Mijn droom
Omg ik had net ook een collega die haar cito score nog even ging benoemen, en ook de schoolprestaties van haar ~wondertjes~
Er zijn twee eksters al een paar weken bezig met het bouwen van een nestje in een boom voor mijn raam. Heel leuk om te zien maar het leek me al niet zoân goed idee want het nest ligt vrij hoog in een dunne boom en vandaag is dat nest helemaal kapot gewaaid . Ik hoop dat er nog geen eieren in lagen.
Haha geen idee of iemand hier iets om geeft maar de nestkastjes staan alweer live op de website van de vogelbescherming! de bosuil heeft zelfs al 2 jongen
De mijne ook. En anders zou het ook fijn zijn als de katten schoonmaken wanneer ik aan het werk ben
Of zit hij bĂj Forum (vD)?
Oh ja als ze hun eigen zooi op zouden ruimen dan zou het helemaal perfect zijn
Dikke knuffel! Je kan het absoluut wel Go for it! Ik manifesteer het wel voor je
Ik heb vandaag mijn eerste âechteâ werkdag gehad in ongeveer mijn hele leven (naast stages en een paar weken/maanden hier en daar werk) en ben echt onredelijk trots hahaha. Jeeej.
Ik heb weekend en dacht net nog âna het werk ga ik meteen snel huishouden doen en dan hoef ik het hele weekend niks meer te doenâ
Me sinds ik klaar ben met werk:
Nou dan heb je dat nodig! Geef jezelf er aan over
En @desecretaris Je bent supergoed bezig met oefenen, echt die voorbereiding is al het halve werk. Nu nog die attitude!
Vanmiddag mijn telefoon weg gebracht voor reparatie, en mis m nu al. Zit nu op de oude van mijn man maar dat is kut. En als ik mijn telefoon terug krijg staat die weer helemaal op fabrieksinstellingen en moet ik alles weer terug zetten. Grre
Mijn verstandskiezen zijn drie uur geleden getrokken en ik dacht dat ik vast wel weer normaal avondeten kon eten. Grote fout.
Heb echt vierkante ogen van het computerscherm vandaag, half uurtje buiten wandelen heeft niet geholpen. Ugh nog 1 werkdag en dan kapper en weekend
Vandaag twee keer bijna de Zaan in gewaaid, bijna tegen een auto op geblazen met de fiets.
Maar mijn hangstoel is er en mijn bedtijd verhalen voor rebelse meisjes.
En mijn vriend is vanavond naar de kapper
Ik weet wat ik ga doen vanavond
Echt superklote Ik hoop en duim heel erg voor je dat het snel beter wordtâŚ
Ik kijk Beau in Floradorp en vind het nu al een pracht programma.
Ik heb vandaag een kleuterklas gehad. Mijn god dat was al weer even geleden, thuis meteen op de bank in slaap gevallen. Voor 09:15 had er al een in zân broek geplast, er werd gehuild (gekrijst eigenlijk) omdat de druiven de pistachenoten nat hadden gemaakt in het bakje en een had de hele dag een bloedneus.
Knuffel voor jou, het is ook niet niks als je leven opeens zoveel veranderdâ¤ď¸
Ik was net mcdriven en in plaats van 2 chili chicken waar ik me de hele dag op heb verheugd heeft ze per ongeluk een veggie chicken aangeslagen. Ik ga even huilen in een hoekjeđ˘