Wat je even kwijt wil #49

Weekend

32 likes

Vind het zo mooi dat New York Pizza de pizza’s op z’n krukje zetten. En dan vet lopen te klooien met die pizza’s zsm op dat krukje te krijgen voordat je open doet.

3 likes

Echt? Bij Domino’s werd de vorige keer de hele tas voor de deur gezet & ik moest de pizza’s er zelf uithalen😂 Ik heb nu NYP dus ben benieuwd naar het krukje. Ik kan me er echt geen voorstelling bij maken!

3 likes

Huh? Bij mij geven ze de pizza gewoon aan, nooit een krukje te bekennen

6 likes

Ik moest net huilen om dit filmpje :cry:

4 likes

Ik heb echt keiveel van m’n haar laten afhalen bij de kapper en ik voel me helemaal een ander mens :heart:

13 likes

Ik ben net heeelemaal naar de mcdrive gereden, stonden er 28 auto’s voor me
Dus ben de mcdrive ook weer uit gereversed:(

4 likes

Misschien dan per filiaal verschillend? I dunno.

Yesssss :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik ben vivera nuggets aan het maken, ze zijn vegan. Staat er op de achterkant “schenk de blueband in de pan…”

Lekker goed doordacht ook, alsof vegans dat gaan doen :roll_eyes::joy:

Edit : Fail, dat is dus wel vegan :joy:

Maar wat zijn die nuggets lekker! Ik denk dat ik voor mezelf voortaan ga overstappen op vleesvervangers, vind het onnodig om dierlijke producten te gaan kopen als dit ook gewoon super lekker is.

5 likes

Jaaaa! Welke ga je bestellen?

Mijn vriend heeft iets met bbq (??) en ik een bloemkoolbodem en veggies. Ben benieuwd. Komt pas om 19.00😢

Er bestaat gewoon plantaardige Blue Band, best veel opties ook

3 likes

Oh, haha. Nou dan neem ik het terug😂

De alleen “vandaag” is tot en met zondag. De actie loopt lekker door :sunglasses:

2 likes

De basic bak & braad blue band is ook vegan!

1 like

Ik zei vandaag per ongeluk tegen een leerling dat ie z’n bek moest houden. Ik bedoelde klep. Hij kon er wel om lachen gelukkig

20 likes

Ik moest per se iets afmaken en probeerde mezelf te motiveren door een biertje naast m’n laptop te zetten dat ik pas mocht drinken als het af was en nu is het 2 bier verder en ik ben veel te aangeschoten. Hoe ga ik ooit nog terug naar de kroeg kunnen post-corona? Deze hoeveelheid zet dan ook geen zoden aan de dijk als ik m’n locals moet supporten als ze straks weer open mogen.

14 likes

Is het wel af?

Het is zeker af! Dus wel een goeie manier om het weekend in te luiden :smiley:

1 like

Woow zieke onweer hier ineens!?

1 like