Ohh héérlijk, hier kunnen wat mooie nummertjes van in mijn eigen foute lijst
In de mail die ik heb gekregen: Goedkoopste pizza is gratis. Code is geldig t/m 14 maart 2021 en niet i.c.m. andere coupons, acties of VIP-card. NY Basics en 40cm.
maar miss heb ik een speciale code ofzo vanwege account ofzo wat ik een keer heb aangemaakt? I dont know.
Wow ik voel me nu heel oud (ik begon in 97 aan de middelbare)
Ik ga nu aan Ms. Fishers Modern Murder Mysteries beginnen en ik ben zo benieuwd! Hoop dat het niet tegen valt
Oooeh waar kijk je dit?
Fuck no, die heeft ook gewoon haar excuses aangeboden via dat persgezeik van rtl.
Ik las deze op twitter, vond ‘m wel geinig in deze tantoe treurige situatie
Acorn TV! Een streamingsdienst vol met Britse en andere detective/drama series. Heb wel een VPN, weet niet of hij zonder ook te bekijken is. Ze hebben een 7 day free trial. Zou genoeg moeten zijn om in ieder geval deze serie te kijken En als je de originele Miss Fishers murder mysteries leuk vond, er is ook een film! (En de hele serie)
Jinek haalt wel echt volledig haar handen af van die act van Martijn de Koning gisteren, hallo het was jouw show, jij hebt hem daar neergezet. Ook niet helemaal eerlijk
Ik vind het sowieso kwalijk dat al die talkshits deze schlemiel en zijn achterban een podium geven om gewoon bagger over de wereld uit te storten. Zij legitimeren die kul daarmee.
Mijn broer en zijn vriendin hebben mij gisteren een stokbrood kado gegeven en het is het beste verjaardagskado ooit
‘Normaliter geven de cabaretiers door wat ze ongeveer gaan zeggen, maar Martijn wilde dat niet’. En terecht, why the fuck zou je zoiets van te voren moeten zeggen? Hoeft die sausclown van ‘n Baudet toch ook niet?!
Ja maar dan neemt Jinek daar bewust een risico mee en dan moet je niet gaan janken dat de inhoud niet naar je zin was
Edit Jinek dus
Mij interesseert het niet of Martijn dit zegt of Jandino of pipo de clown. Vind het walgelijk dat rtl, jinek etc. zich hier de handjes in onschuld wassen maar wel die klapkut zijn zegje laten doen (klapkut is Baudet, niet Martijn)
Het zijn gewoon imbecielen. Dit had toch ook iedereen van 203858474 mijlen ver aan zien komen. Maar nee hoor, de cerebraal geamputeerden van rtl niet
Marc Marie vraagt ook meerdere keren waarom Jinek dan niet de show stopte. Terecht
Wijze les voor iedereen
Jongens kan er niet een talkshow topic komen. Jullie posten ook net of iedereen ook echt naar t zelfde programma kijken. Helemaal gezellig maar schrik niet er bestaan mensen die talkshows kaulo saai vinden.
Het erge is dat ik werkelijk nog nooit Jinek of op1 oid heb gezien. Mijn hele twitterfeed is letterlijk alleen dit onderwerp XD. Met Sander Schimmelpenninck als voortrekker haha
Moet je blij mee zijn
Nou ja, no offence maar hoe vaak wordt er hier niet, onder andere door jou, geslowchat op de vrijdagavond. Zit ook niemand op te wachten en daar is dit topic ook niet voor.
Als iemand verder wil kletsen over Jinek, kan het wellicht hier: Nieuws, actualiteit en politiek #2