Jezus je bent wel echt een knuppel als je t voor elkaar krijgt dat heel Nederland je wil cancellen TOV Baudet.
Waarom hebben ze die Martijn uberhaupt het podium gegeven? Het was toch al lang en breed bekend dat hij totaal ongrappig was?
Had hier net uit het niets hagel regen en dikke wind weer. Alsof we even alle seizoenen in een maand krijgen ofzo. Winter, lente, herfst, laat zomer maar komen, hebben we dat ook weer gehad.
Volgens mij zitten we nog wel een paar weken met dit zeikweer. Wordt er echt moedeloos van, geef me gewoon zon en 15 graden itâs not that difficult.
Cheers!
Jeej mijn vriend zit toch in de trein.
Ik wens iedereen hier een fijn weekend toe!
Oh dit had ik helemaal gemist. Gelukkig vond ik hem al totaal niet leuk.
Geen krukje gezien net!
Oh lekker!
Ik neem toch altijd dezelfde pizza uiteindelijk de zwarte truffel.
Hier ook super laat, was net op tijd want het filiaal is net gesloten ivm drukte
Gisteren voelde ik me zo ontzettend slecht en vandaag heb ik eigenlijk een beste goede dag. Zo vreemd.
Ik ga nu Jinek terugkijken en ik ben zo vol blijde verwachting als een kind op pakjesavond.
Omg ik zat vroeger in de jongerenraad en wij hadden altijd een begeleider (die van mij begon in 1998 op de middelbare school dus hoe oud ben je dan??) en hij stuurt me nu op linkedin én facebook berichten dat ie me heeft gezien op een datingapp en hoe het met me gaat⊠zoo onwijs ongepast
Zonde van die burger!
HELP ik kan het niet vinden? Voel me een beetje dom maar wtf ik zie alleen maar hele oude afleveringen, doe ik iets fout? Kan iemand me vertellen waar ik die Thierry aflevering van gister terugvind?
Gewoon hier volgens mij?
Riiiight, verkeerde omroep danku
Ongeveer 35 is diegene dan, volgens mij
Oke nouja dat is niet zo oud eigenlijk MAAR TOCH
Ik heb patat, een kaassoufflé, een satékroket en een kleine chocolade milkshake op en heb nog steeds honger
Mijn vriend wilde een nieuwe tv. Ik vond dat niet nodig want niks mis met onze huidige tv. Maargoed. Uiteindelijk besloten dat hij een nieuwe mocht als hij er zelf voor betaald. Nou hij is net bezorgd en omg. Dat ding is in de lengte gewoon groter dan mijn zusje . (oke zij is redelijk klein maar nog steeds is dat ding huge)
Ff een kwartier laten dalen en anders ijs eten