Wat je even kwijt wil #49

Dit is best een goede. In het begin dacht ik “ik mis beeld” maar dat is dikke onzin want als ik tv kijk, kijk ik ook 75% van de tijd niet :joy:

1 like

Wat een goed nieuws! Beterschap voor zijn herstel

Mijn favoriete kinderboeken zijn verfilmd en er zijn 9 seizoenen van, zo wordt de avondklok minder erg :sunglasses:

1 like

Nou, ik wist dat tintelingen erbij horen, anders was ik er misschien van geschrokken. De ademhaling is best hard werken. Maar ik vond het wel fijn, voelde me daarna helder en ‘fris’ (al klinkt dat raar).

Jezus wat een gezeik. Ben het echt niet meer gewend om te reizen met het ov. En er zijn overal werkzaamheden en vertraging en GEZEIK.

3 likes

@Krabsalade

Mijn hooggespannen verwachtingen werden meer dan waargemaakt.
In het begin toen ze aan het afronden waren met de vaccinvrouw viel me op dat hij achtereenvolgens leek te denken:

• wanneer houdt dat mens eens op met praten en kan ik mijn eigen stem weer horen?
  • dammit ik ben in beeld, ff een geïnteresseerde blik
  • godallemachtig m’n stropdas zit verkeerd, hoe krijg ik 'm casually goed!
  • phew, snel weer mooi kijken

Gaandeweg begon ik me een beetje zorgen om 'm te maken. Hij leek wel niet helemaal, hoe zal ik het zeggen, compos mentis.
Ik zou graag een frame voor frame analyse van zijn lichaamstaal en mimiek door een professional zien. Er gebeurt een hoop.

Screenshot 2021-03-12 at 22.41.16 Screenshot 2021-03-12 at 22.57.18

66 likes

Ein-de-lijk helemaal klaar met portfolio voor m’n tussen-assessment, heerlijk

2 likes

Hahahaha die screenshots. Heb je die perongeluk steeds zo stil gezet?

Ik heb t toch maar even terug gekeken ( vieze vuile influencers dat jullie dr zijn!)
En het mooiste moment vond ik dat ze het stukje van hiddema nog eens lieten zien. En dat Thierry met zn enge glimlach keek. Tot hij doorhad dat iedereen gelijk had en dat Hiddema zegt dat Thierry die appjes heeft verstuurd. En dan toch nog ontkennen. Ik vind het bijna kunst.

11 likes

Ik ga vandaag gewoon naar 2 verschillende supermarkten voor snacks :sunglasses:

10 likes

Nee ik heb keihard gewerkt voor jullie divertissement, zoals altijd!

5 likes

Hahaha ja dit was goud. Dat hoofd zo van zelfingenomen naar: oh fuck.

4 likes

Spielerei

1 like

Kan dat woord niet meer horen

3 likes

Ik stapte net de voordeur uit om even te wandelen voordat een vriendin komt chillen en toen begon het te hagelen???

Hier ook om het kwartier haha.

2 likes

Ik wil even buiten iets actiefs doen, maar wandelen lijkt me niet zo lekker. Pff en ik wil dan een route doen, maar heb alles al gedaan hier in de buurt :roll_eyes:

1 like

Doe mee met de forumtrend en ga rolschaatsen. Al rol je met de wind mee denk :joy:

Ik wil even kwijt dat ik de nederlandse voice altijd zo net niet vind.

2 likes

Oh echt hahaha. Ik had het helemaal niet door joh, het is ook best licht maar inderdaad wel bewolkt. Buienradar geeft aan dat het de komende 2 uur droog blijft dus misschien probeer ik het zo nog een keer…

1 like

Haha, ja ik ben daar niet zo goed in, dus vandaag is dan sowieso niet mijn dag :stuck_out_tongue:

Ik denk dat ik even wat geo caches ga zoeken. Moet het wel droog blijven :grimacing:

Vond je die guided sessie niet mega snel? Ik vind het net een soort hyperventileren. Ik had inderdaad ook dat tintelende gevoel maar ook de indruk dat het door een zuurstoftekort komt.
Ik vond het best vermoeiend doordat het zo snel ging, maar het deel met adem inhouden vond ik dan weer ontspannend.