Maar Thierry kiest zelf welke feiten hij geloofwaardig vindt!!1
@Max Ik zag dat je al een andere oplossing hebt gevonden, maar het was wel terug te kijken via Videoland!
Maar Thierry kiest zelf welke feiten hij geloofwaardig vindt!!1
@Max Ik zag dat je al een andere oplossing hebt gevonden, maar het was wel terug te kijken via Videoland!
Ah ik zou vandaag naar mn zus gaan om te helpen in haar nieuwe huis, maar door de wind zijn er treinen uitgevallen waardoor ik om moet reizen en een half uur langer onderweg ben. En ik ben een beetje bang dat er vanavond ook allemaal problemen zijn door de wind. Maar goed op hoop van zegen dan maar.
Ik heb zeezout karamel paaseitjes van de Jumbo gehaald en GADVERDAMME, wat zijn die smerig.
Gelijk genezen om ook nog maar één paasei te snaaien.
Ik was gisteravond alleen thuis en heb gedanst op het album van TLC en No Doubt en 4 wijntjes gedronken. Heb net uitgeslapen en het is de bedoeling dat ik ga hardlopen in deze wind Maar heb een beetje een kater van 4 wijn? Eens kijken hoe ver ik kom.
@Karl_Lagerfeld Sterkte, hopelijk is je werkdag snel voorbij
Ik zat Op1 terug te kijken en ik dacht dat Freek de Jonge hetzelfde jasje aan had als Harry Styles.
Maar het was niet zo.
Jammer man.
Ja het was heel verleidelijk
Net een guided breathe session van Wim Hof van YouTube gedaan. Wat een heavy shit joh, m’n gezicht en handen tintelen nog helemaal
Als het goed is gaat de wind vanavond weer liggen las ik net.
Ik was om 8 uur vanochtend al wakker maar ik lig nog steeds in bed beetje youtube kijken en op social media scrollen. Echt heerlijk!
Ja ik vond het niet helemaal duidelijk! Maar ik ga de berichtgeving goed in de gaten houden en reken maar extra reistijd, geen zin in stress door de avondklok. Kwam net op het station aan en het is echt drama, zit nu wel in de trein.
Ik snap podcasts niet. Heb er eerlijk gezegd nog nooit naar geluisterd maar snap niet hoe iemand het geduld ervoor kan hebben om naar te luisteren. Voor mn gevoel is het een soort radio maar dan zonder muziek en vaak over een onderwerp. Kan ook aan mijn gebrek aan concentratie liggen hoor.
Ik luister ze ook alleen terwijl ik iets anders aan het doen ben. Wandelen, schoonmaken, opmaken. Ik zou ze ook niet zo opzetten om er actief naar te luisteren zeg maar. Meer als achtergrond geluid.
Ik dacht ook dat ik er nooit de concentratie voor zou hebben, was in het begin ook wel even wennen. Maar nu vind ik het heerlijk om mijn hoofd af te leiden als ik wandel, borduur, puzzel etc.
@Stateofmind ja ik zou in al die gevallen denk ik toch voor muziek kiezen. Misschien moet ik t gewoon proberen maar bij de gedachte alleen al verveel ik me
Heeft iemand aanraders?
Ligt ook heel erg aan welke podcast je luistert denk ik. Ik luister graag naar podcasts over geschiedenis tijdens het wandelen want dat vind ik interessant en het is weer eens wat anders dan een boek lezen, maar podcasts waar mensen maar de hele tijd hun mening in lopen te geven vind ik dan weer niks aan.
Ligt er aan waar je van houd maar er staat denk ik ook een hoop in het podcast topic!
Ja klopt! Goeie tip, ik moet zo nog bestellen voor maandag.
El tarangu is een leuke om te beginnen. Niets over lezen ofzo maar gewoon opzetten!
Ik ben wat aangekomen en ik weet niet of ik het nou leuk vind staan of niet .
Dat de schoenmaker zegt: “kom vanmiddag maar ophalen!” WAT IS VANMIDDAG VRIEND. Deze controlfreak houd niet van zulke halve afspraken.