Wat je even kwijt wil #49

Een man die zichzelf omschrijft als ondeugend is toch wel een van de meest onaantrekkelijke dingen ever

41 likes

Alles zit onder de secondelijm. Behalve het gedeelte wat vast moet plakken.

3 likes

Nee ik heb er ook geen last van.

1 like

Hahaha hoe droog zou het zijn als je in een verslag als bron Inez weski of maarten van rossem of welke namen hier nog meer zijn.

Zo van jaa dat heeft diegene echt gezegd. Maar dan blijkt het over een forum post te gaan.

20 likes

Met mijn gratis hf code kon ik ook 3 gerechten voor 5 personen aanklikken maar nu heb ik echt mega veel eten :sob::sob::sob::joy::joy::joy: en vet veel zuivel :face_vomiting: ik was net te laat met eigen gerechten kiezen

1 like

:heart::heart:

1 like

@Vaiana @Maestoso Gefeliciteerd! :confetti_ball: Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad!

2 likes

Jaaa heb de hele dag gehaakt en gegeten! :rofl::smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Gefeliciteerd @Vaiana @Maestoso !! :tada::revolving_hearts:

2 likes

Morgenochtend ga ik een uur eerder opstaan (5.30) zodat ik de benedenverdieping kan schoonmaken. Ik HAAT het namelijk om op vrijdag thuis te komen in een rommelig huis. Ik ben benieuwd of ik 1. daadwerkelijk mijn bed uit kom 2. of het voor herhaling vatbaar is

9 likes

Het alternatief is om op vrijdagavond schoon te maken of zaterdagochtend en ik heb het liever maar gedaan zodat ik dit weekend kan relaxen to the max🤪

2 likes

afbeelding
Nee als je het echt doet maak ik een buiging voor je

3 likes

Ik heb vandaag bovenop mijn keukenkastjes schoongemaakt!! Ik weet niet of andere mensen dit standaard elke keer doen als ze schoonmaken maar ik ben echt trots op mezelf. Nu ga ik dit ook bijhouden beloof ik mezelf (uhu).

5 likes

Wat ik niet zie bestaat niet

50 likes

Haha Jinek is on fire :fire: tegen Thierry.

5 likes

Hahaha ik zie het ja

1 like

Het lijkt me zo heerlijk om hem klem te hebben in een live tv-opname.

7 likes

Hahaha ik wou het net posten. SPIELEREI SPIELEREI.

Dit is gouden tv.

4 likes

Het gaat er hard aan toe daar :joy:

Wow ja heftige tv, ik verwacht dat ie ieder moment weg gaat lopen haha

1 like