Wat je even kwijt wil #49

Omg ik zat vroeger in de jongerenraad en wij hadden altijd een begeleider (die van mij begon in 1998 op de middelbare school dus hoe oud ben je dan??) en hij stuurt me nu op linkedin én facebook berichten dat ie me heeft gezien op een datingapp en hoe het met me gaat… zoo onwijs ongepast

1 like

Zonde van die burger!

2 likes

HELP ik kan het niet vinden? Voel me een beetje dom maar wtf ik zie alleen maar hele oude afleveringen, doe ik iets fout? Kan iemand me vertellen waar ik die Thierry aflevering van gister terugvind? :sweat:

Gewoon hier volgens mij?

1 like

Riiiight, verkeerde omroep :blush: danku

1 like

Ongeveer 35 is diegene dan, volgens mij

Oke nouja dat is niet zo oud eigenlijk MAAR TOCH

1 like

Ik heb patat, een kaassoufflé, een satékroket en een kleine chocolade milkshake op en heb nog steeds honger

8 likes

Mijn vriend wilde een nieuwe tv. Ik vond dat niet nodig want niks mis met onze huidige tv. Maargoed. Uiteindelijk besloten dat hij een nieuwe mocht als hij er zelf voor betaald. Nou hij is net bezorgd en omg. Dat ding is in de lengte gewoon groter dan mijn zusje :joy:. (oke zij is redelijk klein maar nog steeds is dat ding huge)

9 likes

Ff een kwartier laten dalen en anders ijs eten

1 like

Mijn vriend zou vanavond koken en ik zou voor het toetje zorgen. Na werk dus een stukje omgereden om bij de ijssalon 2 halve literbakken ijs te kopen en ipv standaard smaken nu eens wat anders genomen en omg zó lekker!

Had lemon crunch (zachte citroensmaak met koekjes erdoorheen) en “don vito” (vanille met stukjes chocola en bosvruchtenswirl) nu wil ik het liefst beide bakken leeg lepelen…

24 likes

Heb je hem terug gegooid

Wow. Die lemon crunch klinkt heerlijk. Welke omgeving? I need :pleading_face:

1 like

Noord Limburg! Ijssalon clevers en zit in meerdere plaatsen. (En heeft al veel prijzen gewonnen met zijn ijs)

3 likes

Hier hadden ze vorige keer geen krukje :open_mouth:

@Negativ Die heb ik van de week ook gehaald. Ben er wel benieuwd naar :slight_smile: En ik denk er qua vlees ook net zo over.

Ik moet zo toch fietsen voor mn leven om hopelijk om 5 over 9 thuis te zijn. Wat is mn leven toch spannend zeg. Ze zouden een film hierover moeten maken.

9 likes

Ik kijk de laatste afleveringen van Mocro Maffia en ik ben gewoon helemaal nerveus, er gaat volgens mij zoveel shit gebeuren. I can’t.

Edit: zoveel spanning had ik alleen bij GOT :joy::sob:

7 likes

Ik ben inmiddels bij aflevering 2 van seizoen 2 en ik kom er maar niet in, snap de hype echt niet?

1 like

Oh dan ben je bij mij aan het verkeerde adres, ik vind het fantastisch haha!

2 likes

Had ik ook een beetje maar vond het laatste seizoen toch wel goed

1 like