Wat je even kwijt wil #49

Wow. Die lemon crunch klinkt heerlijk. Welke omgeving? I need :pleading_face:

1 like

Noord Limburg! Ijssalon clevers en zit in meerdere plaatsen. (En heeft al veel prijzen gewonnen met zijn ijs)

3 likes

Hier hadden ze vorige keer geen krukje :open_mouth:

@Negativ Die heb ik van de week ook gehaald. Ben er wel benieuwd naar :slight_smile: En ik denk er qua vlees ook net zo over.

Ik moet zo toch fietsen voor mn leven om hopelijk om 5 over 9 thuis te zijn. Wat is mn leven toch spannend zeg. Ze zouden een film hierover moeten maken.

9 likes

Ik kijk de laatste afleveringen van Mocro Maffia en ik ben gewoon helemaal nerveus, er gaat volgens mij zoveel shit gebeuren. I can’t.

Edit: zoveel spanning had ik alleen bij GOT :joy::sob:

7 likes

Ik ben inmiddels bij aflevering 2 van seizoen 2 en ik kom er maar niet in, snap de hype echt niet?

1 like

Oh dan ben je bij mij aan het verkeerde adres, ik vind het fantastisch haha!

2 likes

Had ik ook een beetje maar vond het laatste seizoen toch wel goed

1 like

Ik heb m net ook gezien. Ben benieuwd of er nog een volgend seizoen komt

1 like

Ja is al bevestigd :pray:

Ja ik kijk wel verder, heb sowieso niks beters te doen haha, maar ben ook wel benieuwd ik je mening ga delen.

Ik was meteen al fan :no_mouth: maar denk dat er sowieso nog wel stukken komen die je gaan verbazen!

1 like

Wachtende op uw analyse.

90 days pillow talk is eigenlijk mijn favo. The level of sass

2 likes

Hallooooo delen graag

2 likes

ik heb zo’n gloeiende hekel aan die kordaat reclame

Die wil ik ook wel weten

1 like

Ik was 1 over 9 thuis. Vet illegaal!

3 likes

Ohh héérlijk, hier kunnen wat mooie nummertjes van in mijn eigen foute lijst

1 like

In de mail die ik heb gekregen: Goedkoopste pizza is gratis. Code is geldig t/m 14 maart 2021 en niet i.c.m. andere coupons, acties of VIP-card. NY Basics en 40cm.

maar miss heb ik een speciale code ofzo vanwege account ofzo wat ik een keer heb aangemaakt? I dont know.

1 like