysteries. Oke, tot over een jaar of 5!
Vandaag is weer zon dag dat alles wat ik wou doen verkeerd gaat. Dus laaaat maaaar.
Kan iemand in je omgeving even een andere broek komen brengen?
Sterkte!
Haha, een deel van het dak van de school van mijn zusje is eraf gewaaid. Nu staat er in het artikel dat de school niet ontruimt hoeft te worden, dus denk maar niet dat een half dak een goede reden is om naar huis te mogen 

Mijn holtes zitten vol en daarom heb ik gisteren een rhino horn besteld. Kan niet wachten tot hij wordt bezorgd en om daar zo mijn neus mee te spoelen.
Ik ben vandaag echt ontelbare afgewaaide takken tegengekomen. En ergens een dunne boom (die vast niet binnenkort opgeruimd zal worden, dus die mensen krijgen geen post, want kan niet bij de bus komen
) en ook een tak, zo dik als een dunne boom. O, en er was een deel van mijn post kwijt. Dat bleek afgevoerd te zijn naar een andere plaats in de regio, dus daar kon ik aan het einde van de rit nog een keer voor terug. En nu waait het niet meer natuurlijk. Interessante dag weer.
O, en ik krijg blijkbaar geld terug van KPN en de belastingdienst wil geen erfbelasting.
Tot zover, lief dagboek.
Hoop dat jullie een fijne dag hebben vandaag