Wat je even kwijt wil #49

Ik voel me kut en eenzaam, again

20 likes

Thank god een andere brickmaster bij Lego Masters. (Don’t judge, ik kijk dit vrijwillig)

7 likes

Haha dit was ook precies wat ik dacht

2 likes

Jury, maar dan in een fancy Lego term.

5 likes

Er is echt niks leuks op tv. Waar zijn alle quiz shows? Waarom stoppen weet ik veel en bankgiro miljonairs precies op dezelfde avond. :slightly_frowning_face:. Nu moet ik kijken naar marco borsato die over affaires praat

Haha check ff het Ik Vertrek topic voor totaal tegenoverstelde meningen

1 like

Wil je straks een online spelletje doen? Tekenen of iets? Zijn vast wel meer mensen die willen

9 likes

:rofl:. Ik vertrek vind ik mwah, lego masters niks voor mij. De verraders lijkt me wel leuk op zich, proberen waard maar duurt nog ff.

Mis mn quizavondje :pleading_face:

1 like

Ik ga een random programma kijken “De verraders “ misschien kun je dat ook kijken als je je verveelt.

4 likes

Ja ga ik denk ik wel kijken over een uur! Ben benieuwd of t wat is.

1 like

Ben benieuwd, het lijkt me goed irritainment

1 like

Is toch gewoon Weerwolven maar dan met BNers? Lijkt me wel leuk overigens, alleen doen ze alsof ze iets compleet vernieuwends hebben haha!

4 likes

Mijn vega enchiladas zijn zo goed gelukt. Ik zat na 2 eigenlijk al vol maar toch net nog eentje extra gemaakt die ik er nu bij prop :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Jaa volgens mij bijna 1 op 1 hetzelfde idd! Kan leuk zijn, maar ik bedoel met irritainment vooral de mensen die meedoen

1 like

Wat een grappige term, heb je dat zelf bedacht of is dat een uitdrukking?

7 likes

Vega kroketburgers zijn best lekker.

9 likes

Die heb ik ook vandaag op. Wel lang in de oven gelaten voor knapperigheid

Ik heb hem 8-10 min erin gedaan en vond hem eigenlijk wel knapperig.

1 like

Ik nog iets langer denk 15-20 min. Binnenkant was nog zoals die uit de verpakking kwam na 8 minuten. Maar kan ook aan mijn oven liggen.

Heb je een receppie?

1 like