Wat je even kwijt wil #49

Of je belt de winkel of je hrt mag click en collecten ofzo

1 like

Oh ja helemaal niet aan gedacht, gelukkig nog nooit een parkeerboete gehad, helaas wel een verkeersboete haha.

Oh ik ben echt net thuis en het begint keihard te regenen :ok_hand:

Ik heb hardgelopen, mn huis is netjes, boodschappen gedaan, wat nu???

16 likes

Ik liep net in de regen met mijn capuchon op en dus met beperkt zicht, liep ik met mijn hoofd tegen een verkeersbord aan. Onder toeziend oog van een groepje tieners (omg ik zeg tieners ik ben officieel oud). Genieten.

26 likes

Wijntje

9 likes

Op zich een goed idee maar ik ga vanavond al cocktails drinken :thumbsup:

2 likes

Ik ben geslaagd voor mijn opleiding :partying_face:
Wel mega raar dat ik sinds vorig jaar niet op school ben geweest, ik heb mijn hele afstudeerperiode thuis gezeten en nu hoef ik er ook nooit meer te komen :exploding_head:

104 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Pff ik ga gewoon binnenkort een sexy outfit maken me volgooien met sieraden en make up. En dan een fotoshoot houden. Want ik ben mn sexy soy vibe kwijt en ik mis die.

28 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Ga ik meedoen aan een soort schrijfwedstrijd waarbij ik vast niet ga winnen, omdat ik nu eenmaal geen Literatuur schrijf? Ja.
Kan me dat schelen? Nee, eigenlijk niet.
:thumbsup: Ik vind mijn motivatie en de rest goed gelukt en als de jury dat niet vindt is het hun verlies.

38 likes

Stomme avondklok, mijn vriend kan hier waarschijnlijk niet op tijd zijn vanavond omdat hij moet overwerken. :cry:

Dat mag toch ook helemaal niet volgens de AVG? Vind het heel raar.

2 likes

Ah oke, dat begreep ik verkeerd! Maar inderdaad alsnog heel erg gek :sweat_smile:

1 like

Phew geen gekke dingen gelukkig, krijg nog wel een kijkonderzoek en een echo van een cyste maar daar hoef ik niet veel van te verwachten. Wel wat opgelucht nu!

43 likes

Dat is fijn zeg, hoop stress weg is en wat rustiger het weekend in.

1 like

Ik heb een badpak besteld hahaha waarom ook

4 likes

Stond net een pakketbezorger voor de deur, maar hij sprak zo slecht Nederlands dat ik nog steeds niet weet wat 'ie nou bedoelde en maar heb geraden dat 'ie mijn achternaam wilde. Toen ging 'ie weg, dus ik hoop dat ik het goed had. :sweat_smile: Pakketje was overigens wel gewoon voor mij.

@Hectometer Is er geen optie om dichter in de buurt bijvoorbeeld vrijwilligerswerk te doen zodat je niet altijd thuis zit? Hele dagen thuiszitten vond ik best heftig in de korte tijd dat ik bijstand had. Of misschien werk (postbezorger bv als je dat kunt) met een aanvulling vanuit de bijstand?

Kan je gemeente of het werkbedrijf niet helpen bij een switch?

2 likes

@Hectometer je moet doen waar je je goed bij voelt natuurlijk. Maar probeer die dagen thuis zitten die nu lekker aanvoelen wel te relativeren door in je achterhoofd te houden dat de gemeente je zo snel mogelijk weer aan het werk wilt (wat dan misschien niet goed staat op je cv) en ik zelf vond het thuiszitten en de afstand tot de normale maatschappij die ik voelde ook echt niet goed voor mijn mentale stemming.