Wat je even kwijt wil #49

Mijn boekhoud/belasting man doet dat ook dat hij mijn vader bericht ipv mij. Zelfde situatie als bij jou 2 bedrijven die niks met elkaar te maken hebben + ik woon al jaren niet meer thuis.

Vorig jaar had die man mij gemaild en ik had niet gelijk terug gemaild omdat ik met een deadline zat. Ging hij mijn vader bellen en gelijk klagen foefje reageert niet op mijn mailtjes. De mail lag er nog geen 24 uur.

Hij doet zijn werk heel goed en hij is niet duur maar ik vind het zo vervelend dat hij mij het gevoel geeft alsof ik een klein kind of de dochter van ben, terwijl ik gewoon zelfstandig mijn shit regel.

1 like

Man neemt broodje Subway mee want geen puf om avondeten voor te bereiden. Wel goeie oplossing.

8 likes

Kleien kan ook met zoutdeeg! Dat is echt supermakkelijk te maken en die paar ingrediënten heb je vast wel in huis. Kan eventueel wat kleurstof bij maar ook zonder is het superleuk.

3 likes

Ik wil zo graag nog steeds een (tweedehands) Burberry trenchcoat. Ik loop echt te kwijlen op verschillende webshops maar vind het ergens ook stom om een paar honderd neer te tellen voor een jas van katoen. 🤷

3 likes

M’n vriend en ik hebben net samen Just Dance gedaan op de switch omdat we wel wilden bewegen maar niet wilden wandelen want slecht weer. Was heel grappig, behalve dat hij steeds won :rage:

4 likes

Dit is echt geniaal!! Dank voor de tip :biggrin:

1 like

Ze gaan wel echt heel lang mee! Ik heb er zelf geen maar een vriendin van mij heeft er een van haar tante gekregen en hij is nog steeds super mooi. Ze draagt die van haar best vaak en haar tante heeft hem ook veel gedragen.

Ja, dat lees ik idd ook overal! Ik ga het waarschijnlijk gewoon doen als ik een goeie deal vind.

Tenzij de tante van je vriendin mij ook één cadeau wil doen natuurlijk, haha.

1 like

Haha ik zal je op de wachtlijst zetten :joy:

Hopelijk vind je een mooie deal!

2 likes

Vind het wel knap dat je er zo casual over spreekt. Kan me voorstellen dat het toch wel wat bij je doet. Hoop dat hij je snel met rust laat!

1 like

O wow dit brengt me echt terug naar vroeger! Ik vond dat echt magisch, al die chemische kleurtjes. En die geur was zo typisch.

1 like

werk op de vaccinatielocaties en begeleid/ontvang mensen

was deze week een dame van 95

moest de vraag “valt u vaak flauw” beantwoorden

“nee, alleen als ik knappe mannen zie maar die ben ik hier nog niet tegengekomen”

120 likes

Oooh ja wow dit was ik echt vergeten. Ik likte er altijd aan

4 likes

Haha, mooi dit. Ik hou hier wel van.

@desecretaris Ik zou dat spanhoek dus wel ophangen :joy: Wel heftig dat ie dat doet.

1 like

Ik ben een weekendje alleen weg in een luxe hotel, en heb net een massage gehad. Was voor het eerst in meer dan een jaar (!) dat iemand anders dan m’n partner me aanraakte. Echt zó raar. Was bijna orgastisch man, maar dan niet seksueel. Hele vreemde gewaarwording, maar zo fijn, ben op en top ontspannen nu.

Kan het iedereen aanraden!

39 likes

ff martijn koning terugkijken

is hij een aanrander!?

Jeetje ik moet mijn feestdagen diensten doorgeven voor 2022 en ook vakantie t/m januari 2022 maar voor mijn gevoel zitten we nog in 2020 en iedere keer raak ik weer in de war. Ook moet het op een bepaalde manier met lichte en zware diensten, achterwachtdiensten, dag/nachtdiensten etc.
FF8CE20A-03FC-46BF-8E58-C37CF1CFCA8E

Zo morning lekker groot plaatje

13 likes
9 likes

Gatverdamme het zal ook eens fucking niet hè

6 likes