Wat je even kwijt wil #49

Oh hij praat ook weer zo veel poep, echt stop die man. :unamused: Wat een lulhannes.

Edit: haha die subtitel net bij Thierry. En Eva’s gepraat “tetteren” noemen.

6 likes

Maar echt. Die cijfers zijn ook nog in lockdown. Hoe kan je dat vergelijken met 10 jaar terug. Toen zaten we toch ook niet in lockdown.

2 likes

Ohhh hij zit ie-de-reen te diskwalificeren. Echt diagnose narcisme a vue weer dit. CBS, Eva… Iedereen zit fout, gênant is het.

2 likes

Goed bezig!!! Ik doe dit wel iedere week met de Swiffer maar zelden ga ik op mijn trapje staan🤪

1 like

Waarom veranderd het wwjek savonds in een talkshow praatgroep?

4 likes

Omdat Thierry op tv is. Mag de microfoon aan?!

15 likes

Ik wil gewoon echt op de bank kunnen ploffen na werktijd dus ik ga mijn best doen​:clap:t2::sweat_smile:

1 like

Nee thierry jij wou eerst de microfoon aan toen wou je hem uit nu weer aan. Kies thierry ( ofja thierry moet een besluit maken kies aub niet op thierry)

1 like

Ohh dit klinkt fantastisch! Ik zit helaas vast bij het debat bij pauw, rutte tegen wilders. Moet zeggen, vind wilders best vermakelijk

1 like

Nee, je bedoelt een machtsgreep na een zware griepgolf. Excuse You.

16 likes

Tegeltjes-waardig dit:

“Ik kies zelf welke feiten ik geloofwaardig vind.”

• Thierry Baudet, maart 2021
38 likes

Zou zo een quote van lange frans kunnen zijn.

8 likes

Dan geloof ik wel dat jij morgen om half 6 op gaat staan!

1 like

Zal wel niet lang duren voordat dat zijn beste mattie wordt, aangezien ie Theo Hiddema net heeft weg gezet als seniele gek.

4 likes

afbeelding

17 likes

Hij is weg!!!

1 like

jajajaj daar zijn we hoor, he’s gone

2 likes

Jeeej vannacht begint Grey’s Anatomy weer in Amerika, mooi iets om naar uit te kijken voor morgenvroeg!

6 likes

Klinkt interessant, eindelijk een stukje kwaliteits-tv.

Omg ik dacht nog te vragen: was opa niet mee om m te helpen? Maar die is niet langer in de gratie? Toch een punt om het met Thierry op eens te zijn dan.