Oei ik moet maar geen eigen forum beginnen dan
Yesss gelukt via de rtl xl app, dank allen!! Ik keek blijkbaar scheef, want via ziggo go lukte het ook, alleen die wilde weer niet streamen naar de chromecas. Maar hij staat aan!
Haha yes nu kun je nog meer uren hersenloze tv kijken
Ik ben het ook aan het terugkijken maar ik ben nog pas bij het stukje dat fucking Thierry zich zo wanhopig probeert te verdedigen dat hij de minst racistische persoon is in de Nederlandse politiek (??? ??? ???) en dat Theo hiddema echt niet heeft gezegd wat hij op de opname heeft gezegd die tweemaal is afgespeeld (… … …) en mijn bloeddruk rijst nu al de pan uit. Uggghjhjhhhgghjhhhggghhhhhhhgggggggghjj
Hahahahaha Ons thier kiest graag zelf welke feiten hij geloofwaardig vindt. Geloven in wiskunde enzo is voor braverikken, hij denkt liever zelf na.
Echt kankergezwellen van de politiek man hoe zijn we hier gekomen.
Ik heh voor dinsdag een shop afspraak staan bij de miss etam en kijk hier zo naar uit!
Ik ben het nu terug aan het kijken en ik zit me echt op te vreten. Wat een onbeschofte zak hooi.
Nu dat stukje van het jongetje dat adhv “minder minder” van Wilders op school gepest werd en de school er helemaal geen ene zak aan deed wtf man mijn hart breekt ervan
Ik heb de hele avond half slapend op de bank gelegen maar avond mens als ik ben kreeg ik rond 23:00 uur energie. Dus ik heb opgeruimd en afgewassen Alleen nog even de slaapkamer en badkamer netjes maken. Het is nog jammer dat het aso is om op dit tijdstip te gaan stofzuigen
I wish I could but I don’t want to.
Dit is echt mijn favo afwijzing, ik zou willen dat ik deze vaker toe zou passen. Love it
Dit is een biecht en moet in een spoiler
Oh ik heb net gestofzuigd
Ja sorry @anon42392789 maar ik drink nog liever tien glazen crystal clear dan dat ik 1 zo’n sinaasappel gedrocht naar binnenwerk
Ik ben al de hele avond op Netflix naar the babysitters club aan het kijken (die boekjes waren echt mijn favoriet vroeger) en ik vind het zo verrassend leuk voor een kinder/young adult serie. Vooral dat het zo ‘modern’ is, er komt een jongen (jaar of 13) in voor die tussen neus en lippen door noemt dat hij ‘a crush on this boy’ had, er wordt gebabysit op een klein meisje dat vroeger een jongetje was, gescheiden ouders, overleden ouders, een tante die zich veel bezighoudt met spiritualiteit, en alles wordt super subtiel behandeld en nergens wordt raar over gedaan, wat ik echt niet gewend ben van Amerikaanse series. Echt love dit.
Ik heb echt 3 uur geslapen en moet nu echt opstaan om te gaan werken en heb echt geen idee hoe ik dit ga overleven
Ugh, heb net een betaalverzoek beraald en geld is weg op de ene rekening maar niet bijgeschreven op de andere. Zijn wel 2 banken, maar normaal heb ik het alsnog meteen. Ik wil mijn geld terug!
Sterkte!
Jeetje wat heb ik slecht geslapen. Ik ben gewoon niet moe genoeg en de storm hielp ook niet
Ik heb m’n bestelling bij Uber Eats vorige week nog beoordeeld en toen heb ik per ongeluk in het laatste scherm te snel geklikt en nu heeft de bezorger €5,42 fooi gekregen
nu ben ik voor een fooitje echt niet te gierig maar deze bezorger zei niet eens “hallo”
Ik had laatst al vooraf fooi gegeven want ik dacht, zal wel goed zijn. Toen heeft de bezorger ons eten aan een ander huis gegeven en stond met het eten van dat huis bij ons aan de deur. :’) Was ook echt een driegangenmenu voor twee personen versus één pokebowl, moeilijk te verwarren haha. Toen is hij het wel weer gaan omwisselen maarja dat duurde allemaal lang dus onderhand was het ook koud. Hij zei ook niet eens sorry ofzo. Zonde van de fooi, hopelijk is hij er blij mee.