Dit is een biecht en moet in een spoiler
Oh ik heb net gestofzuigd
Ja sorry @anon42392789 maar ik drink nog liever tien glazen crystal clear dan dat ik 1 zo’n sinaasappel gedrocht naar binnenwerk
Ik ben al de hele avond op Netflix naar the babysitters club aan het kijken (die boekjes waren echt mijn favoriet vroeger) en ik vind het zo verrassend leuk voor een kinder/young adult serie. Vooral dat het zo ‘modern’ is, er komt een jongen (jaar of 13) in voor die tussen neus en lippen door noemt dat hij ‘a crush on this boy’ had, er wordt gebabysit op een klein meisje dat vroeger een jongetje was, gescheiden ouders, overleden ouders, een tante die zich veel bezighoudt met spiritualiteit, en alles wordt super subtiel behandeld en nergens wordt raar over gedaan, wat ik echt niet gewend ben van Amerikaanse series. Echt love dit.
Ik heb echt 3 uur geslapen en moet nu echt opstaan om te gaan werken en heb echt geen idee hoe ik dit ga overleven
Ugh, heb net een betaalverzoek beraald en geld is weg op de ene rekening maar niet bijgeschreven op de andere. Zijn wel 2 banken, maar normaal heb ik het alsnog meteen. Ik wil mijn geld terug!
Sterkte!
Jeetje wat heb ik slecht geslapen. Ik ben gewoon niet moe genoeg en de storm hielp ook niet
Ik heb m’n bestelling bij Uber Eats vorige week nog beoordeeld en toen heb ik per ongeluk in het laatste scherm te snel geklikt en nu heeft de bezorger €5,42 fooi gekregen
nu ben ik voor een fooitje echt niet te gierig maar deze bezorger zei niet eens “hallo”
Ik had laatst al vooraf fooi gegeven want ik dacht, zal wel goed zijn. Toen heeft de bezorger ons eten aan een ander huis gegeven en stond met het eten van dat huis bij ons aan de deur. :’) Was ook echt een driegangenmenu voor twee personen versus één pokebowl, moeilijk te verwarren haha. Toen is hij het wel weer gaan omwisselen maarja dat duurde allemaal lang dus onderhand was het ook koud. Hij zei ook niet eens sorry ofzo. Zonde van de fooi, hopelijk is hij er blij mee.
Maar Thierry kiest zelf welke feiten hij geloofwaardig vindt!!1
@Max Ik zag dat je al een andere oplossing hebt gevonden, maar het was wel terug te kijken via Videoland!
Ik heb zeezout karamel paaseitjes van de Jumbo gehaald en GADVERDAMME, wat zijn die smerig.
Gelijk genezen om ook nog maar één paasei te snaaien.
Ik was gisteravond alleen thuis en heb gedanst op het album van TLC en No Doubt en 4 wijntjes gedronken. Heb net uitgeslapen en het is de bedoeling dat ik ga hardlopen in deze wind Maar heb een beetje een kater van 4 wijn? Eens kijken hoe ver ik kom.
@Karl_Lagerfeld Sterkte, hopelijk is je werkdag snel voorbij
Ik zat Op1 terug te kijken en ik dacht dat Freek de Jonge hetzelfde jasje aan had als Harry Styles.
Maar het was niet zo.
Jammer man.
Ja het was heel verleidelijk
Net een guided breathe session van Wim Hof van YouTube gedaan. Wat een heavy shit joh, m’n gezicht en handen tintelen nog helemaal
Als het goed is gaat de wind vanavond weer liggen las ik net.
Ik was om 8 uur vanochtend al wakker maar ik lig nog steeds in bed beetje youtube kijken en op social media scrollen. Echt heerlijk!
Ik snap podcasts niet. Heb er eerlijk gezegd nog nooit naar geluisterd maar snap niet hoe iemand het geduld ervoor kan hebben om naar te luisteren. Voor mn gevoel is het een soort radio maar dan zonder muziek en vaak over een onderwerp. Kan ook aan mijn gebrek aan concentratie liggen hoor.
Ik luister ze ook alleen terwijl ik iets anders aan het doen ben. Wandelen, schoonmaken, opmaken. Ik zou ze ook niet zo opzetten om er actief naar te luisteren zeg maar. Meer als achtergrond geluid.