Ik dacht ook dat ik er nooit de concentratie voor zou hebben, was in het begin ook wel even wennen. Maar nu vind ik het heerlijk om mijn hoofd af te leiden als ik wandel, borduur, puzzel etc.
@Stateofmind ja ik zou in al die gevallen denk ik toch voor muziek kiezen. Misschien moet ik t gewoon proberen maar bij de gedachte alleen al verveel ik me
Heeft iemand aanraders?
Ligt ook heel erg aan welke podcast je luistert denk ik. Ik luister graag naar podcasts over geschiedenis tijdens het wandelen want dat vind ik interessant en het is weer eens wat anders dan een boek lezen, maar podcasts waar mensen maar de hele tijd hun mening in lopen te geven vind ik dan weer niks aan.
Ligt er aan waar je van houd maar er staat denk ik ook een hoop in het podcast topic!
Ja klopt! Goeie tip, ik moet zo nog bestellen voor maandag.
El tarangu is een leuke om te beginnen. Niets over lezen ofzo maar gewoon opzetten!
Ik ben wat aangekomen en ik weet niet of ik het nou leuk vind staan of niet .
Dat de schoenmaker zegt: âkom vanmiddag maar ophalen!â WAT IS VANMIDDAG VRIEND. Deze controlfreak houd niet van zulke halve afspraken.
Dit is best een goede. In het begin dacht ik âik mis beeldâ maar dat is dikke onzin want als ik tv kijk, kijk ik ook 75% van de tijd niet
Wat een goed nieuws! Beterschap voor zijn herstel
Mijn favoriete kinderboeken zijn verfilmd en er zijn 9 seizoenen van, zo wordt de avondklok minder erg
Nou, ik wist dat tintelingen erbij horen, anders was ik er misschien van geschrokken. De ademhaling is best hard werken. Maar ik vond het wel fijn, voelde me daarna helder en âfrisâ (al klinkt dat raar).
Mijn hooggespannen verwachtingen werden meer dan waargemaakt.
In het begin toen ze aan het afronden waren met de vaccinvrouw viel me op dat hij achtereenvolgens leek te denken:
- wanneer houdt dat mens eens op met praten en kan ik mijn eigen stem weer horen?
- dammit ik ben in beeld, ff een geĂŻnteresseerde blik
- godallemachtig mân stropdas zit verkeerd, hoe krijg ik 'm casually goed!
- phew, snel weer mooi kijken
Gaandeweg begon ik me een beetje zorgen om 'm te maken. Hij leek wel niet helemaal, hoe zal ik het zeggen, compos mentis.
Ik zou graag een frame voor frame analyse van zijn lichaamstaal en mimiek door een professional zien. Er gebeurt een hoop.

Ein-de-lijk helemaal klaar met portfolio voor mân tussen-assessment, heerlijk
Hahahaha die screenshots. Heb je die perongeluk steeds zo stil gezet?
Ik heb t toch maar even terug gekeken ( vieze vuile influencers dat jullie dr zijn!)
En het mooiste moment vond ik dat ze het stukje van hiddema nog eens lieten zien. En dat Thierry met zn enge glimlach keek. Tot hij doorhad dat iedereen gelijk had en dat Hiddema zegt dat Thierry die appjes heeft verstuurd. En dan toch nog ontkennen. Ik vind het bijna kunst.
Ik ga vandaag gewoon naar 2 verschillende supermarkten voor snacks
Nee ik heb keihard gewerkt voor jullie divertissement, zoals altijd!
Hahaha ja dit was goud. Dat hoofd zo van zelfingenomen naar: oh fuck.
Spielerei
Kan dat woord niet meer horen