Ein-de-lijk helemaal klaar met portfolio voor m’n tussen-assessment, heerlijk
Hahahaha die screenshots. Heb je die perongeluk steeds zo stil gezet?
Ik heb t toch maar even terug gekeken ( vieze vuile influencers dat jullie dr zijn!)
En het mooiste moment vond ik dat ze het stukje van hiddema nog eens lieten zien. En dat Thierry met zn enge glimlach keek. Tot hij doorhad dat iedereen gelijk had en dat Hiddema zegt dat Thierry die appjes heeft verstuurd. En dan toch nog ontkennen. Ik vind het bijna kunst.
Ik ga vandaag gewoon naar 2 verschillende supermarkten voor snacks
Nee ik heb keihard gewerkt voor jullie divertissement, zoals altijd!
Hahaha ja dit was goud. Dat hoofd zo van zelfingenomen naar: oh fuck.
Spielerei
Kan dat woord niet meer horen
Ik stapte net de voordeur uit om even te wandelen voordat een vriendin komt chillen en toen begon het te hagelen???
Hier ook om het kwartier haha.
Ik wil even buiten iets actiefs doen, maar wandelen lijkt me niet zo lekker. Pff en ik wil dan een route doen, maar heb alles al gedaan hier in de buurt
Doe mee met de forumtrend en ga rolschaatsen. Al rol je met de wind mee denk
Ik wil even kwijt dat ik de nederlandse voice altijd zo net niet vind.
Oh echt hahaha. Ik had het helemaal niet door joh, het is ook best licht maar inderdaad wel bewolkt. Buienradar geeft aan dat het de komende 2 uur droog blijft dus misschien probeer ik het zo nog een keer…
Haha, ja ik ben daar niet zo goed in, dus vandaag is dan sowieso niet mijn dag
Ik denk dat ik even wat geo caches ga zoeken. Moet het wel droog blijven
Vond je die guided sessie niet mega snel? Ik vind het net een soort hyperventileren. Ik had inderdaad ook dat tintelende gevoel maar ook de indruk dat het door een zuurstoftekort komt.
Ik vond het best vermoeiend doordat het zo snel ging, maar het deel met adem inhouden vond ik dan weer ontspannend.
In de categorie “nieuwsberichten die je je een jaar geleden niet had kunnen voorstellen”
Ik wil echt zooo graag een nieuwe taal leren, het liefst Spaans, maar ik zou ook graag vloeiend Duits willen kunnen (c2 niveau), en Russisch of Mandarijn lijkt me ook super cool. Of Arabisch.
Het lijkt ook wel op hyperventileren, je co2 gehalte in je bloed daalt en het zuurstofgehalte stijgt. Dat is bij hyperventileren volgens mij ook. Daardoor krijg je ook die tintelingen. Je moet die oefening ook altijd op een ‘veilige’ plek doen.
Wat een leuk cadeau!
Welke heb je gekregen? Ik zit er ook al even aan te denken maar ben nog aan het oriënteren welke fijn zou zijn.
Ik heb net de keuken helemaal gepoetst. Ook de koelkast en de binnenkant van de kastjes etc. Het duurde langer dan verwacht maar blij met het resultaat!
Alleen nu wil ik niet dat mijn vriend nog iets aanraakt eigenlijk
Nou dat snap ik heel goed, mijn allergrootste ergernis was dat ik gepoetst had en hij daarna met z’n Gore tengels er weer een zooi van maakte en dan durfde te zeggen “heh had je gepoetst? Niet gezien”