heb net mijn gezicht ingesmeerd met puisten spul en ik realiseer me nu pas dat er dadelijk nog een pakket komt. ehhhh
Je kan het wel en als je ergens tegenaan loopt bij het leren zijn wij er om je te helpen.
Ik vind dit echt een geweldig cadeau. Zou het bijna willen opsturen naar vrienden in het buitenland.
Kan me dit ZO goed voorstellen. Arme mensen, zo hun best doen en dan maar 2 kijkers
Vandaag mijn 2e behandeling voor parodontitis gehad. En nu maar hopen dat er over 3 maanden verbetering te zien is. Was echt een grote schijtluis met mijn tandarts angst maar achteraf zoooo blij dat ik niet heb afgebeld.
Mijn oma vroeg aan mijn moeder of Kaag een beetje een goede vrouw is want ze wilde graag daarop stemmen ook omdat ze op een vrouw wilt stemmen. Haha vind ik lief.
Wow ik heb gewoon de volledige Corona bonus gekregen vandaag
Nu ga ik mijn raam laten repareren waar al sinds november een noodvoorziening in zit
en sushi besteld net
Krijg ik er spijt van als ik 100 meter van een kerk (lees: kerkklokken) af ga wonen?
Ik hoor de kerk hier aan de overkant eigenlijk bijna nooit.
Ik had gelukkig een zwarte broek aan en een lang vest! Maar was alsnog niet fijn maargoed ik heb het overleefd!
Ik heb ontslag genomen omdat ik rust wilde. Nu is het de 4e dag dat ik vrij heb en ik verveel me en word er helemaal onrustig van? Moet nog helemaal acclimatiseren.
Ik heb tegenover een kerk gewoond en was binnen no time gewend aan het geluid
Ja.
sO a lOT oF yOu hAVe bEeN aSKiNg aBoUt mY cItO-ScOre
Goed bijhouden en dan komt het zeker goed! Ik had ook enorme tandvleesontstekingen en ben de behandelingen dapper ondergaan. Nu gaat het bij mij echt mega goed dus no worries het gaat ook bij jou goed komen!
Beter om op de eerste vrouw die net buiten de peiling valt te stemmen of is dat te ingewikkeld
Goeie tip! Ik kan het wel even zeggen of even opzoeken, weet niet of ze dat helemaal begrijpt en wil. Uiteindelijk blijft het haar keuze (:
Ja
Ik vond het wel fijn dat ik hoorde hoe laat het was. Op een gegeven moment raakte ik er wel aan gewend dat hij af een toe een tijdje ging luiden. Maar als je heel gevoelig bent voor geluid dan zou ik het niet doen.
Raak je echt aan gewend! Ik woonde naast het spoor en toen ik verhuisde moest ik zelfs wennen aan het niet horen ervan.
Ik vind het zelf niet storend en bij mij luidt hij ook 's nachts.