Wat je even kwijt wil #49

Mijn vriend zou vanavond koken en ik zou voor het toetje zorgen. Na werk dus een stukje omgereden om bij de ijssalon 2 halve literbakken ijs te kopen en ipv standaard smaken nu eens wat anders genomen en omg zó lekker!

Had lemon crunch (zachte citroensmaak met koekjes erdoorheen) en “don vito” (vanille met stukjes chocola en bosvruchtenswirl) nu wil ik het liefst beide bakken leeg lepelen…

24 likes

Heb je hem terug gegooid

Wow. Die lemon crunch klinkt heerlijk. Welke omgeving? I need :pleading_face:

1 like

Noord Limburg! Ijssalon clevers en zit in meerdere plaatsen. (En heeft al veel prijzen gewonnen met zijn ijs)

3 likes

Hier hadden ze vorige keer geen krukje :open_mouth:

@Negativ Die heb ik van de week ook gehaald. Ben er wel benieuwd naar :slight_smile: En ik denk er qua vlees ook net zo over.

Ik moet zo toch fietsen voor mn leven om hopelijk om 5 over 9 thuis te zijn. Wat is mn leven toch spannend zeg. Ze zouden een film hierover moeten maken.

9 likes

Ik kijk de laatste afleveringen van Mocro Maffia en ik ben gewoon helemaal nerveus, er gaat volgens mij zoveel shit gebeuren. I can’t.

Edit: zoveel spanning had ik alleen bij GOT :joy::sob:

7 likes

Ik ben inmiddels bij aflevering 2 van seizoen 2 en ik kom er maar niet in, snap de hype echt niet?

1 like

Oh dan ben je bij mij aan het verkeerde adres, ik vind het fantastisch haha!

2 likes

Had ik ook een beetje maar vond het laatste seizoen toch wel goed

1 like

Ik heb m net ook gezien. Ben benieuwd of er nog een volgend seizoen komt

1 like

Ja is al bevestigd :pray:

Ja ik kijk wel verder, heb sowieso niks beters te doen haha, maar ben ook wel benieuwd ik je mening ga delen.

Ik was meteen al fan :no_mouth: maar denk dat er sowieso nog wel stukken komen die je gaan verbazen!

1 like

Wachtende op uw analyse.

90 days pillow talk is eigenlijk mijn favo. The level of sass

2 likes

Hallooooo delen graag

2 likes

ik heb zo’n gloeiende hekel aan die kordaat reclame

Die wil ik ook wel weten

1 like

Ik was 1 over 9 thuis. Vet illegaal!

3 likes