Weekend
Vind het zo mooi dat New York Pizza de pizzaâs op zân krukje zetten. En dan vet lopen te klooien met die pizzaâs zsm op dat krukje te krijgen voordat je open doet.
Echt? Bij Dominoâs werd de vorige keer de hele tas voor de deur gezet & ik moest de pizzaâs er zelf uithalenđ Ik heb nu NYP dus ben benieuwd naar het krukje. Ik kan me er echt geen voorstelling bij maken!
Huh? Bij mij geven ze de pizza gewoon aan, nooit een krukje te bekennen
Ik heb echt keiveel van mân haar laten afhalen bij de kapper en ik voel me helemaal een ander mens
Ik ben net heeelemaal naar de mcdrive gereden, stonden er 28 autoâs voor me
Dus ben de mcdrive ook weer uit gereversed:(
Misschien dan per filiaal verschillend? I dunno.
Ik ben vivera nuggets aan het maken, ze zijn vegan. Staat er op de achterkant âschenk de blueband in de panâŚâ
Lekker goed doordacht ook, alsof vegans dat gaan doen
Edit : Fail, dat is dus wel vegan
Maar wat zijn die nuggets lekker! Ik denk dat ik voor mezelf voortaan ga overstappen op vleesvervangers, vind het onnodig om dierlijke producten te gaan kopen als dit ook gewoon super lekker is.
Jaaaa! Welke ga je bestellen?
Mijn vriend heeft iets met bbq (??) en ik een bloemkoolbodem en veggies. Ben benieuwd. Komt pas om 19.00đ˘
Er bestaat gewoon plantaardige Blue Band, best veel opties ook
Oh, haha. Nou dan neem ik het terugđ
De alleen âvandaagâ is tot en met zondag. De actie loopt lekker door
De basic bak & braad blue band is ook vegan!
Ik zei vandaag per ongeluk tegen een leerling dat ie zân bek moest houden. Ik bedoelde klep. Hij kon er wel om lachen gelukkig
Ik moest per se iets afmaken en probeerde mezelf te motiveren door een biertje naast mân laptop te zetten dat ik pas mocht drinken als het af was en nu is het 2 bier verder en ik ben veel te aangeschoten. Hoe ga ik ooit nog terug naar de kroeg kunnen post-corona? Deze hoeveelheid zet dan ook geen zoden aan de dijk als ik mân locals moet supporten als ze straks weer open mogen.
Is het wel af?
Het is zeker af! Dus wel een goeie manier om het weekend in te luiden
Woow zieke onweer hier ineens!?