Wow. Die lemon crunch klinkt heerlijk. Welke omgeving? I need
Noord Limburg! Ijssalon clevers en zit in meerdere plaatsen. (En heeft al veel prijzen gewonnen met zijn ijs)
Hier hadden ze vorige keer geen krukje
@Negativ Die heb ik van de week ook gehaald. Ben er wel benieuwd naar En ik denk er qua vlees ook net zo over.
Ik moet zo toch fietsen voor mn leven om hopelijk om 5 over 9 thuis te zijn. Wat is mn leven toch spannend zeg. Ze zouden een film hierover moeten maken.
Ik kijk de laatste afleveringen van Mocro Maffia en ik ben gewoon helemaal nerveus, er gaat volgens mij zoveel shit gebeuren. I canât.
Edit: zoveel spanning had ik alleen bij GOT
Ik ben inmiddels bij aflevering 2 van seizoen 2 en ik kom er maar niet in, snap de hype echt niet?
Oh dan ben je bij mij aan het verkeerde adres, ik vind het fantastisch haha!
Had ik ook een beetje maar vond het laatste seizoen toch wel goed
Ik heb m net ook gezien. Ben benieuwd of er nog een volgend seizoen komt
Ja is al bevestigd
Ja ik kijk wel verder, heb sowieso niks beters te doen haha, maar ben ook wel benieuwd ik je mening ga delen.
Ik was meteen al fan maar denk dat er sowieso nog wel stukken komen die je gaan verbazen!
Wachtende op uw analyse.
90 days pillow talk is eigenlijk mijn favo. The level of sass
Hallooooo delen graag
ik heb zoân gloeiende hekel aan die kordaat reclame
Die wil ik ook wel weten
Ik was 1 over 9 thuis. Vet illegaal!
Ohh héérlijk, hier kunnen wat mooie nummertjes van in mijn eigen foute lijst
In de mail die ik heb gekregen: Goedkoopste pizza is gratis. Code is geldig t/m 14 maart 2021 en niet i.c.m. andere coupons, acties of VIP-card. NY Basics en 40cm.
maar miss heb ik een speciale code ofzo vanwege account ofzo wat ik een keer heb aangemaakt? I dont know.