Ik voel me kut en eenzaam, again
Thank god een andere brickmaster bij Lego Masters. (Donāt judge, ik kijk dit vrijwillig)
Haha dit was ook precies wat ik dacht
Jury, maar dan in een fancy Lego term.
Er is echt niks leuks op tv. Waar zijn alle quiz shows? Waarom stoppen weet ik veel en bankgiro miljonairs precies op dezelfde avond. . Nu moet ik kijken naar marco borsato die over affaires praat
Haha check ff het Ik Vertrek topic voor totaal tegenoverstelde meningen
Wil je straks een online spelletje doen? Tekenen of iets? Zijn vast wel meer mensen die willen
. Ik vertrek vind ik mwah, lego masters niks voor mij. De verraders lijkt me wel leuk op zich, proberen waard maar duurt nog ff.
Mis mn quizavondje
Ik ga een random programma kijken “De verraders “ misschien kun je dat ook kijken als je je verveelt.
Ja ga ik denk ik wel kijken over een uur! Ben benieuwd of t wat is.
Ben benieuwd, het lijkt me goed irritainment
Is toch gewoon Weerwolven maar dan met BNers? Lijkt me wel leuk overigens, alleen doen ze alsof ze iets compleet vernieuwends hebben haha!
Mijn vega enchiladas zijn zo goed gelukt. Ik zat na 2 eigenlijk al vol maar toch net nog eentje extra gemaakt die ik er nu bij prop
Jaa volgens mij bijna 1 op 1 hetzelfde idd! Kan leuk zijn, maar ik bedoel met irritainment vooral de mensen die meedoen
Wat een grappige term, heb je dat zelf bedacht of is dat een uitdrukking?
Vega kroketburgers zijn best lekker.
Die heb ik ook vandaag op. Wel lang in de oven gelaten voor knapperigheid
Ik heb hem 8-10 min erin gedaan en vond hem eigenlijk wel knapperig.
Ik nog iets langer denk 15-20 min. Binnenkant was nog zoals die uit de verpakking kwam na 8 minuten. Maar kan ook aan mijn oven liggen.
Heb je een receppie?