Het refrein in dit nummer doet me zo erg denken aan een ander nummer, maar ik kan er niet op komen welke/wie/wat!
Zeg maar op 0:11 ‘or you’re on to something’ dat zo omhoog gaat… Iemand die weet wat ik bedoel?
Het refrein in dit nummer doet me zo erg denken aan een ander nummer, maar ik kan er niet op komen welke/wie/wat!
Krijg door dit weer echt zin om een dutje te doen.
Super chill, ik heb weer nieuw luister voer. Thanks
Niet vooruit te branden vandaag. Niet te doen. Is het al weekend?
Oh dan voel je je echt de hele dag naar en ongemakkelijk
Same. Dacht vanochtend: oh lekker nog een werkdag zonder afspraken. Blijkt dus helemaal niet lekker maar vooral dodelijk saai en totaal niet motiverend.
Ondanks de wind wel lekker gewandeld in mijn extended lunchpauze.
Wat naar hopelijk hoef je niet meer lang te werken en kan je snel naar huis
Ik dacht dat mijn leven met mijn VPN compleet was vorige week maar ik heb mezelf een abbo op acorn.tv cadeau gedaan en nu kan mijn levem echt niet meer stuk. Al mijn favoriete engelse detective series en allemaal nieuwe die ik nog niet ken. En ik kan eindelijk miss fisher’s murder mysteries opnieuw bekijken plus de film waarvan ik niet wist dat hij bestond! Oh, en de spin off, van haar nichtje in de jaren 60. Miss Fishers Modern mysteries. Oke, tot over een jaar of 5!
Vandaag is weer zon dag dat alles wat ik wou doen verkeerd gaat. Dus laaaat maaaar.
Kan iemand in je omgeving even een andere broek komen brengen?
Sterkte!
Haha, een deel van het dak van de school van mijn zusje is eraf gewaaid. Nu staat er in het artikel dat de school niet ontruimt hoeft te worden, dus denk maar niet dat een half dak een goede reden is om naar huis te mogen
Mijn holtes zitten vol en daarom heb ik gisteren een rhino horn besteld. Kan niet wachten tot hij wordt bezorgd en om daar zo mijn neus mee te spoelen.
Ik ben vandaag echt ontelbare afgewaaide takken tegengekomen. En ergens een dunne boom (die vast niet binnenkort opgeruimd zal worden, dus die mensen krijgen geen post, want kan niet bij de bus komen ) en ook een tak, zo dik als een dunne boom. O, en er was een deel van mijn post kwijt. Dat bleek afgevoerd te zijn naar een andere plaats in de regio, dus daar kon ik aan het einde van de rit nog een keer voor terug. En nu waait het niet meer natuurlijk. Interessante dag weer.
O, en ik krijg blijkbaar geld terug van KPN en de belastingdienst wil geen erfbelasting.
Tot zover, lief dagboek.
Omdat die verbazingwekkend laag was hopelijk?
Argh ik hoor het ook maar kom er ook niet op haha, ik twijfelde aan You’ve got a friend van James Taylor maar dat is hem geloof ik niet.
Tof nummer wel (dit wat jij post), vind het echt heel veel van Tame Impala weg hebben.
Hahaahahahahah dit maakt oprecht m’n dag
Ik dacht even aan Beach House - maar kwam ook nog niet veel verder. Wel lekker nr
Ik hoop echt dat je stijgende lijn gewoon doorgaat en daarbij hoort gewoon soms stilstaand of 2 stappen terug voor je weer vooruit gaat
Ik wil een huis dat zichzelf opruimt en schoonhoudt. En niet-verharende katten. Altijd alles van stof zit onder de haren, zo vervelend.