Oh hij praat ook weer zo veel poep, echt stop die man. Wat een lulhannes.
Edit: haha die subtitel net bij Thierry. En Eva’s gepraat “tetteren” noemen.
Oh hij praat ook weer zo veel poep, echt stop die man. Wat een lulhannes.
Edit: haha die subtitel net bij Thierry. En Eva’s gepraat “tetteren” noemen.
Maar echt. Die cijfers zijn ook nog in lockdown. Hoe kan je dat vergelijken met 10 jaar terug. Toen zaten we toch ook niet in lockdown.
Ohhh hij zit ie-de-reen te diskwalificeren. Echt diagnose narcisme a vue weer dit. CBS, Eva… Iedereen zit fout, gênant is het.
Goed bezig!!! Ik doe dit wel iedere week met de Swiffer maar zelden ga ik op mijn trapje staan🤪
Waarom veranderd het wwjek savonds in een talkshow praatgroep?
Omdat Thierry op tv is. Mag de microfoon aan?!
Ik wil gewoon echt op de bank kunnen ploffen na werktijd dus ik ga mijn best doen:clap:t2:
Nee thierry jij wou eerst de microfoon aan toen wou je hem uit nu weer aan. Kies thierry ( ofja thierry moet een besluit maken kies aub niet op thierry)
Ohh dit klinkt fantastisch! Ik zit helaas vast bij het debat bij pauw, rutte tegen wilders. Moet zeggen, vind wilders best vermakelijk
Nee, je bedoelt een machtsgreep na een zware griepgolf. Excuse You.
Tegeltjes-waardig dit:
“Ik kies zelf welke feiten ik geloofwaardig vind.”
Zou zo een quote van lange frans kunnen zijn.
Dan geloof ik wel dat jij morgen om half 6 op gaat staan!
Zal wel niet lang duren voordat dat zijn beste mattie wordt, aangezien ie Theo Hiddema net heeft weg gezet als seniele gek.
Hij is weg!!!
jajajaj daar zijn we hoor, he’s gone
Jeeej vannacht begint Grey’s Anatomy weer in Amerika, mooi iets om naar uit te kijken voor morgenvroeg!
Klinkt interessant, eindelijk een stukje kwaliteits-tv.
Omg ik dacht nog te vragen: was opa niet mee om m te helpen? Maar die is niet langer in de gratie? Toch een punt om het met Thierry op eens te zijn dan.